VABA tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas JaanusLI »

Heinza kirjutas:See ikka meie endi teha ja otsustada mis moodi edasi läheb. Aga päris kindel , et tuleb 37" sirgele sillale ja 33 reduktorile. Kui keegi tahab lätis võistlema minna siis nendel on jah keeruline natuke kuna lätlased pole antud versiooniga veel päris nõus. Aga see meie sõite siin ei sega.




Selge, siis lööme viimase velje ka treipinki :) ja mind läti ei huvitagi ;)
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas RaidoKol »

Heinza kirjutas:See ikka meie endi teha ja otsustada mis moodi edasi läheb. Aga päris kindel , et tuleb 37" sirgele sillale ja 33 reduktorile. Kui keegi tahab lätis võistlema minna siis nendel on jah keeruline natuke kuna lätlased pole antud versiooniga veel päris nõus. Aga see meie sõite siin ei sega.
Kiidan takka. :bg
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Võtan veelkord sõna teise klassi teema arutelus.
Kahju on kõrvalt vaadata kuidas TR2 välja sureb ja Eestis sõidab mõni üksik team Vaba klassis.
Lätlased ei tee praegu ,ega ka 2 aasta pärast oma reegleid selliseks nagu Eestlased praegu plaanivad .
Ärge suhtuge asja nii,et pohhui mis piiri taga toimub,mina sinna nagunii ei lähe.Varsti ei tule ka nemad siia ja saategi omavahel 4-5 kesi võistelda.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas RaidoKol »

Movistar kirjutas:Võtan veelkord sõna teise klassi teema arutelus.
Kahju on kõrvalt vaadata kuidas TR2 välja sureb ja Eestis sõidab mõni üksik team Vaba klassis.
Lätlased ei tee praegu ,ega ka 2 aasta pärast oma reegleid selliseks nagu Eestlased praegu plaanivad .
Ärge suhtuge asja nii,et pohhui mis piiri taga toimub,mina sinna nagunii ei lähe.Varsti ei tule ka nemad siia ja saategi omavahel 4-5 kesi võistelda.
TR2 oligi surnud sellest see klasside liitmine tuligi. Ja ei tea mispoolest need lätlased meist paremad on, et me peame tegema nii nagu nemad ütlevad. Ja ega keegi ei keela neil ju uute reeglite jõustumisel siin käia. Lükkavad kõrgema rehvi alla olemas.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Priit82 »

Ma nüüd tegelikult päris täpselt, enam aru ei saagi, mida lätlased siis õigupoolest ei taha. Kas 37" rehvi või portaalsilda.
Või ei taha nad kumbagit varjanti ja tahavad ainult sirget silda ja 33"rehvi vabasse??
Ja ilmselt lähme meie hoopis seda teed, et ostame 33" rehvijooksu lisaks juurde, et kui peaks tulema isu välisvõistlustele minna. Kuna sillad PEAKSID nüüd piisavalt tugevad olema siis saab 33 rattaga hea kiiresõidu massina :wink:

Priit
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

Kuna lätlased ei ole veel saanud meie täielikku vaba klassi projekti tõlgituna siis ennustused mis nad arvavad on ennatlikud (saadan selle järgmine nädal ära). Jah on olemas mingid arvamused aga see ei ole nende ametlik seisukoht. Ma ei tea kas Movistar peab ennast lätlaseks ,et sõna võtab või on temal infot mida ma ei tea (kui on siis anna minule ka teada). Hetkel on vabas veel üleval täpsete rehvi mõõtude küsimus (kui suur on täpselt 33 tolli ja 37 tolli) aga üldjoontes on asi paigas.
Kui on küsimusi siis jaanus@metallimyyk.ee või 53467604

Jaanus Arumäe
Vaba klassi esindaja
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Priit82 kirjutas:Ma nüüd tegelikult päris täpselt, enam aru ei saagi, mida lätlased siis õigupoolest ei taha. Kas 37" rehvi või portaalsilda.
Või ei taha nad kumbagit varjanti ja tahavad ainult sirget silda ja 33"rehvi vabasse??
Just see viimane on eesmärgiks ehk siis ainult sirge sild ja 33" rehv.
Odav ehitada ja ei lagune nii kiiresti!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Koit
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: P Dets 10, 2006 5:35 pm

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Koit »

See on jama jutt ,et TR-2 oligi surnud. Asi lagunes siis ,kui tulid jutud uutest reeglitest. Pole ju mõtet autosse investeerida ,kui reeglid muutuvad.
Samuti ei tomu mingit kahe klassi liitmist nagu väidetakse, vaid vaba klassi reeglite muutmine. Mille tulemusena täieneb TR-3, TR-2 arvelt kolme auto võrra ja vabasse ilmselt ei lähe keegi.
Ja mulle tundub ,et need uued reeglid ei ole jätkusuutlikud aga eks aeg näitab.
Kindlasti ei tule kasuks reeglite muutmisega venitamine, lõpuks ei ole vabas ka enam kedagi.
Rajal alates 2003 Kevadsõit Team VisaHulkur TR-3
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Priit82 »

Arto kirjutas:
Priit82 kirjutas:Ma nüüd tegelikult päris täpselt, enam aru ei saagi, mida lätlased siis õigupoolest ei taha. Kas 37" rehvi või portaalsilda.
Või ei taha nad kumbagit varjanti ja tahavad ainult sirget silda ja 33"rehvi vabasse??
Just see viimane on eesmärgiks ehk siis ainult sirge sild ja 33" rehv.
Odav ehitada ja ei lagune nii kiiresti!
No tere tore.

Just seda ma ju teema alguses ju kirjutasingi, et ainuke reeglite muudatus võiks olla: keelata portaal ja traktorirehv vabas.
Siis laideti mu mõte osade kodanikkude poolt nii maha, et kuku pikali.
Ka meie tahtsime seda , selle pärast, et nii oleks odavam, aga mitmed kodanikud kirjutasid, et mis jutt, traktorirehv ju nii odav ja mõndade automarkide sillad kestavad neid rehve nagu pohli.
Ma kahjuks ei saa tänase päeva seisuga enam küll öelda, et mul autoehitus odav oleks olnud+veel suur töö ja aeg, mis oleks võinud ju olematta olla, kui reeglite muudatus oleks kaasa toonud ainult eelviidatud asjade keelustamisele.

Priit
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Heinza »

Koit kirjutas:See on jama jutt ,et TR-2 oligi surnud. Asi lagunes siis ,kui tulid jutud uutest reeglitest. Pole ju mõtet autosse investeerida ,kui reeglid muutuvad.
Samuti ei tomu mingit kahe klassi liitmist nagu väidetakse, vaid vaba klassi reeglite muutmine. Mille tulemusena täieneb TR-3, TR-2 arvelt kolme auto võrra ja vabasse ilmselt ei lähe keegi.
Ja mulle tundub ,et need uued reeglid ei ole jätkusuutlikud aga eks aeg näitab.
Kindlasti ei tule kasuks reeglite muutmisega venitamine, lõpuks ei ole vabas ka enam kedagi.
Koit see küsimus on nüüd küll ekstra sulle siin , miks selles alajaotuses pole sinu ega teiste TR2 meeste juttu http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=36&t=36117 ,
Pole nagu mõtete siin ju halada .
Selles alajaotuses ei räägi ka keegi mingist liitmisest.
Seleta nüüd avalikusele ka miks see nii on.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

Tükk aega jälle möödas ja asjad areneved justkui omasoodu. SMS-l registreerunud vaid "Vaba 13", e. mitteametlik klass. Sisuliselt baseerub see võistlusklass suulistel kokkulepetel ,millega paljud nõus ei ole. Kas on midagi liikunud, ennekõike lätlastega? Loogiliselt peaks reeglid "kinnitatud" olema aasta enne kehtivuse algust, seega saaksime rääkida "Vaba 14" st ja 2013 peaks kehtima praegused reeglid? Ise ei tahaks küll autot umbmääraste nõuete järgi modima hakata, saab vähemalt Lätis lõbutseda. Ja lätlaste arvamus peaks peaks meid huvitama, või loobume NEZ osalemast ja viime alampiiri 1 autoni (Kõuekõmin näitas ilmekalt osalemise aktiivsust). Ja ega lätlastel ka osavõtuga kiita ole. Leedut ei kommenteeri ja kas mitte nemad ei lubanud esimesena vabale 37 (või oli see 35) rehvi?
PS. Ei vingu ja tegelikult on juba suhteliselt pohlad, mis asjast edasi saab, kogu praeguse asjade käigu juures ( kui nii väike seltskond ei suuda kuidagi elada, üksteise suunas s*tta ventilaatorisse laskmata, vaatamata sellele, et pärast endal ka nägu täpiline).
Arvet
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas eero I »

Arto kirjutas: Mis puudutab piiri taga sõitmist, siis selles osas arvan, et probleeme pole.
Kas klasside kokkuviimise põhiargument polnud see, et kahe klassi peale ei jagunud piisavalt sõitjaid.
Järelikult selles pole probleemi olnudki (mis puudutab piiri taga sõitmist), probleem ju selles palju meil stardijoonel autosid on ja kuhu klassi nüüd lätlased lükatakse ja kas see neid huvitab. Julge mõte on oma mätta otsast kõike vaadata või on tõesti üle öö midagi muutunud.
Ja kui keegi arvab, et mida ma siin vaba reeglite all mindagi mölisen ja mis see minu asi peaks olema nagu ka Hardole juba mainiti siis ta eksib sügavalt sest vaevalt keegi viitsib sõitu korraldada 5-le TR3-le ja 5-le TR1-le. Võiks ju asja vähe laiemalt vaadata (ka lätlaste).
Mis puudutab vaba reegleid siis pole tänaseni TR3 tehnilistest leidnud punkti mis keelaks reduktorsillaga vabaklassi autol sõita TR3-s ja on tänaseni arusaamatu miks on vaja mingit jahumist mingite rehvimõõtude, kaalude, ja jumal teab millega. Kas kellelgi on isiklikud huvid nii suured või on julgusest puudu.
Minu postitus ei puuduta Arto postitust, vaid neid postitusi millele ta vastas.
Arveti viimast postitust vaadates võib juba välja lugeda loobumise märkke, loodan, et eksin. Kas sinna tahategi oma jahumistega jõuda.
Üks asi on kui sõitjaid juurde ei tule, hullem aga see kui olemas olevad loobuvad.

Kõigest minu isiklik arvamus.

Eero
Kostivere 3, 302
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Arto kirjutas: Mis puudutab piiri taga sõitmist, siis selles osas arvan, et probleeme pole.
Aga selles just kogu probleem ongi.Ükskord oleks aeg ka aru saada.
Tõstsin Kurlandil meelega selle Vaba teema lätlastega õhku ja uurisin,et mis nad asjast arvavad ja mis edasi plaanivad seoses meie planeeritud 2013 a . muudatustega.
Totu (Arvet)sellepärast pöördes ongi,et ta teab mida nad arvavad.Ja põhjendatult on pöördes.
37 rehviga või reduktoritega Vabadele öeldakse Lätis " Tere Tulemast" TR3-e.Open klassis ei ole nad igaljuhul teretulnud. Eesti satub võibolla mõni üksik team . Enamus ei plaani enam siin sõita.
Lisaks ei teata veel siiamaani mismoodi sõidetakse koos NEZ Cupi koos selliste pillidega.
Kahju,et see minu teha ei ole aga kui oleks, siis keelaks ma kohe sellised reeglid ja teeks täpselt samasugused kui on lätis.
Loodetavasti tuleksid tagasi rajale need masinad,kes praegu on loobunud ning saaks naabritega sõbralikult koos sõita.
Need aga kes tormakalt uute (mittekehtivate) reeglite järgi autosid vorbivad,siis neile oleks asi lihtne: kas TR3 ,auto reeglitele vastavaks või safarid.Praegu olete saavutanud selle,et paar-kolm uut kuratteabmisklassi autot on rajal ja ülejäänud 10 või rohkem ei taha enam rajale tulla ja nendega konkureerida .Kumb siis kumma üle kaalub ?
See kahju on igaljuhul väiksem ja hapude nägude arv samuti,kui see praegu tehtud.
Alati ei saagi kõik rahul olla.Valikud ei peagi kõigile meeldima.
Proovige oma ninaesisest natuke kaugemale ka vaadata ja näete oluliselt suuremat pilti.

