Tere
Kuna sellest autost pole suurt miskit järg jäänud ,siis saab otsast alustada .Raam läks utiili ,10 lappi oli peal ja teist 10 oleks tulnud juurde panna .Uus raam sai tehtud
100x50x3 mm nelikant torust . Lehtvedrud lähevad pensioni fondi .Roolivõim tuleb parempoolse rooliga patroli pealt , toyota mehaaniline vints .Mootor läheb 120 mm
tahapoole , telje ja raami vahe on 250 mm , tagant on raam 300 mm lühem . Eest tuleb raam 100 mm allapoole ja vastavalt vajadusele lühemaks .Kere kuju peaks jääma
69 oma .Vedrustus peaks tulema lääbad 4 link või kolmnurk http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=67562 .Paak on skodalt plastikust .Pidurid jäävad esialgul
klotsd ja ilma võimenditta ,sidur tuleb varrase asemel hüdrauliline ehk siis rippuvad pedaalid .Esiklaasid lähevad vahetusse staliniidi asemel tuleb kilega klaas .
Pildid on siin http://pilt.delfi.ee/my_album/303779/?page=1
GAz 69
Moderaator: Moderators
Re: GAz 69
Selle mahutamine r4-ja asemele on üsna raske.Kaalult orig. mootorist raskem ja mõõtmed teised.ZilV8 kirjutas:sellisel võiks Gaz66 V8 mootor või ZilV8 mootor peal olla siis oleks päris eht masin!
http://www.youtube.com/watch?v=W4pw5omQ93Q
http://www.youtube.com/watch?v=ioffYbLY ... re=related