Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Temp. lüliti saad suvalisest auto poest kus küsida oma kraadidele vastavat, valik igaljuhul väga suur.
El. vetika peale ehitan selle pärast ümber, et auto läheb tunduvalt paremini pöördesse, ning räägivad et jeebil saab 7% kütuse kulust ka alla. Seega kui mul ilma esi kardaani ja pooltelgedeta hetkel läheb 18L/100km keskmiseks. Siis 1,26L peaks sajale alla saama. Linnas kindlasti rohkem. (See teeb sama mis oleks koguaeg konditsioneer taga aga imeb isegi natukene rohkem jõudu ära) Kui palju aga reaalselt vähem kütust minema hakkab, eks see selgub.
Kui endal jeebil otse väljalase (Ilma mingite pottideta), koonusfilter peal ning ilma mehaanilise ventikata läks jeep pöördesse meeletult hästi.
El. vetika peale ehitan selle pärast ümber, et auto läheb tunduvalt paremini pöördesse, ning räägivad et jeebil saab 7% kütuse kulust ka alla. Seega kui mul ilma esi kardaani ja pooltelgedeta hetkel läheb 18L/100km keskmiseks. Siis 1,26L peaks sajale alla saama. Linnas kindlasti rohkem. (See teeb sama mis oleks koguaeg konditsioneer taga aga imeb isegi natukene rohkem jõudu ära) Kui palju aga reaalselt vähem kütust minema hakkab, eks see selgub.
Kui endal jeebil otse väljalase (Ilma mingite pottideta), koonusfilter peal ning ilma mehaanilise ventikata läks jeep pöördesse meeletult hästi.
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Fixuskalleo kirjutas:Härrased, üks väike küssa mu poolt. Kui tohib. 95-90° lülitit 22×1,5 keermega võiks leida kuskandist? Ühe lüliti 98-93° sain iibeist aga tekkis kinnisidee tekitada üks madalama tempiga lüliti lisaks. Andke märku kui kellelgi üle jäänud või teab mõnd lahket kaupmeest.
Edu kõigile,

Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Suvel kuumadega on koonusfilter saatanast.Eriti linnas.Suurematel kiirustel enamvähem.Tim kirjutas:Temp. lüliti saad suvalisest auto poest kus küsida oma kraadidele vastavat, valik igaljuhul väga suur.
El. vetika peale ehitan selle pärast ümber, et auto läheb tunduvalt paremini pöördesse, ning räägivad et jeebil saab 7% kütuse kulust ka alla. Seega kui mul ilma esi kardaani ja pooltelgedeta hetkel läheb 18L/100km keskmiseks. Siis 1,26L peaks sajale alla saama. Linnas kindlasti rohkem. (See teeb sama mis oleks koguaeg konditsioneer taga aga imeb isegi natukene rohkem jõudu ära) Kui palju aga reaalselt vähem kütust minema hakkab, eks see selgub.
Kui endal jeebil otse väljalase (Ilma mingite pottideta), koonusfilter peal ning ilma mehaanilise ventikata läks jeep pöördesse meeletult hästi.
- laskarpoiss
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: P Dets 04, 2011 6:41 pm
- Asukoht: Rapla / Helsinki
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Kui teha filtrile korralik jaheda välisõhu juurdepääs ja mootori kuum õhk eraldada, siis ei tohiks saatanast olla.laurz kirjutas:Suvel kuumadega on koonusfilter saatanast.Eriti linnas.Suurematel kiirustel enamvähem.Tim kirjutas:Temp. lüliti saad suvalisest auto poest kus küsida oma kraadidele vastavat, valik igaljuhul väga suur.
El. vetika peale ehitan selle pärast ümber, et auto läheb tunduvalt paremini pöördesse, ning räägivad et jeebil saab 7% kütuse kulust ka alla. Seega kui mul ilma esi kardaani ja pooltelgedeta hetkel läheb 18L/100km keskmiseks. Siis 1,26L peaks sajale alla saama. Linnas kindlasti rohkem. (See teeb sama mis oleks koguaeg konditsioneer taga aga imeb isegi natukene rohkem jõudu ära) Kui palju aga reaalselt vähem kütust minema hakkab, eks see selgub.
Kui endal jeebil otse väljalase (Ilma mingite pottideta), koonusfilter peal ning ilma mehaanilise ventikata läks jeep pöördesse meeletult hästi.
Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 MPI V8 158kw
Peugeot 307 2,0 HDI
VV Golf II 1,8
MB 314 2.9 td (Sprinter)
Peugeot 307 2,0 HDI
VV Golf II 1,8
MB 314 2.9 td (Sprinter)
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Tänud! Pole lihtsalt kohalikes autoärides pakutava osas väga kopengaagen.laurz kirjutas:Fixuskalleo kirjutas:Härrased, üks väike küssa mu poolt. Kui tohib. 95-90° lülitit 22×1,5 keermega võiks leida kuskandist?...
Ja siis uuriti veel, et "miks el. vent?" Sel talvel sai siiber. Viskosidur külmaga kange ja vedas tiivikut täiega kaasa. Tiivik pole aga enam parimas parlanksis ja tegi vääga santi häält, käis pinda veepumbale ja mootorile. Kõigele lisaks puhus (külma) tuult just siis, kui igat tiba sooja oleks tarvis olnud. Imo.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Metsautole pannakse seda selleks, et saaks oma suva järgi välja (või sisse lülitada)...kalleo kirjutas: Ja siis uuriti veel, et "miks el. vent?"
näiteks, et vältida "pesumasinat" mootori ruumis, mis tekkib veetakistuse läbimisel... vee takistus või purustada labad ja ka radika enda.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Ma olen katsetand igatepidi,mitte küll otseselt jeebul aga ühe audi s4-jaga.Linnas ukerdades on ikka kapoti alune ilgelt kuum ja päästab ainult ''kasti'' ehitamine.On ka selliseid koonuseid,mis asuvad nagu toru sees.Sinna saab näiteks iluvõre tagant toruga õhku juhtida.Suht pointless.Üldse on suht mõtetu vabalthingava sisselaset tuunida koonusfiltritega.Loodetud kw-de asemel tuleb aint müra.laskarpoiss kirjutas:Kui teha filtrile korralik jaheda välisõhu juurdepääs ja mootori kuum õhk eraldada, siis ei tohiks saatanast olla.laurz kirjutas:Suvel kuumadega on koonusfilter saatanast.Eriti linnas.Suurematel kiirustel enamvähem.Tim kirjutas:Temp. lüliti saad suvalisest auto poest kus küsida oma kraadidele vastavat, valik igaljuhul väga suur.
El. vetika peale ehitan selle pärast ümber, et auto läheb tunduvalt paremini pöördesse, ning räägivad et jeebil saab 7% kütuse kulust ka alla. Seega kui mul ilma esi kardaani ja pooltelgedeta hetkel läheb 18L/100km keskmiseks. Siis 1,26L peaks sajale alla saama. Linnas kindlasti rohkem. (See teeb sama mis oleks koguaeg konditsioneer taga aga imeb isegi natukene rohkem jõudu ära) Kui palju aga reaalselt vähem kütust minema hakkab, eks see selgub.
Kui endal jeebil otse väljalase (Ilma mingite pottideta), koonusfilter peal ning ilma mehaanilise ventikata läks jeep pöördesse meeletult hästi.
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Sai endal ümberehitus valmis, ning töötab väga hästi.
Temp. lülitiks sai algul pandud 92-87 (Mis kraadi juures vent tööle hakkab ja lõppetab) See aga jäi liiga suureks kuna mootori temperatuuri näitas salongi 105 kui vent taha läks.
Hiljem aga 87-82. Siis hakkas vent taha nii 100 kraadi juures salongis oleva temperatuuri näidiku järgi.
Temp. lüliti läks muidu alumise lõdviku vahele. Ning lülitidel enamusel keeremeks 22 1.5 nagu eelnevalt siin mainitud.
Auto nüüd kohapeal töödates tunduvalt vaiksem kuna pole seda liigset tuulevuhinat mis orig. ventikaga.
Natukene erksam kiirendusel ning läheb paremini pöördesse.
Ning muutub hääl kõvasti. (Enda oma hakkas isegi tagant tuld sülgama kui mootori pöörded ajasin 3500rpm+
)
Lisan siis lähipäevil pildid, kuna eelnevalt sooviti mõnda saada.
Temp. lülitiks sai algul pandud 92-87 (Mis kraadi juures vent tööle hakkab ja lõppetab) See aga jäi liiga suureks kuna mootori temperatuuri näitas salongi 105 kui vent taha läks.
