Hädas Jeepiga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Hädas Jeepiga
Tere.Mure siis selline ,et sai endale aasta aega tagasi siis muretsetud üks Jeep Grand Cherokee 2,7crd Limitet aasta on 2002.Ja mul on tekkinud tõsine kahtlus,et tegi oleks nagu hiina mänguasjaga ainult laguneb!!!Olen nüüdseks siis vahetanud kõik puksid mis sealt alt leida annab,amordid,zarniirid 4tk+1bumerangi oma,esi diffri,esimese kardaani vahekasti poolse laagri koos otsaga,amordid 4tk,hooratta hammasvöö,rooliotsad 4tk ja muidugi mures veel suvel sooja ilmaga viskab armatuuris mootori tule põlema ja üle 2 käigu ei vaheta?Aitab muiugi kui vahetada korra neutraali peale siis hakkab kõik toimima kuid mitte alati!Viimane asi mis siia kirjutama pani oli muidugi starter mis otsad andis sai teist puhastatud ja tehtud kuid peale seda oli rõõmu veel paariks päevaks!
Ja selline mure ka veel ,et sõidu mugavus treppis ja auklikul teel loeb auke kuidagi väga kõvasti lootsin,et maastur on tunduvalt pehmem asi olin enne Audi omanik ja ütlen ausalt oli tunduvalt mugavam sellisel teel kui rehvi kõrgust oli napilt 45.
Sai nüüd vist liiga suur hädaldamine aga lihtsalt oleks soov teada kas asi peabki nii õrnake olema?
P.S olen pere inimene,mitte rullnokk kes kolis lihtsalt maale elama ja soovis endale vastavalt teeoludele ka vastavat masinat kuid vägisi tekib kahtlus ,et sai täiega ämbrisse astutud!!
Ja selline mure ka veel ,et sõidu mugavus treppis ja auklikul teel loeb auke kuidagi väga kõvasti lootsin,et maastur on tunduvalt pehmem asi olin enne Audi omanik ja ütlen ausalt oli tunduvalt mugavam sellisel teel kui rehvi kõrgust oli napilt 45.
Sai nüüd vist liiga suur hädaldamine aga lihtsalt oleks soov teada kas asi peabki nii õrnake olema?
P.S olen pere inimene,mitte rullnokk kes kolis lihtsalt maale elama ja soovis endale vastavalt teeoludele ka vastavat masinat kuid vägisi tekib kahtlus ,et sai täiega ämbrisse astutud!!
Re: Hädas Jeepiga
Ja kuidas siine rahvas sind aidata saab?
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Re: Hädas Jeepiga
Tõenäoliselt ostsid omale lihtsalt vahva raipe just sellel hetkel, kui kogu veermik ennast ammendama hakkas. Kui ostsid kõige odavamad b-osad, siis saad tõenäoliselt varsti otsast peale hakata. Rooliotsi ja šarniire tasub ikkagi Moogi võtta ja pukse originaale või polü. Pihusteid, käiguvalitsat jms klassikat polegi veel teinud?
Kui on probleem kruusateedel, reguleeri rehvirõhku ja sõidukiirust. Mul vahepeal olid ühed päris jäiga seinaga suvekad, mis ka kippusid jubedalt tampima tavalise rõhuga. Üldiselt kruusateed on ainuke koht, kus ma oma grändiga hea meelega sõidan.

Kui on probleem kruusateedel, reguleeri rehvirõhku ja sõidukiirust. Mul vahepeal olid ühed päris jäiga seinaga suvekad, mis ka kippusid jubedalt tampima tavalise rõhuga. Üldiselt kruusateed on ainuke koht, kus ma oma grändiga hea meelega sõidan.
Re: Hädas Jeepiga
Jah, selline see auto on. Olen aasta auto omanik olnud, lõin kõik kokku ning puhtalt varuosade ja remondi peale on ca. 2500 euri läinud. Kõik puksid, klotsid, kettad, rooliotsad,zarniirid(bumerangipuksid on juba kolmandad all, viimati said originaalid pandud,eks paistab kuda kestavad), uus termostaat,blokisoojendus,salongipuhur,uus aku, käigukasti valits(600.- euri) , sildade õlid, vahekasti õli, mootorisse läheb ka korralik kogus mahla, kui veel arvestada tutikad suverehvid ja tutikad valukad, siis 1000.- euri veel otsa summale.
Ahjaa, sõitnud 20000 km, ehk ca 2000 liitrit kütet, siis aastaga on liikumisvahendi peale kulunud vägaväga suur summa - aitab küll, süda läks pahaks.
Ahjaa, sõitnud 20000 km, ehk ca 2000 liitrit kütet, siis aastaga on liikumisvahendi peale kulunud vägaväga suur summa - aitab küll, süda läks pahaks.
Re: Hädas Jeepiga
See kõik on ju tavaline hooldus, mida tuleb igal autol ühel hetkel teha. Selle pärast paljud inimesed eelistavadki osta uue auto ja selle õigel ajal järgmise vastu vahetada. Õnneliku käega autot valides satud olema just see järgmine omanik, kes saab kogu "remondirõõmu" läbi elada.
Re: Hädas Jeepiga
Pole hullu mul on ka läinud 3000-4000 euri remondiraha eelmise aastaga.. Olen pannud kõik originaal varuosad.Siiamaale pole pidanud teist ringi veel tegema. Aga jah vead on olnud enamvähem samad nagu sul aga lisaks ka turbo ja pihusti olen ka veel ära vahetanud.
Jeep
Re: Hädas Jeepiga
ma oma 2003a autoga olen sõitnud miskine 5a. ja pole peale piduriklotside midagi vahetanud. Rooliamort ka kunagi ja nüüd siis ühe pihusti seib.
Läbisõit on veidi üle 200 tuhande. Minukäes kusagil 80 000 sõitnud.
Vaatasin just, et on ikka kõva auto, miski absoluutselt ei kulu.
Läbisõit on veidi üle 200 tuhande. Minukäes kusagil 80 000 sõitnud.
Vaatasin just, et on ikka kõva auto, miski absoluutselt ei kulu.

teex yhe zuicu
Re: Hädas Jeepiga
Mul oli enne ostu ka autot korralikult remonditud, aga läbisõit on ka suht räige. Praegu on ees 190000 km ,aga servises käisin siis öeldi et kui viimati käidi siis oli midagi 390000 km ees.
Jeep
Re: Hädas Jeepiga
Lohutaks Sind pisut:
Tegemata tundub olevat veel tüüpviga- HVAC süsteemi remont, aru saad nii, et kõrvalistujale hakkab külma puhuma.
12 tundi tööd + jupid
Kõik muu on tavaline kulumaterjal ja maal elades, autot sihtotstarbeliselt kasutades, paratamatu kulu.
Endal sama aastakäik, 250000 odomeetril, siiamaani originaaljupid kestavad.
Vahetan klotse, õlisid, kallan kütust.
Tegemata tundub olevat veel tüüpviga- HVAC süsteemi remont, aru saad nii, et kõrvalistujale hakkab külma puhuma.
12 tundi tööd + jupid

Kõik muu on tavaline kulumaterjal ja maal elades, autot sihtotstarbeliselt kasutades, paratamatu kulu.
Endal sama aastakäik, 250000 odomeetril, siiamaani originaaljupid kestavad.
Vahetan klotse, õlisid, kallan kütust.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Hädas Jeepiga
Alles sa otsisid esipamperit.Pomo kirjutas:ma oma 2003a autoga olen sõitnud miskine 5a. ja pole peale piduriklotside midagi vahetanud. Rooliamort ka kunagi ja nüüd siis ühe pihusti seib.
Läbisõit on veidi üle 200 tuhande. Minukäes kusagil 80 000 sõitnud.
Vaatasin just, et on ikka kõva auto, miski absoluutselt ei kulu.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Hädas Jeepiga
Eks oleneb vist sellest ka, mida omanikule tundub vajalik remontida ja mida mitte. Keskmiselt ei ütleks, et Jeep lollikindluse või vastupidavusega hiilgaks, aga midagi katastroofilist ka ei ole. Kui nüüd tagantjärgi mõtelda, siis olen 3a jooksul teinud ka asju, mis alla 200k sõitnud masina puhul on natukene rohkem kui tavaline hooldus(radiaator, ventika õlitoru, paar korda esimeste pidurite kolbe jms). Kardaani püsikas läks suhtkoht oma lollusest. Mõned puksid, simmerid, tagumine rattalaager(ok, see on 10kkm järel jälle loksuga??), küünlad, filtrid, amordid jms on juba tavaline hooldus, mida on pigem keskmisest vähem pidanud tegema.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Hädas Jeepiga
Korralik läbisõit.jeeps kirjutas:Mul oli enne ostu ka autot korralikult remonditud, aga läbisõit on ka suht räige. Praegu on ees 190000 km ,aga servises käisin siis öeldi et kui viimati käidi siis oli midagi 390000 km ees.

Re: Hädas Jeepiga
Rool kulunud ,juhi istmel kate katki servast.Rohkem nagu ei paista. Aga kõik nipid asja lihtsmalt remontimiseks on juba enne mind ära tehtud. Aga samas on sildadel ja vahekastil liimitavad triipkoodid peal alles,kuigi ei tea kuivanad need seal auto küljes on. Metsas nagu müratud ei ole.
Jeep
Re: Hädas Jeepiga
kui otsasõidud normaalsete kulude sisse arvata, siis küll jahhibra kirjutas:
Alles sa otsisid esipamperit.

teex yhe zuicu
Re: Hädas Jeepiga
Kahju kui sa ei suutnud kirjast seda iva leida,aga ma võin siis selgitada,tahtsin lihtsalt teada kas see on normaalne ,et asi sedasi laguneb v olen suutnud lihtsalt nii õnnestunud ostu teha!rt23 kirjutas:Ja kuidas siine rahvas sind aidata saab?