Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Lauzy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:20 pm
Asukoht: L-Virumaa

Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitus Postitas Lauzy »

Autoks on siis Patrol Y61 2.8 Sõidu ajal lööb mootoritule põlema ning pöördeid üle 1800 ei luba tõusta. Suretad auto välja, käivitad uuesti kõik jälle korras. Vahest on korras minuti, vahel jällegi mitu kuud :?
Äkki on kellelgi olnud sama probleem, ning oskaks aidata :D
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mine käi Nissanis ja lase diagnost teha, saad kohe teada mis jupp viga annab.
+372 5028488
Lauzy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:20 pm
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas Lauzy »

Sai siis käidud diagnost tehtud, veaks näitas temp. andurit, vahetasin ära kuid ei midagi ikka sama :(
Kuid netis veidi otsides leidsin, et müüakse kahte erinevat temp. andurit.
Küsimus siis selline, et teab keegi kus asub teine andur, ise vahetasin ära selle mis on starteri kohal ning külgeläheb üks juhe...
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

ja teine asub kõrval kohe 2juhtmega, mis annab ajule teada moto tempist, 1juhtmega on armatuuri kella jaoks.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Lauzy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:20 pm
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas Lauzy »

Rakvere Wiruauto spetsalistide andmeil pidanuks läbi olema ühejutmega andur ning müüdi mulle see :? Paistab et tegu pole eriti pädevate meestega sellel juhul :wink:
Teen proovi ja vahetan ära ka teise anduri, kuna viga oli ikkagi väidetavalt temp. anduris :)
anti84
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Jaan 06, 2010 6:48 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitus Postitas anti84 »

Sellel autol põhjustas seda jama B-varuosa temp. andur. Panin nissani originaalid, lasin veakoodid kustutada ja asi toimib. Ei olnud vaja isegi Consulti, ligi sai Bosch-i testriga nipitades.
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Re: Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitus Postitas Kodutu »

B-osa anduriga isegi paar korda alt läinud, 1mene variant ei liigutanud isegi seierit ja teine näitas veerandit siis kui mootor juba põhimõtteliselt kees, kolmas hetkel peab(sülitan 3 korda üle õla)
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
anti84
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Jaan 06, 2010 6:48 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitus Postitas anti84 »

Tegelikult anduri vahetusega asi ikka ei piirdunud, kuna viga tuli kohe tagasi...mootor saavutas väga kiirelt töötemperatuuri ja mulle hakkas tunduma, et viga saab olla veel termostaadis, mis ei avane korralikult. Nüüdseks sõitnud peale termostaadi vahetust mingi paar kuud ja no problemo...veatuli kustus ka iseenesest. Mul isegi vent eest minema visatud, kuna visko jooksis laiali ja mudaaugus tiksudes ei kuumene üle...elektrivent teeb praeguste ilmadega veel oma töö ära, aga suveks peab mõtlema suurema elektriventika peale!
Vasta

Mine “Nissan / Renault”