PS:Totu postitus ajendas ka mind jälle kirjutama ja kui mõni "sellele spetsialiseerunud moderaator " tahab,siis võib Sitaloopimine vol.11 ka teha. Mul juba täiesti ükskõik.
Arutame siis seal uusi ja huvitavaid reegleid edasi.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

eero I kirjutas:
Arto kirjutas: Mis puudutab piiri taga sõitmist, siis selles osas arvan, et probleeme pole.
Kas klasside kokkuviimise põhiargument polnud see, et kahe klassi peale ei jagunud piisavalt sõitjaid.
Järelikult selles pole probleemi olnudki (mis puudutab piiri taga sõitmist), probleem ju selles palju meil stardijoonel autosid on ja kuhu klassi nüüd lätlased lükatakse ja kas see neid huvitab. Julge mõte on oma mätta otsast kõike vaadata või on tõesti üle öö midagi muutunud.
Ja kui keegi arvab, et mida ma siin vaba reeglite all mindagi mölisen ja mis see minu asi peaks olema nagu ka Hardole juba mainiti siis ta eksib sügavalt sest vaevalt keegi viitsib sõitu korraldada 5-le TR3-le ja 5-le TR1-le. Võiks ju asja vähe laiemalt vaadata (ka lätlaste).
Mis puudutab vaba reegleid siis pole tänaseni TR3 tehnilistest leidnud punkti mis keelaks reduktorsillaga vabaklassi autol sõita TR3-s ja on tänaseni arusaamatu miks on vaja mingit jahumist mingite rehvimõõtude, kaalude, ja jumal teab millega. Kas kellelgi on isiklikud huvid nii suured või on julgusest puudu.
Minu postitus ei puuduta Arto postitust, vaid neid postitusi millele ta vastas.
Arveti viimast postitust vaadates võib juba välja lugeda loobumise märkke, loodan, et eksin. Kas sinna tahategi oma jahumistega jõuda.
Üks asi on kui sõitjaid juurde ei tule, hullem aga see kui olemas olevad loobuvad.

Kõigest minu isiklik arvamus.

Eero
Kostivere 3, 302
Ei, veel ei loobu, lihtsalt istume veidi mätta otsas ja mõtiskleme. Suvi, puhkus, päikesepaiste jne. Stigaks ehk saab auto ka jälle liikuma, esialgu ei viitsi rabeleda.
PS. TR-3 on min. rehvimõõt 820mm, enamus vabadel see üsna piiri peal :D .
Tehtud, mõeldud.
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Priit82 »

Nii, hulk vett jälle viimasest postitusest merre voolanud.
Küsiks siis jälle Teie käest härrased: Jaanus, Arto ja teistelt lugupeetud härrastelt 4x4 alakomiteest.
Mis siis ikkagi saab VABA reeglitega??
Kas jääb/saab siis UUSVABA ametlikult eksisteerima või mitte, ning loomulikult mitte ainult eestis, vaid ka lätis, leedus.(Tõesti ei taha seal sirge silla ja 37 rattaga tr3 vastu "võidu" sõita)
Või tulebki sellest täiesti uus klass ja vana vaba jätkab selliste reeglite järgi nagu ta siiani oli (eraldi arvestusega loomulikult).
See küsimus kerkis tegelikult päevakorda seoses sellega, et müüsime oma suured rattad maha ja ei teagi enam täpselt, kuidas edasi käituda, kas osta uuesti suured, või siis hoopis 33 ja tagasi vanasse vabasse.
Kunagi muidugi sai mõeldud, et ostaks kaks jooksu, aga kuna aeg on pannud paika teised prioriteedid, siis kogu oma vaba raha siiski hobisse panna ei plaani.
Olge palun nii kenad ja andke lõppude lõpuks midagi konkreetset rahvale, on ju seda alaliidu konkreetset vastust oodatud juba päris pikka aega.
Ahjah,see ka veel, et milline on siis naabrite ametlik või mitteametlik seisukoht selles küsimuses?

Lugupidamisega:

Priit Põhjakas
"Snegurochka"
403
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”