Hiljem aga 87-82. Siis hakkas vent taha nii 100 kraadi juures salongis oleva temperatuuri näidiku järgi.
Temp. lüliti läks muidu alumise lõdviku vahele. Ning lülitidel enamusel keeremeks 22 1.5 nagu eelnevalt siin mainitud.
Auto nüüd kohapeal töödates tunduvalt vaiksem kuna pole seda liigset tuulevuhinat mis orig. ventikaga.
Natukene erksam kiirendusel ning läheb paremini pöördesse.
Ning muutub hääl kõvasti. (Enda oma hakkas isegi tagant tuld sülgama kui mootori pöörded ajasin 3500rpm+

Lisan siis lähipäevil pildid, kuna eelnevalt sooviti mõnda saada.
- laqkaraza
- Fitting 38"
- Postitusi: 330
- Liitunud: P Dets 26, 2010 11:23 pm
- Asukoht: Tartu +3725043028
- Kontakt:
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
miks sa selle anduri alumise vooliku vahele panid?
Alumises voolikus on juba jahutatud vedelik, mis tuleb radiaatorist.
Minu meelest peaks olema see andur just yleval - tavaliselt on ka soiduautodel need andurid yleval ploki sees ja sellest tuli ka erinevus anduri reageerimisel ja armatuuri naidus.
Alumises voolikus on juba jahutatud vedelik, mis tuleb radiaatorist.
Minu meelest peaks olema see andur just yleval - tavaliselt on ka soiduautodel need andurid yleval ploki sees ja sellest tuli ka erinevus anduri reageerimisel ja armatuuri naidus.
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Kuhu kohta ma seda ikka oma plokki sisse hakkan leiutama.
Ülemine lõdvik oleks vale minu meelest. Kui termostaat lahti lööb siis hakkab põhimõtteliselt kohe vent tööle kui sealt tuleb peale minna andmist natukene kuumemat vedelikku. Ning siis hakkabgi vedelikku liiga külmaks jahutama kohe radikas, ning sisse hakkab tagasi tulema liiga külm jahutus vedelik.(Eriti veel külmmal ajal) Ning lööb mootori temperatuuri kohe liiga alla ära igakord kui termostaat avaneb.
Kui ma tahaks ülemise lõdviku vahele panna siis ma peaks sammuti teadma palju mul radikas suudab vedelikku jahutada mingi välis temperatuuri juures, ning siis selle järgi oskaks panna ülesse temp.lüliti.
Seda aga arvutada pole mõttet kuna ilm pidevalt kõigub ning liikumise peal on jahutus suurem.
Alla lõdviku vahele on selle pärast kõige õigem panna kuna siis saab panna ta täpselt nii tööle nagu peab.(MINU meelest kõige õigem) Kui radikas enam ei suuda ära jahutada ning hakkab radikast tagasi läbi lõdviku kuumemat vett jooksma siis on paras aeg vent tööle panna.
Nagu endalgi hetkel vent on taga üsna harva linnas. Ainult kui foori taga seisan või tuld annan.
Enamus autodel on see temp, andur ülemise lõdviku vahel kuna neilt ei jookse see otse venttika releese vaid läbi aju. Sammuti need mis läbi aju jooksevad on üksosa temp. andurid(Mõõdavad takkistust) mitte lülitid(Ainult lülitavad). Ning seal mängivad tõenäoliselt rolli kõik teised andurid ka veel.
Ülemine lõdvik oleks vale minu meelest. Kui termostaat lahti lööb siis hakkab põhimõtteliselt kohe vent tööle kui sealt tuleb peale minna andmist natukene kuumemat vedelikku. Ning siis hakkabgi vedelikku liiga külmaks jahutama kohe radikas, ning sisse hakkab tagasi tulema liiga külm jahutus vedelik.(Eriti veel külmmal ajal) Ning lööb mootori temperatuuri kohe liiga alla ära igakord kui termostaat avaneb.
Kui ma tahaks ülemise lõdviku vahele panna siis ma peaks sammuti teadma palju mul radikas suudab vedelikku jahutada mingi välis temperatuuri juures, ning siis selle järgi oskaks panna ülesse temp.lüliti.
Seda aga arvutada pole mõttet kuna ilm pidevalt kõigub ning liikumise peal on jahutus suurem.
Alla lõdviku vahele on selle pärast kõige õigem panna kuna siis saab panna ta täpselt nii tööle nagu peab.(MINU meelest kõige õigem) Kui radikas enam ei suuda ära jahutada ning hakkab radikast tagasi läbi lõdviku kuumemat vett jooksma siis on paras aeg vent tööle panna.
Nagu endalgi hetkel vent on taga üsna harva linnas. Ainult kui foori taga seisan või tuld annan.
Enamus autodel on see temp, andur ülemise lõdviku vahel kuna neilt ei jookse see otse venttika releese vaid läbi aju. Sammuti need mis läbi aju jooksevad on üksosa temp. andurid(Mõõdavad takkistust) mitte lülitid(Ainult lülitavad). Ning seal mängivad tõenäoliselt rolli kõik teised andurid ka veel.
- laqkaraza
- Fitting 38"
- Postitusi: 330
- Liitunud: P Dets 26, 2010 11:23 pm
- Asukoht: Tartu +3725043028
- Kontakt:
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Väga huvitav ja läbimõeldud mõttekäik.
Esialgu tundus kuidagi igati loogiline, et see andur peabki just üleval olema.
Esialgu tundus kuidagi igati loogiline, et see andur peabki just üleval olema.
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Mõned pildid siis tehtust.
Ventikas siis lammutusest tuli sellisena. Oli 2004a Ford Mondeo oma ning tootjaks Bosch. Siin lõigatud ja sulatatud roolikarbi jaoks pesa sisse, et mahuks ja kattaks servaga kogu radika ääre ära rooli karbi juurest. Siin temp.lüliti ja roostevaba toru jupp kuhu sai keevitatud M22 x 1,5 keeremega muff külge.
Ventikas siis lammutusest tuli sellisena. Oli 2004a Ford Mondeo oma ning tootjaks Bosch. Siin lõigatud ja sulatatud roolikarbi jaoks pesa sisse, et mahuks ja kattaks servaga kogu radika ääre ära rooli karbi juurest. Siin temp.lüliti ja roostevaba toru jupp kuhu sai keevitatud M22 x 1,5 keeremega muff külge.
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Siin üks pilt veel RV muffist
Plekki kinnitasin läbi ventika plastik osa M4 poltidega, nii ülevalt kui alt. Ning kogu kuppatuse istutasin radika all servas olevasse pesse, kus originaalis toetub sinna radika ümber olev plastik osa. Ning ülesse radika peale olevasse raami keerasin kaks M6-st keeret kust sain hiljem ventika plekki kergelt raami külge kinni tõmmata.
Ventikale sai roostevabast tehtud nii ülemine kui ka alumine plekki osa juurde. Ülemise plekki tükki ma panin ventika plastik osa servale sisse poole et jääks kandma ja alla tegin roostevaba plekkist serva plastik ääre alla et jääks kandma ventika plastik osa.Plekki kinnitasin läbi ventika plastik osa M4 poltidega, nii ülevalt kui alt. Ning kogu kuppatuse istutasin radika all servas olevasse pesse, kus originaalis toetub sinna radika ümber olev plastik osa. Ning ülesse radika peale olevasse raami keerasin kaks M6-st keeret kust sain hiljem ventika plekki kergelt raami külge kinni tõmmata.
Re: Jeep GC 5.2 El.ventika ehitus.
Siin üks pilt kus El,ventikas paigas.
Relee sai ka paigaldatud ventika plastik osa külge et hiljem oleks kõik ühes tükkis.
Omale läks süsteemi ehitus maksma põhimõtteliselt ainult 26 Eur.
20 Eur ventikas lammutusest.
6 Eur temp, lüliti.
Pistikud, juhtmed, relee ja roostevaba tükkid leidusid omal töökojas.
Kogu süsteem hiljem võimalik eemaldad 2 minutiga ning asendada orginaaliga. Vaja keerata kaks ülemist kinnitus mutrit lahti, ning temp.lüliti pistik lahti ja ventikka külge tuleva voolu pistik lahti. Ning peale seda pesast välja tõstmis vaev ainult.Relee sai ka paigaldatud ventika plastik osa külge et hiljem oleks kõik ühes tükkis.
Omale läks süsteemi ehitus maksma põhimõtteliselt ainult 26 Eur.
20 Eur ventikas lammutusest.
6 Eur temp, lüliti.
Pistikud, juhtmed, relee ja roostevaba tükkid leidusid omal töökojas.