Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Probleem järgmine ; targast raamatust lugesin, et kuumal ajal kuuma mootri hõlpsama käivitamise jaoks on karburaatori sissevooluava juurest juhitud bensiinipaaki tagastustoru, mis peaks vältima ujukikambri üleujutamist.
Suvel oli see probleem pidevalt, kabiin bensuhaisu täis ja ei taha hästi käivituda peale lühikest seismajäämist.
Samas ei ole minu masinal tagasivoolutoru ja bensiinipaagil puudub ka koht kuhu see ühendada
Samas raamatus on jutt karburaatoris asuvast kolbklapist mis avab mingise ava, mis ühendab ujukikambri otse välisõhuga ja peaks selle üleujutamise probleemi lahendama?
monorobot kirjutas:Probleem järgmine ; targast raamatust lugesin, et kuumal ajal kuuma mootri hõlpsama käivitamise jaoks on karburaatori sissevooluava juurest juhitud bensiinipaaki tagastustoru, mis peaks vältima ujukikambri üleujutamist.
Suvel oli see probleem pidevalt, kabiin bensuhaisu täis ja ei taha hästi käivituda peale lühikest seismajäämist.
Samas ei ole minu masinal tagasivoolutoru ja bensiinipaagil puudub ka koht kuhu see ühendada
a on Volga toitesüsteem ja b Uaz-i.Viimasel puudub tagasivool.Kui karburaatori ujuki nõelklapp on korras,siis ujukikambri üleujutust ei toimu.Suvel on liigse palavuse häda.Sellest on ka varasemalt juttu olnud.
syncro1 kirjutas:Kui karburaatori ujuki nõelklapp on korras,siis ujukikambri üleujutust ei toimu.
Kes seda ei tea, aga reaalses elus need klapid ei pea. Aitab tagasivool.
Ma tean,et 3-l karbussil peavad ja siis tean ühte veel kellel see klapp peab.Siis ühel mehel on ca 5 mosset ja ühelgi ei ujuta karbuss üle.Isa mossel ükskord lõi selle nõelklapi tihendi minema,siis kõik lainetas.
Rohkem ei oska kommenteerida.
Anti.
Karbuss sai remondikomplektiga üle käidud, uus nõelklapp ja tihend, puhudes pidas, kas ka reaalses töös ei tea.
Kas tagasivoolutorul peab olema vahel mingi klapp, mis avaneb teatud ülerõhu korral ja laseb üleliigse kütuse ringiga paaki tagasi ? Vastasel juhul peksab kütusepump äkki kütust lihtselt ringi ja karpa jääb kuivale ?
Või panna tagasivoolule poole peenema läbimõõduga toruvoolik kui pealetuleku oma on ?