BTR-40 ja milline diisel?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
BTR-40 ja milline diisel?
Uurisin veidi eestikeelseid foorumeid ja leidsin, et 4x4-s on mootorivahetus kõige arutletum teema.
Niisiis - on olemas üks BTR-40. Kuna originaalmootor on vana, suhteliselt janune ja eeldab sagedast näppude õliseks tegemist, siis liigub mõte mõne kaasaegsema diisli suunas. Esimene mõte on Ford Transiti 2,5 TD 63kW kuna olen ise sellisega ringi ajanud ja ei oska ühtegi tõsist miinust välja tuua. BTR-40 tehnika on praktiliselt sama, mis GAZ-63 ja seega peaks saama rakendada tolle ümberehitamisel kasutatud nõkse.
Kas GAZ-63 vahekast on käigukastist eraldi või on need ühes tükis?
Niisiis - on olemas üks BTR-40. Kuna originaalmootor on vana, suhteliselt janune ja eeldab sagedast näppude õliseks tegemist, siis liigub mõte mõne kaasaegsema diisli suunas. Esimene mõte on Ford Transiti 2,5 TD 63kW kuna olen ise sellisega ringi ajanud ja ei oska ühtegi tõsist miinust välja tuua. BTR-40 tehnika on praktiliselt sama, mis GAZ-63 ja seega peaks saama rakendada tolle ümberehitamisel kasutatud nõkse.
Kas GAZ-63 vahekast on käigukastist eraldi või on need ühes tükis?
Kilroy was here!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T. Kas tegu sama projekti edasi arendusega:
http://www.unicweb.ee/Projektid/index.p ... ic&forum=3
http://www.unicweb.ee/Projektid/index.p ... ic&forum=3
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kuna ma pole masinat veel ise üle vaadata saanud, siis kogun praegu taustainfot. Eraldi vahekasti puhul on mootori/käigukasti vahetus veidi lihtsam nagu ma aru olen saanud. Võib olla, et originaalmootor on veel tihe ja puudub otsene vajadus vahetuseks.
Kas leidub kellelgi GAZ-63 mootori jõukõverate graafikut elektroonilisel kujul?
Kas leidub kellelgi GAZ-63 mootori jõukõverate graafikut elektroonilisel kujul?
Kilroy was here!
Gaz 63-l ju 51 mootor. Uuem versioon, mis ka nati võimsam pandi Gaz 52-le. Vahe sisselaskekollektoris ja karpas.
Komplekteerisin kevadel oma Pobi tarvis 52-e mootori, R6 sai uued kolvid-rõngad-sõrmed, klapid, vänt lihvitud, alumiiniumsulamist saaled, kaas lihvitud, kõik tihendid uued. Aega läks paar nädalat, aga kõike on saada.
Endised rallikrossi mehed soovitasid veel üht-teist, näiteks 66-e karpat, sellel segukoonused suuremad.
Pole teist veel käima pannud, aga ootused on suured.
Sama jutt mul oli üleval ka teises teemas, "R6 mootori kolvikaalud".
Helista ja annan lahkelt nõu mida teha, kuidas ja kellelt saada
5033576
Komplekteerisin kevadel oma Pobi tarvis 52-e mootori, R6 sai uued kolvid-rõngad-sõrmed, klapid, vänt lihvitud, alumiiniumsulamist saaled, kaas lihvitud, kõik tihendid uued. Aega läks paar nädalat, aga kõike on saada.
Endised rallikrossi mehed soovitasid veel üht-teist, näiteks 66-e karpat, sellel segukoonused suuremad.
Pole teist veel käima pannud, aga ootused on suured.
Sama jutt mul oli üleval ka teises teemas, "R6 mootori kolvikaalud".
Helista ja annan lahkelt nõu mida teha, kuidas ja kellelt saada
5033576
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Masina kaal miski 5,3 tonni - kui sa tahad panna miski masina mootori koos käigukastiga siis - mõte liigub selles suunas, et kui mootorit vahetada siis peaks uus mootor pärinema masinalt mille tühimass oleks midagi sarnast või rohkem - ehk siis ma pakuks et Iveco väike veomasin nt. - mitte transit.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Plaan on asja ikka sihipäraselt kasutama hakata s.t. kord nädalas ligikaudu 100 km sõitu s.h. tubli kolmandik raskel maastikul ja niiviisi muutub see 60 L juba probleemiks.
Millised rehvid oleks sobilikud sellele masinale?
Mõõdud peaks olema 10x18 ehk sama Gaz-63 omadega.
Vaja soisel maastikul turnida.
Sahinad käivad juba ka BRDM-i teemal, millega tuleb samasugune operatsioon ette võtta (diiselmootori paigaldus).
Millised rehvid oleks sobilikud sellele masinale?
Mõõdud peaks olema 10x18 ehk sama Gaz-63 omadega.
Vaja soisel maastikul turnida.
Sahinad käivad juba ka BRDM-i teemal, millega tuleb samasugune operatsioon ette võtta (diiselmootori paigaldus).
Kilroy was here!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Turgats pähe, miks mitte chevi 6,2L? Nõud ja väänet peaks jaguma ning küstuse kulgi mõistuse piires.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi