Suurim rehvimõõt offroadiks e. velg jääb suureks
Moderaator: Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Mulle tuleb meelde üks vana seik H2 tüüpi maasturist: Aastanumber oli siis 2009. Oli miski ringraja sõit kodanik Kamaka juures. Oli väikseid ja suuri rehasid, ning neile lisaks H2 millel all 40" MT rehv. Jõudu oli nii palju, et rõõm vaadata, aga mis sest jõust kasu on, kui liikumine toimus maakera sisse mitte edasi. Pärast vintsis miski Susuki HUMMVVEE sealt liikuma. Silmad häbi täis sõitis see suur riist sealt minema.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Meie taeva Isand kes sa meie offroadi tegemisi jälgid , sa kõike seda näed aga veel ei mürista !!!!
Pagan siin räägitakse sõidumugavusest , eee seda ei saa kaua nautida, tuleks ikka istmikumugavusest rääkida. Seal hää istuda kui ootad suuremat sorti päästeoperatsiooni. Mis ilmselt maksab sama palju kui H2 -st mööda sõitev maastur.


Pagan siin räägitakse sõidumugavusest , eee seda ei saa kaua nautida, tuleks ikka istmikumugavusest rääkida. Seal hää istuda kui ootad suuremat sorti päästeoperatsiooni. Mis ilmselt maksab sama palju kui H2 -st mööda sõitev maastur.


me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Siin foorumis ju urali vintsimasin olemas.Küll ta tellimused vastu võtab:DHeinza kirjutas:Meie taeva Isand kes sa meie offroadi tegemisi jälgid , sa kõike seda näed aga veel ei mürista !!!!![]()
Pagan siin räägitakse sõidumugavusest , eee seda ei saa kaua nautida, tuleks ikka istmikumugavusest rääkida. Seal hää istuda kui ootad suuremat sorti päästeoperatsiooni. Mis ilmselt maksab sama palju kui H2 -st mööda sõitev maastur.![]()
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Seda küll, aga ilmselt sina kui mina peame mõlemad nõustuma, et see 40se rehviga H2 on maastikul pädevam kui ükskõik milline tehaseseades maastur mida uuena salongist osta võib. Samuti seesama Suzuki ei vea treilerit, temaga ei sõida 400km otsa, ta on seest väike ja räbal ning ei ole kindel kas ülevaatustki läbib ilma muretsemata.uputaja kirjutas:Mulle tuleb meelde üks vana seik H2 tüüpi maasturist: Aastanumber oli siis 2009. Oli miski ringraja sõit kodanik Kamaka juures. Oli väikseid ja suuri rehasid, ning neile lisaks H2 millel all 40" MT rehv. Jõudu oli nii palju, et rõõm vaadata, aga mis sest jõust kasu on, kui liikumine toimus maakera sisse mitte edasi. Pärast vintsis miski Susuki HUMMVVEE sealt liikuma. Silmad häbi täis sõitis see suur riist sealt minema.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Täiesti uskumatu
Tule muidugi sellega TR3 sõitma. arvatavasti hakkad ainult esikohti saama,kuna enamusel on lahja kone vastu pakkuda.
Mul näiteks seesama paljukirutud Nissani diisel.Suts üle 3 liitri.

Tule muidugi sellega TR3 sõitma. arvatavasti hakkad ainult esikohti saama,kuna enamusel on lahja kone vastu pakkuda.
Mul näiteks seesama paljukirutud Nissani diisel.Suts üle 3 liitri.
HM Racing Team
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
40 tollise rehviga maastur peabki maastikul tegijam olema, kui mopeediratastega CRV näiteks!
...Aga nii lihtne see asi siiski ei ole ma arvan, et ostad endale Hummeri, keerad suuremad rattad alla, sõidad ja võidad-kui see oleks
nii, siis oleks seda juba tehtud(mitu meest praegu sõidavad meie võistlustel Hummeritega?)! Süvene natuke teemasse, loe foorumit vms. ja näed, mis autodega sõidetakse! Igaljuhul hea oleks näha ka selliseid autosid võistlustel ja võistlemismõtet maha ei tee, aga kohe võita lubada- liig suured sõnad mu meelest!
Taivo: Kunagi tulevikus tahaks ka ise võistlusradadele jõuda ja soovin kõigile huvilistele ka selles edu!
...Aga nii lihtne see asi siiski ei ole ma arvan, et ostad endale Hummeri, keerad suuremad rattad alla, sõidad ja võidad-kui see oleks
nii, siis oleks seda juba tehtud(mitu meest praegu sõidavad meie võistlustel Hummeritega?)! Süvene natuke teemasse, loe foorumit vms. ja näed, mis autodega sõidetakse! Igaljuhul hea oleks näha ka selliseid autosid võistlustel ja võistlemismõtet maha ei tee, aga kohe võita lubada- liig suured sõnad mu meelest!

Taivo: Kunagi tulevikus tahaks ka ise võistlusradadele jõuda ja soovin kõigile huvilistele ka selles edu!
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No vot siin ta on. 

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
40" rehviga h2 EI OLE maastikul pädevam kui 31" rehviga susuki. Suki lutib seda rasket kolakat igast asendist.Humma2 kirjutas:Seda küll, aga ilmselt sina kui mina peame mõlemad nõustuma, et see 40se rehviga H2 on maastikul pädevam kui ükskõik milline tehaseseades maastur mida uuena salongist osta võib. Samuti seesama Suzuki ei vea treilerit, temaga ei sõida 400km otsa, ta on seest väike ja räbal ning ei ole kindel kas ülevaatustki läbib ilma muretsemata.uputaja kirjutas:Mulle tuleb meelde üks vana seik H2 tüüpi maasturist: Aastanumber oli siis 2009. Oli miski ringraja sõit kodanik Kamaka juures. Oli väikseid ja suuri rehasid, ning neile lisaks H2 millel all 40" MT rehv. Jõudu oli nii palju, et rõõm vaadata, aga mis sest jõust kasu on, kui liikumine toimus maakera sisse mitte edasi. Pärast vintsis miski Susuki HUMMVVEE sealt liikuma. Silmad häbi täis sõitis see suur riist sealt minema.
5 mail on Lehtses kevadsõit. Tule sinna maasturite rajale, eks siis ole näha mis imeloom sul on.
Suurte ratastega tekib veel selline võluvärk, et nendega ei jõua su vee kaheksa ka enam maanteel sõita. Küttekulu kasvab 2x suuremaks, poolassi otsad muudavad kuju üsna kähku ja vaevalt, et tagumine lukk ennast eriti tervena tunneb. Käigukasti eluiga väheneb trastiliselt jne.
Mitte, et ma pahapärast kirjutaks. Lihtsalt oma kogemustest ja nähtust või öelda, et see lahendus on NO GO.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No tal kütusekulu keskmine olnud 22 liitrit sajale, seega 37 rehviga kohe kindlasti 40 ei hakka olema. Max 25 sajale. See ongi pisiksete mootori viga, et jõudu pole ja kokkuvõttes hakkab moorit peenestama.uputaja kirjutas: 40" rehviga h2 EI OLE maastikul pädevam kui 31" rehviga susuki. Suki lutib seda rasket kolakat igast asendist.
Suurte ratastega tekib veel selline võluvärk, et nendega ei jõua su vee kaheksa ka enam maanteel sõita. Küttekulu kasvab 2x suuremaks, poolassi otsad muudavad kuju üsna kähku ja vaevalt, et tagumine lukk ennast eriti tervena tunneb. Käigukasti eluiga väheneb trastiliselt jne.
Mitte, et ma pahapärast kirjutaks. Lihtsalt oma kogemustest ja nähtust või öelda, et see lahendus on NO GO.
Aga üldjoontes ma ei muretse, kui mingi raskelt modifitseeritud Suzuki mulle lutti tõmbab, palju õnne talle


- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No ma ei tea. Tundub, et tehnika ja selle tööpõhimõtted on sinu jaoks üsna võõras. 31 rehviga suki ei ole räigelt moditud.õ
Jäte parem see BS jutt kirjutamatat ja tule tõesta oma sõnu kuskil võistlusest osavõttes ja arvestatav koht saavutades.
Jäte parem see BS jutt kirjutamatat ja tule tõesta oma sõnu kuskil võistlusest osavõttes ja arvestatav koht saavutades.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tegu siiski igapäevasõidukiga mitte masinaga mille eesmärk on 2 korda aastas võistelda. Selles see erinevus tulebki. Masin hakkab sõitma igalpool ja vahest lohistab põtra metsast välja
Teine argument igasuguste sukide ja jimmyde vastu on loomulikult see, et nad on umbes sama turvalised kui mootorrattad ja igasuguseid segaseid meie teedel on päris palju. Vähemalt kui miskit juhtub, siis tean, et teine masin läheb mahakandmisele, aga mina vahetan esituled ja pampri välja

Teine argument igasuguste sukide ja jimmyde vastu on loomulikult see, et nad on umbes sama turvalised kui mootorrattad ja igasuguseid segaseid meie teedel on päris palju. Vähemalt kui miskit juhtub, siis tean, et teine masin läheb mahakandmisele, aga mina vahetan esituled ja pampri välja

- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Vaadates koolibussi pilti, on jah turvaline auto. Ilmselt kanti koolibuss maha.
Tehtud, mõeldud.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
no seal on ta õnnetult raami alla sõitnud. rip
aga pigem midagi sellist juhtub


aga pigem midagi sellist juhtub

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.


