No tühjalt on ta kindlasti juba 2,5 tonni lähedal. Samas selle eest on tal nahksisu, kliima ja sõidab ise kohale mitte ei lesi treileril. Mugavalt läbi sopa nagu öeldaksesrock kirjutas:Heheheeee, aprilli kordus saade. See junn kaalub rohkem kui tonn
Suurim rehvimõõt offroadiks e. velg jääb suureks
Moderaator: Moderators
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Kuna tollel lehel(cardomain) on hummereid H2 versioone 713 lehekülge,ehk siis annad täpsemad viited.Link vm.Humma2 kirjutas:Praegu saab veel cardomainist näha pilte, eelmine omanik lubas mingi hetk maha võtta, samas eks ma teen väikse pildiseeria ise ka kui masin juba maarjamaal.Apelsin kirjutas: Õige.Toome uut verd sisse.Nagu heints pakkus siis saab ta sulle pakkuda rehvid mõõdus 21,3x24.
Ja selle 1500 sisse jääb ka korralik koobaste lõikumine.Teise 1500 eest võid vintsi juba muretseda.
Aga näita rohkem pilte masinast:D
Mis puudutab aga rehvi, siis leidsin sellise firma nagu Nitto ja rehviks ise mud grapplers mis on veljemõõduga 22 ja rehvisuurus 37. Siis peab tõesti vast koopad ära lõikuma, et keerata saaks.
Velje poolest plaanis mustad kmc-d 22 tolli
umbes nagu tollel
-
e.p.
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Pagan, see on küll väärt ost ja 37 rehviga saad TR2 sõitma ja kindlasti võitma 
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
TR2?e.p. kirjutas:Pagan, see on küll väärt ost ja 37 rehviga saad TR2 sõitma ja kindlasti võitma
Nali vä?
Mina vaatan et mees peab TR3 ronima,sest tal ju 6.0 V8 ja plaanib jõulisemate klassis koha kinni panna.TR3 on ju jõulisemate klass?Ratta muidugi valime parema:)
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No eks sarkasm ole tingitud sellest, et vaevalt Eestis üldse kunagi mõni Hummer männiku karjäärist kaugemale on jõudnud. Samas ma tõsiselt usun, et korraliku rehviga võib sellest päris lõbusa sõidupuu saada, sest tagumine difrilukk tal olemas ja paks V8 vahel. Mõistagi oleks võinud säästupoliitika raames mingit oma aja ära elanud defenderit või länkarit hakata tegema, aga see pole eriti motiveeriv lahendus mu jaoks.e.p. kirjutas:Pagan, see on küll väärt ost ja 37 rehviga saad TR2 sõitma ja kindlasti võitma
-
e.p.
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ladogal startis hummer esimesele katsele ja sealt toodi sõjaväe kopteriga välja soost 
Piterist stardini sõitis jube ägedalt
Piterist stardini sõitis jube ägedalt
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
On ikka eestis hummer männikult kaugemale jõudnud.Suur ja kuri h1 sõitis minu moogi jäljes esimese mudauguni kuhu ta ka ära uppus. Sai teda siis miski 6 tundi vintsitud kuni vintsid ära lõppesid.Seejärel ronis hummeris olnud seltskond 63 aasta 2,2l mootoriga unimogi kasti,siis tegime moogiga paar tiiru ümber hummeri ja läksime koju õlut jooma.Hummer jäi aga metsa kuivemat aega ootama.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
e.p. kirjutas:Ladogal startis hummer esimesele katsele ja sealt toodi sõjaväe kopteriga välja soost
Piterist stardini sõitis jube ägedalt
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
TR3mes ju laius on piiramata.Seega meetri laiuse boggeriga ei tohiks problem olla.Auto kaalult ju 2900 kg mis ei tohiks ületamatu olla.heints kirjutas:On ikka eestis hummer männikult kaugemale jõudnud.Suur ja kuri h1 sõitis minu moogi jäljes esimese mudauguni kuhu ta ka ära uppus. Sai teda siis miski 6 tundi vintsitud kuni vintsid ära lõppesid.Seejärel ronis hummeris olnud seltskond 63 aasta 2,2l mootoriga unimogi kasti,siis tegime moogiga paar tiiru ümber hummeri ja läksime koju õlut jooma.Hummer jäi aga metsa kuivemat aega ootama.
