Mida auto ise mittekäivitumisel kurdab? Tegemist on ju elektriautoga ja selle puhul ei saa ilma ITvahenditeta diagnostikat teha.
Järgnev on arutlus Hyundai lahendust täpselt teadmata, kuid analoogia CDI mootoritega on ilmne...
Ühisanuma surve ei tohiks küll kuhugi kaduda, kui pump seda ikka lööb. Iseasi on see, et KSP tootlikkus starteriga mootorit ringi ajades on nigel. Ning kui natuke lekib pump tagasi ja natuke pihustid läbi, ei pruugigi surve anumas tõusta vajalikule kõrgusele. Ning kui survet ei teki nõutud aja jooksul, pihusteid ei avata. Aga starterit ka järelt ei võeta
MB puhul on olnud probleeme sellesinase rõhuanduriga - hakkab valetama ja ei lase masinat käivitada. Sest arvuti ju otsustab anduri näidu alusel, kas rõhk anumas on piisav pihustite avamiseks või mitte. Ning kui andur näiteks 10% madalamat rõhku näitab, mõni pihusti piiripealselt läbi lekib ja pump ka nadilt esineb, siis võibki kokku tekkida olukord, kus arvuti jaoks piisavat rõhku ei ole ja roheliste rõõmuks me mootorit käima ei pane.
Mootori enda jaoks ei ole seda rõhku ju vajagi, kuid põlemise puhtuse ja viimase piisa säästmise nimel on igasuguseid lollusi tänapäeval mootori külge ehitatud.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...