Tere,
Pakutakse vahetuseks: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3b13
Mida sellina asi endast kujutab kellegil kokkupuuteid? Mootor, sillad jne jne?
Paluks infot Monterey kohta
Moderaator: Moderators
Re: Paluks infot Monterey kohta
Minul oli selline aga trooperi nime all.Ees sõltumatu sild taga tala.Neliveoskeemiga on vend kuulutuses pada ajand. Tegelt on varjandid tagavedu,aeglustiga 4vedu keskdiffer lukus,nupust käib mingi isemajandav süsteem mis tagasilla libisemisel haagib esisilda ise.Kiire 4vedu puudub.32 rehv mahub tõstmatta alla ja minul kerge softroudiga silda ei lõhkund. Kütet läks vist mingi 12-14 vahele trassil äkki 10 sajale.
Mootor seal kõige suurem õnnetus,läheb perse ja remontida ei taha ja oska keegi.Diagnosti tavalise obd abil ei saa teha kuna ei ole bochi aju vaid miski samodelka. Izusu katsetas omal ajal selle mootori juures erinevaid uusi tehnoloogiaid mis kahjuks eriti hästi tööle ei hakanud.
Minu eelarvesse tekitas see auto umbes 130000 eeki miinust ja olin rahul kui sitast nii lahti sain et ei pidand peale maksma.
Mootor seal kõige suurem õnnetus,läheb perse ja remontida ei taha ja oska keegi.Diagnosti tavalise obd abil ei saa teha kuna ei ole bochi aju vaid miski samodelka. Izusu katsetas omal ajal selle mootori juures erinevaid uusi tehnoloogiaid mis kahjuks eriti hästi tööle ei hakanud.
Minu eelarvesse tekitas see auto umbes 130000 eeki miinust ja olin rahul kui sitast nii lahti sain et ei pidand peale maksma.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Paluks infot Monterey kohta
Tere,heints kirjutas:Neliveoskeemiga on vend kuulutuses pada ajand. Tegelt on varjandid tagavedu,aeglustiga 4vedu keskdiffer lukus,nupust käib mingi isemajandav süsteem mis tagasilla libisemisel haagib esisilda ise.Kiire 4vedu puudub
Tegelikult on neil kõigil variandid - kiire nelivedu, aeglustiga nelivedu ja tagavedu. Sellel on tehtud nn "shift on the fly" süsteem mis lubab neliveo ka hoo pealt sisse ja välja lülitada. Ehk siis vahekast veab pidevalt tagasilda ja esidiffrit (vist ka koos vasaku veovõlliga). Kui vajutada 4wd nuppu siis lülitatakse vaakum solenoididega esidifrile parem veovõll järgi ja plaksti ongi nelivedu sees. Rummulukke pole. Süsteem ise kestab hästi, teinekord vajab solenoidi süsteem puhastamist, vaakum voolikud vahetamist või pistikud puhastamist.
Mootor - väga võimas ja mõnus

Re: Paluks infot Monterey kohta
Ei ole kiiret 4 vedu. On tagasild aeglusti ja nupust isemajandav süsteem. vb on mõnel ka kiire 4 aga minu omal polnud igatahes. Mootoris põhi asi mis perse läheb on jupp nimega oil rail pressure sensor. Ehk pihustite õlisurve regulaator.Maksab vanas rahas mingi 8 tonni ja peale vahetamist tuleb seadistada tehase tarkvaraga. Õli suhtes eriti tundlik,oli vist 5w30 täissünt ainuke sobiv õli. Tehase originaal õlifiltrid olid eriti kirved(2tk). Pihustite pistikud on eriline porno,vahepeal ei anna ühendust ja pütt kaob ära.Töötava mootoriga mõõta ei saa kuna asuvad klapikambri kaane all õli sees.
Üldiselt ajas närvi kui pidid isuzu esindust kerjama ,et su autot remonditaks.Ja siis oli ka jutt selline ,et me lammutame mootori laiali ja äkki jääb silma mis perses on.remondi arve oli 10000 eek mille eest puhastati ära see sama õlirõhuregulaator.2 päeva hiljem oli uuesti perses.Tööl muidugi garantiid polnud ja tuli uue puhastuse eest maksta.Töö käigus välja valgund õlile valati 10w 40 poolsünti peale ja seejärel tuli ka õlivahetus teha.Välja nägi see nii ,et viisin isuzu esindusele oma õli ja filtrid kuna nemad ei suutnud tellida nii keerulisi asju.Seega topautole tervitusi
Üldiselt ajas närvi kui pidid isuzu esindust kerjama ,et su autot remonditaks.Ja siis oli ka jutt selline ,et me lammutame mootori laiali ja äkki jääb silma mis perses on.remondi arve oli 10000 eek mille eest puhastati ära see sama õlirõhuregulaator.2 päeva hiljem oli uuesti perses.Tööl muidugi garantiid polnud ja tuli uue puhastuse eest maksta.Töö käigus välja valgund õlile valati 10w 40 poolsünti peale ja seejärel tuli ka õlivahetus teha.Välja nägi see nii ,et viisin isuzu esindusele oma õli ja filtrid kuna nemad ei suutnud tellida nii keerulisi asju.Seega topautole tervitusi

Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Paluks infot Monterey kohta
Ei andnud rahu ja tuulasin korra netis. Manualile pakuti tõesti kiiret 4 vedu. Automaadil aga oli torgue on demand süstem mis ragistab ise esisilda vastavalt vajadusele.Talvel lumes toimis täitsa edukalt. Armatuuris oli miski ühke sildade pilt veel kus tuled süttisid kui esisild rakendus.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Paluks infot Monterey kohta
Kuna olen kokku puutunud ainult "shift on the fly" variandiga siis arvasingi et kõigil on kiire nelivedu. Ühesõnaga on kaks varianti "shift on the fly" ja TORQUE-ON-DEMAND. Ka automaadil on "shift on the fly" varianti saada. Ehk siis kuulutuses oleval masinal on kiire nelivedu olemas.