Selle kompenseerib ka 325 hp tootev mootor,rääkimata sõidumugavusest.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tean, Unimogid on lõbusad asjad. Aastaid tagasi sõitsin mina sellega ajateenistuses, mudeliks oli u1300 ja sellel oli 6 liitrine diisel. Selle koha peal kus GD-d istusid põhja peal sai veel rahulikult 4 käiguga Unimogis suitsu teha. Ei oska öelda miks inimesed G mersut nii pimesi kõvatavad. Ilmselt Top Geari palju vaadatud. Tollel Unimogil oli aga see häda, et esisillal pidurite juures kippus üks voolik väga kergesti katki minema, nii et rõhud jooksid maha neliveoga.heints kirjutas:On ikka eestis hummer männikult kaugemale jõudnud.Suur ja kuri h1 sõitis minu moogi jäljes esimese mudauguni kuhu ta ka ära uppus. Sai teda siis miski 6 tundi vintsitud kuni vintsid ära lõppesid.Seejärel ronis hummeris olnud seltskond 63 aasta 2,2l mootoriga unimogi kasti,siis tegime moogiga paar tiiru ümber hummeri ja läksime koju õlut jooma.Hummer jäi aga metsa kuivemat aega ootama.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Just ning mul on aeg ajalt vaja Bobcati ka vedada treileril. Miski 2 liitrise kopsikuga seda teha on küllaltki tobe.Apelsin kirjutas: Selle kompenseerib ka 325 hp tootev mootor,rääkimata sõidumugavusest.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Just.Bobi võtad klapperile kaasa,kui juba lootsetu olukord siis kaevab välja.Humma2 kirjutas:Just ning mul on aeg ajalt vaja Bobcati ka vedada treileril. Miski 2 liitrise kopsikuga seda teha on küllaltki tobe.Apelsin kirjutas: Selle kompenseerib ka 325 hp tootev mootor,rääkimata sõidumugavusest.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
See istub ise päris tihti kinniApelsin kirjutas: Just.Bobi võtad klapperile kaasa,kui juba lootsetu olukord siis kaevab välja.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Eks ta kulub mujalgi ära, kuigi mingist sooroomikuga ekskavaatorist oleks rohkem abi. Tegelikult kurb teema, niipaljukest siis teataksegi meie offroadist.Apelsin kirjutas:Just.Bobi võtad klapperile kaasa,kui juba lootsetu olukord siis kaevab välja.Humma2 kirjutas:Just ning mul on aeg ajalt vaja Bobcati ka vedada treileril. Miski 2 liitrise kopsikuga seda teha on küllaltki tobe.Apelsin kirjutas: Selle kompenseerib ka 325 hp tootev mootor,rääkimata sõidumugavusest.
PS: kas eksin, kui pakun, et H2 ei oma mingit seost sõjaväega ega H1 ga, peale sarnase kuju ja nime? Aga julge pealehakkamine on pool võitu. Absoluutselt igast asjast on võimalik võiduauto teha, lihtsalt mõnega on tööd vähem.
Tehtud, mõeldud.
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Just ning mul on aeg ajalt vaja Bobcati ka vedada treileril. Miski 2 liitrise kopsikuga seda teha on küllaltki tobe.[/quote]
Just.Bobi võtad klapperile kaasa,kui juba lootsetu olukord siis kaevab välja.[/quote]
Eks ta kulub mujalgi ära, kuigi mingist sooroomikuga ekskavaatorist oleks rohkem abi. Tegelikult kurb teema, niipaljukest siis teataksegi meie offroadist.
PS: kas eksin, kui pakun, et H2 ei oma mingit seost sõjaväega ega H1 ga, peale sarnase kuju ja nime? Aga julge pealehakkamine on pool võitu. Absoluutselt igast asjast on võimalik võiduauto teha, lihtsalt mõnega on tööd vähem.[/quote]
http://answers.yahoo.com/question/index ... 533AArLVRS Seal juttu h3mest ka.
Ehk h1 ei oma tõesti seost sõjaväega.Sõjarditele on tehtud Humvee
Just.Bobi võtad klapperile kaasa,kui juba lootsetu olukord siis kaevab välja.[/quote]
Eks ta kulub mujalgi ära, kuigi mingist sooroomikuga ekskavaatorist oleks rohkem abi. Tegelikult kurb teema, niipaljukest siis teataksegi meie offroadist.
PS: kas eksin, kui pakun, et H2 ei oma mingit seost sõjaväega ega H1 ga, peale sarnase kuju ja nime? Aga julge pealehakkamine on pool võitu. Absoluutselt igast asjast on võimalik võiduauto teha, lihtsalt mõnega on tööd vähem.[/quote]
http://answers.yahoo.com/question/index ... 533AArLVRS Seal juttu h3mest ka.
Ehk h1 ei oma tõesti seost sõjaväega.Sõjarditele on tehtud Humvee
