Igasugune abi teretulnud.
GC 02' kolin keeramisel
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
GC 02' kolin keeramisel
Mure siis järgmine: kui keerata rooli paremale või vasakule(ntks "ringe" tehes, siis on kosta tagasillast kolinat/raginat, aga mitte alati) Milles võiks asi olla. Ise oma rumala peaga arvasin, et asi võib olla rattalaagrites/diffris või pidurites. (Kässar ka ei toimi) Ehk oskab keegi targem nõu anda? Ning kus võiks Tartus sellise probleemiga pöörduda?
Igasugune abi teretulnud.
Igasugune abi teretulnud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: GC 02' kolin keeramisel
OÜ Blackoutbox---> Tartust 25km Võõpstes.Chuulo kirjutas:Ning kus võiks Tartus sellise probleemiga pöörduda?
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: GC 02' kolin keeramisel
Tartus julgen soovitada Texas Service't, olen erinevate Jeep'idega korduvalt külastanud, väga rahul.
http://www.tx.ee/
http://www.tx.ee/
Re: GC 02' kolin keeramisel
Ok tänud, käin seal Tx-is ära.
Re: GC 02' kolin keeramisel
Käisin tx-s ära. Tol hetkel seda häält ei teinud nagu alati.
Aga tegin video: http://www.youtube.com/watch?v=YfLOeo13 ... e=youtu.be järgmine nädal lähen selle videoga uuesti sinna.
Midagi ta mainis, aga ei mäleta enam 
Re: GC 02' kolin keeramisel
Kas sul sillas LSD on? Kui on, siis kahtlustaks seda.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: GC 02' kolin keeramisel
Ma ei tea, kas on. Quadra-drive on muidu.
Re: GC 02' kolin keeramisel
Siis on LSD.Chuulo kirjutas:Ma ei tea, kas on. Quadra-drive on muidu.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: GC 02' kolin keeramisel
Kontrollisin tagumise diffri õli kvaliteeti ja taset. Lükasin selle kummipunni (Peale oli kirjutatud Dana 41356) eest ära. Näpuga oli näha et õli on puhas ja kogus kah norm. (Kummi eemaldamisel õli voolama ei hakanud, aga näpuga oli tunda, et august oli natukene allpool). Vahekastist võtsin kah ülemise punni lahti, sealt vahelt hakkas kah kohe puhast õli tulema. Käisin ka TX-is. Proovisime mitu ringi hakkas tegema seda kolinat jällegi. Kui mingi aeg otse sõita siis kaob ära tagasi tuleb siis kui teha paar ringi on kolin/ragin tagasi. Kuna käsipidur käib kah tühja, siis väike kahtlus on, et käsipiduri klotsid vmi teeb seda häält. Peas käis mõte, kui ma tagumise diffri lahti ühendan, ja siis proovin ringe teha - kas nii tohib üldse? Või kas auto liigub siis ikka. Loogika ütleb et liigub
Ootan targemata nõu!
EDIT: Lugedes teisi teemasid, siis äkki on lihtsalt mingi kehv õli sees. Texaco koduleht annab sellise õli: Multigear S 75W-140 Quadra Drive-le. Kus seda osta saaks? Siin mõned kirjutavad,et LS peab olema juures. Mina ka nüüd ei tea, mis oleks hea õli. Või peab sammud silberisse sedama ja võtma Mopari oma?
EDIT: Lugedes teisi teemasid, siis äkki on lihtsalt mingi kehv õli sees. Texaco koduleht annab sellise õli: Multigear S 75W-140 Quadra Drive-le. Kus seda osta saaks? Siin mõned kirjutavad,et LS peab olema juures. Mina ka nüüd ei tea, mis oleks hea õli. Või peab sammud silberisse sedama ja võtma Mopari oma?
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: GC 02' kolin keeramisel
Silber lisab sinna LSD silla jaoks mõeldud mopari õli lisandit (kahjuks nimetust ei mäleta)... seda oleks tark ka lisada.Chuulo kirjutas:Või peab sammud silberisse sedama ja võtma Mopari oma?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: GC 02' kolin keeramisel
Saatsin Silberisse e-maili.
Vastus oli selline:
õlidest on pakkuda:
MOBILUBE 1 SHC 75W90 - 14,98€/l
MOBIL DELVAC SYNTETIC GEAR OIL 75W-140 - 14,44€/l
Õlilisand - 14,02€/120ml
Tuleb välja et ka Silber kasutab Mobili õlisid
Vastus oli selline:
õlidest on pakkuda:
MOBILUBE 1 SHC 75W90 - 14,98€/l
MOBIL DELVAC SYNTETIC GEAR OIL 75W-140 - 14,44€/l
Õlilisand - 14,02€/120ml
Tuleb välja et ka Silber kasutab Mobili õlisid
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: GC 02' kolin keeramisel
Hindadega on mingi kala... 140 on reeglina pigem 2x kallim, kui 90...Chuulo kirjutas:MOBILUBE 1 SHC 75W90 - 14,98€/l
MOBIL DELVAC SYNTETIC GEAR OIL 75W-140 - 14,44€/l
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: GC 02' kolin keeramisel
Ju neil mingi aps tuli sisse.
Aga pigem võtan õli mujalt. Täna proovin esimese kardaani lahti ühendada ja siis testida. Kui ikka sama, siis ostan uue õli ja proovin õli vahetust.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: GC 02' kolin keeramisel
Pakun puusalt, et õli vahetus siin ei avita. Tõsta kumbagi ja mõlemat tagaratast üles ja keeruta, loksuta, uuri....Chuulo kirjutas:Käisin tx-s ära. Tol hetkel seda häält ei teinud nagu alati.Aga tegin video: http://www.youtube.com/watch?v=YfLOeo13 ... e=youtu.be järgmine nädal lähen selle videoga uuesti sinna.
Midagi ta mainis, aga ei mäleta enam
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: GC 02' kolin keeramisel
WJ manualis kirjas, mis õli läheb sildadesse:
MoparT Synthetic Gear Lubricant or equivalent of SAE 75W-140 (API-GL5) if equipped with a Vari-LokT front axle.
MoparT Synthetic Gear Lubricant or equivalent of SAE 75W-140 (API-GL5) if equipped with a Dana M35 or M44 Vari-LokT rear axle.
For trailer towing applications, use a SAE 75W-140 Synthetic Gear Lubricant in rear axle. Vari-LokT equipped axles require
a friction modifier additive.
MoparT Synthetic Gear Lubricant or equivalent of SAE 75W-140 (API-GL5) if equipped with a Vari-LokT front axle.
MoparT Synthetic Gear Lubricant or equivalent of SAE 75W-140 (API-GL5) if equipped with a Dana M35 or M44 Vari-LokT rear axle.
For trailer towing applications, use a SAE 75W-140 Synthetic Gear Lubricant in rear axle. Vari-LokT equipped axles require
a friction modifier additive.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT