Paluks abi maasturi valikul
Moderaator: Moderators
Paluks abi maasturi valikul
Tere loodan, et saab teema õigesse kohta.
Soov on sügisepoole endale maastur soetada. Kuna varem pole sellist asja omanud siis ootaks targematelt nõuandeid mida mis mudelil jälgida mida vältida jne. Toon ka konkreetsed mudelid välja mis huvi pakuvad. Hinnapiir oleks kuskil 4500 eurot.
Tähtis on see, et auto oleks diisel ja vähemalt 4 kohaline. Küsiks ühtlasi ka selle ära, et mis vahe on chreokeel ja grand cherokeel?
Lingid mis panen on keremutelitest mis huvi pakuvad mitte konkreetsetest autodest mida osta soovin.
1. Jeep (grand) cherokee http://www.auto24.ee/used/1011412 Tean, et tuleks hoiduda 3,1 mootoritest aga kuidas on vahekastid ja üldine hooldus. Kas nende odavama otsa omadega on riskipeale ost. Sama aasta hinnad lähevad ka 4-5 tuhandeni.
2. Hynday Galloper http://www.auto24.ee/used/992661 Mida sellisest arvate, kas tasub vaadata ning kas need 73kw nii suurel kerel jõuetuks ei jää ?
3. Sellinne Pajero pakub ka täiesti huvi aga mis on auto head/vead http://www.auto24.ee/used/1007823
4. Range Rover samuti mulle võõras masin http://www.auto24.ee/used/984905
Loodan, et teema segane ei saanud. Auto võiks olla vastupidav ning madalate hoolduskuludega. Võite ka ise soovitada teisi marke sarnase kerega sellises hinnaklassis. Auto ei hakka sihiotstarbeliselt rasket maastikku läbima. Jääb igapäeva kasutusse.
Soov on sügisepoole endale maastur soetada. Kuna varem pole sellist asja omanud siis ootaks targematelt nõuandeid mida mis mudelil jälgida mida vältida jne. Toon ka konkreetsed mudelid välja mis huvi pakuvad. Hinnapiir oleks kuskil 4500 eurot.
Tähtis on see, et auto oleks diisel ja vähemalt 4 kohaline. Küsiks ühtlasi ka selle ära, et mis vahe on chreokeel ja grand cherokeel?
Lingid mis panen on keremutelitest mis huvi pakuvad mitte konkreetsetest autodest mida osta soovin.
1. Jeep (grand) cherokee http://www.auto24.ee/used/1011412 Tean, et tuleks hoiduda 3,1 mootoritest aga kuidas on vahekastid ja üldine hooldus. Kas nende odavama otsa omadega on riskipeale ost. Sama aasta hinnad lähevad ka 4-5 tuhandeni.
2. Hynday Galloper http://www.auto24.ee/used/992661 Mida sellisest arvate, kas tasub vaadata ning kas need 73kw nii suurel kerel jõuetuks ei jää ?
3. Sellinne Pajero pakub ka täiesti huvi aga mis on auto head/vead http://www.auto24.ee/used/1007823
4. Range Rover samuti mulle võõras masin http://www.auto24.ee/used/984905
Loodan, et teema segane ei saanud. Auto võiks olla vastupidav ning madalate hoolduskuludega. Võite ka ise soovitada teisi marke sarnase kerega sellises hinnaklassis. Auto ei hakka sihiotstarbeliselt rasket maastikku läbima. Jääb igapäeva kasutusse.
Viimati muutis Matu, K Mai 02, 2012 9:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Natukene segane, kuna pajero ja range roveri auto24 lingid on samad mis galloperil. Paranda ära:)
Re: Paluks abi maasturi valikul
Tänud, parandasin ära ja kontrollisin üle, ei tea kuidas krt selline asi juhtus, et kolmele autole sama lingi panin. Loodan, et nüüd on selge mida teemast teada saada loodan.
Samuti võivad need inimesed PS kaudu ühendust võtta kes plaanivad mingiaeg masinat müüma hakata hinnaklass mis huvi pakub on kusagil 4500 eurot.
Samuti võivad need inimesed PS kaudu ühendust võtta kes plaanivad mingiaeg masinat müüma hakata hinnaklass mis huvi pakub on kusagil 4500 eurot.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Paluks abi maasturi valikul
RR P38 võiks vahele või nimekirjast välja jätta. On küll mugav ja mõnus sõita, kuid mitte just eriline vastupidvause etalon.
Saada mule e-mail ja räägin sellest mudelist detailsemalt.
Saada mule e-mail ja räägin sellest mudelist detailsemalt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Paluks abi maasturi valikul
Offroadi jaoks jääb jõuetuks. Tavalise metsasõidu jaoks on norm.Matu kirjutas:
2. Hynday Galloper http://www.auto24.ee/used/992661 Mida sellisest arvate, kas tasub vaadata ning kas need 73kw nii suurel kerel jõuetuks ei jää ?
Minu omal on manuaal kast linnasõidu jaoks. Umbes 55 km/h sõidan 5 käiguga. Aga 95 km/h on suured pöörded ja võtab palju kütust.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Paluks abi maasturi valikul
Kuskilt kõrvu jäänud, et Pajero 2,8td suur viga ongi hülsid või õigemini hülsipind (mingi keraamika ja töötlematu?) ja sellel konkreetsel paistab ka viga küljes olema. Samuti pole konkreetsel mudelil super select nelivedu (erinevus vahekastis) ja huvitav, et `99a. veel selline kere...kuna `98a. tuli kerele juba facelift?Matu kirjutas:
3. Sellinne Pajero pakub ka täiesti huvi aga mis on auto head/vead http://www.auto24.ee/used/1007823
Re: Paluks abi maasturi valikul
Ootaks sellist infot veel ka teiste masinate kohta. Nagu mainisin konkreetsed masinad on ainult niiöelda näidistena toodud. Muidu vaataks kindasti Toyota poole aga sellele ei hakka rahakoti lõuad peale. Mida Hyndai üldse endast kujutab nt terracan on veel üks mis silma jäänud on.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Huvitavat lugemist: autoleht.ee , seal all on testid. Terrecani kiideti päris kõvasti, aga too aeg kui seda testi tehti, oli masin veel suht uus... Kütet pidi valima, aga eks targemad teavad rääkida rohkem. Siin foorumis vist ka sellest natuke kirjutatud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Paluks abi maasturi valikul
Meie Inseneeriga soovitaks LR Discovery I ja seala 2. generatsioon e. 1994 okt kuni 1998.Matu kirjutas: Loodan, et teema segane ei saanud. Auto võiks olla vastupidav ning madalate hoolduskuludega. Võite ka ise soovitada teisi marke sarnase kerega sellises hinnaklassis. Auto ei hakka sihiotstarbeliselt rasket maastikku läbima. Jääb igapäeva kasutusse.
Mõõdukad hoolduskulud ning odavad varuosad, vastupidav ja mugav tööloom. Lihtne hooldada ning 99% kodus remonditav.
2,5L 300Tdi mootor on suht pommikindel ja ka käigu ning vahekast on pika elueaga. Leiab ka rikkliku lisvarususega mudleid, ning plangiga võrreldes on hinnavahe tühine. Saadaval ka 7-kohalisena. Võta muretult 3500kg haagise sappa.
Kaubapeale saad sõbraliku ja abivalmis fännklubi
Soovitan proovisõitu teha!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Paluks abi maasturi valikul
TiitR kirjutas:Kuskilt kõrvu jäänud, et Pajero 2,8td suur viga ongi hülsid või õigemini hülsipind (mingi keraamika ja töötlematu?) ja sellel konkreetsel paistab ka viga küljes olema. Samuti pole konkreetsel mudelil super select nelivedu (erinevus vahekastis) ja huvitav, et `99a. veel selline kere...kuna `98a. tuli kerele juba facelift?Matu kirjutas:
3. Sellinne Pajero pakub ka täiesti huvi aga mis on auto head/vead http://www.auto24.ee/used/1007823
Muidu pole Pajerol viga midagi, kui hooldatud, siis kestab nagu iga masingi. Mootor täpselt selline, et metsas ja maanteel ajab rahuliku asja ära, mingi kiirenduse pill ega eriline offroadi masin pole
Sai omale kunagi soetatud 2,8 Pajero teadmisega, et see ei ole nii õnnetu mootor kui see 2,5 aga läks samamoodi plokikaas peese. Hülsside kohta ei tea aga plokikaanes põlemiskambrid olid küll keraamilised, mida ei saa töödelda ja sellepärast läks remondiarve ka üsna suureks. Pajero enda vastupidavuse kohta - pole Mitsubishidest kunagi väga lugu pidanud, kahetsesin oma esimest Mitsut ja tagantjärele kahetsen ka Pajerot. Tean, et Patrol ja olen üsna veendunud, et ka Land Cruiser kestavad paremini aga see eest on Pajerol jupid kõvasti odavamad nii et lõppkokkuvõttes remondisummad võivad isegi samad tulla.
Asi kindlasti konkreetsetes autodes ka mingil määral aga võin võrdluseks tuua, et Pajerol lasin esimese poole aastaga ära remontida ligi kümmekond asja + ise päris palju nipet näpet aga praegusel kurikuulsal Range Rover P38 saab varsti ka pool aastat täis ja ainus asi mis ma siiani ära vahetanud olen, on vända andur ja raadio.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Paluks abi maasturi valikul
Vist oligi nii jah, et plokikaanes see keraamika teema...mäletasin valesti. Minu Pajero (omasin seda küll ca. 2a.) ei nõudnud mult peale sumpa väljavahetamist ja karvasema rehvi ostmist ühtegi suuremat kulusigaelmar kirjutas:TiitR kirjutas:Kuskilt kõrvu jäänud, et Pajero 2,8td suur viga ongi hülsid või õigemini hülsipind (mingi keraamika ja töötlematu?) ja sellel konkreetsel paistab ka viga küljes olema. Samuti pole konkreetsel mudelil super select nelivedu (erinevus vahekastis) ja huvitav, et `99a. veel selline kere...kuna `98a. tuli kerele juba facelift?Matu kirjutas:
3. Sellinne Pajero pakub ka täiesti huvi aga mis on auto head/vead http://www.auto24.ee/used/1007823
Muidu pole Pajerol viga midagi, kui hooldatud, siis kestab nagu iga masingi. Mootor täpselt selline, et metsas ja maanteel ajab rahuliku asja ära, mingi kiirenduse pill ega eriline offroadi masin pole
Sai omale kunagi soetatud 2,8 Pajero teadmisega, et see ei ole nii õnnetu mootor kui see 2,5 aga läks samamoodi plokikaas peese. Hülsside kohta ei tea aga plokikaanes põlemiskambrid olid küll keraamilised, mida ei saa töödelda ja sellepärast läks remondiarve ka üsna suureks. Pajero enda vastupidavuse kohta - pole Mitsubishidest kunagi väga lugu pidanud, kahetsesin oma esimest Mitsut ja tagantjärele kahetsen ka Pajerot. Tean, et Patrol ja olen üsna veendunud, et ka Land Cruiser kestavad paremini aga see eest on Pajerol jupid kõvasti odavamad nii et lõppkokkuvõttes remondisummad võivad isegi samad tulla.
Asi kindlasti konkreetsetes autodes ka mingil määral aga võin võrdluseks tuua, et Pajerol lasin esimese poole aastaga ära remontida ligi kümmekond asja + ise päris palju nipet näpet aga praegusel kurikuulsal Range Rover P38 saab varsti ka pool aastat täis ja ainus asi mis ma siiani ära vahetanud olen, on vända andur ja raadio.
P.S EGR-i tegin ka pimedaks
Re: Paluks abi maasturi valikul
Sellest valikust võtaks grandi. Siin oli juttu ka hundaist, aga kui isu täis saab, kuidas pärast lahti saada... Konkreetne näide foorumis ka olemas, eks teised pidevad külastajad on ka märganud
Auto võib super hea olla, aga kui huvilisi pole, siis on jama 
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Re: Paluks abi maasturi valikul
See Grand Cherokee mis kuulutuses on, sellel ju mootoririke kui teemaalgataja tähele pole pannud.
Tahaks veel küsida miks sa üldse maasturit tahad? Igapäevasõite maasturiga teha on tegelt piinarikkam kui pealtnäha paistab. Kui mul oli vahepeal ainsateks autodeks kaks maasturit, siis ma igatsesin küll sõiduautot. Naljaga pooleks võiks võrdluseks tuua, et sama mis iga päev tööl käia massiivsete tanksaabastega kingade asemel.
Tahaks veel küsida miks sa üldse maasturit tahad? Igapäevasõite maasturiga teha on tegelt piinarikkam kui pealtnäha paistab. Kui mul oli vahepeal ainsateks autodeks kaks maasturit, siis ma igatsesin küll sõiduautot. Naljaga pooleks võiks võrdluseks tuua, et sama mis iga päev tööl käia massiivsete tanksaabastega kingade asemel.
Re: Paluks abi maasturi valikul
Kaaluda tasub ka Nissan Terranot 2,7 TDI 2000 a. ja edasi.Nendel on mootorid väga töökindlad,probleem on rooste keredetailidel.
Raam on neil üldjuhul väga korralik.Eestist saab 4,5 tuhande eest kindlasti roosteprobleemiga masina,Leedust-Saksast võib ka roostevaba leida.
Raam on neil üldjuhul väga korralik.Eestist saab 4,5 tuhande eest kindlasti roosteprobleemiga masina,Leedust-Saksast võib ka roostevaba leida.
Re: Paluks abi maasturi valikul
sigaelmar kirjutas:See Grand Cherokee mis kuulutuses on, sellel ju mootoririke kui teemaalgataja tähele pole pannud.
Tahaks veel küsida miks sa üldse maasturit tahad? Igapäevasõite maasturiga teha on tegelt piinarikkam kui pealtnäha paistab. Kui mul oli vahepeal ainsateks autodeks kaks maasturit, siis ma igatsesin küll sõiduautot. Naljaga pooleks võiks võrdluseks tuua, et sama mis iga päev tööl käia massiivsete tanksaabastega kingade asemel.
Ma ei lähe konkreetseid autosid vaatama panin need lihtsalt näidedeks siia, et oleks aimu millisest keremodelist räägin kuna mina neid tähiseid jne ei tea.
Aga võite ka teisi marke soovitada nagu ütlesin ja siiani olen päris head mõtlemisainet saanud. Mille üle mõelda on aga valik ei saa kerge olema. Õnneks 2vedu on hetkel olemas ja aega otsida proovida ja vaadata on.