Mida peaks tähele panema roolikarbi reguleerimisel?
No kindlasti mitte väga kõvasti kinni tõmmata aga... Professionaalseid soovitusi või tähelepanekuid palun selle protsessi käigust. Mingeid laagrilokse ja lekkeid ei tundu esinema.
Autoks Ford Rangeri kastikas. Rattad otseasendis ei ole väga lõtku, rooli välja keerates, mida rohkem seda suurem lõtk. On see normaalne?
Ette tänades.
Roolikarbi lõtku reguleerimine.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Roolikarbi lõtku reguleerimine.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Re: Roolikarbi lõtku reguleerimine.
Kas sa oled esimest korda auto rooli taga? Kui otse lõtku ei ole, siis pole sul seal vaja midagi kruvida.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Roolikarbi lõtku reguleerimine.
Põhimõte ongi selles, et rooli tigu on nii tehtud et otseasendis puutuvad rull ja tigu kokku ja pole lõtku.
On see tehtud just selleks, et kui keskelt kuluvad pinnad ära saab peale keerata ja ei poo kinni kulunud kohast välja keerates, ning muidugi ka tootmise lihtsustamiseks et ei peaks väga täpselt tegema tigu.
Mina isiklikult soovitan korra aastas võtta rooliotsad lahti roolihoova küljest ja panna rool otseasendisse kinni näiteks pitskruviga mingi lati külge.
Nüüd loksutan roolihooba ja kui on tunda vähimatki lõtku keeran seni peale kui lõtk kaob.
Kui peale sellist reguleerimist on rooli välja keerates tunda takistust ühel pool ja teisel mitte on võimalik, et see koht kus reguleeriti pole otseasend ja roolivardaid on vaja keerata nii, et see raske koht oleks otsesõiduasendis.
Kui pole võimalik lõtku kaotada ilma et rool raskeks läheks teadmiseks, et oleks sellist asja pidanud tegema varem ja regulaarselt.
On see tehtud just selleks, et kui keskelt kuluvad pinnad ära saab peale keerata ja ei poo kinni kulunud kohast välja keerates, ning muidugi ka tootmise lihtsustamiseks et ei peaks väga täpselt tegema tigu.
Mina isiklikult soovitan korra aastas võtta rooliotsad lahti roolihoova küljest ja panna rool otseasendisse kinni näiteks pitskruviga mingi lati külge.
Nüüd loksutan roolihooba ja kui on tunda vähimatki lõtku keeran seni peale kui lõtk kaob.
Kui peale sellist reguleerimist on rooli välja keerates tunda takistust ühel pool ja teisel mitte on võimalik, et see koht kus reguleeriti pole otseasend ja roolivardaid on vaja keerata nii, et see raske koht oleks otsesõiduasendis.
Kui pole võimalik lõtku kaotada ilma et rool raskeks läheks teadmiseks, et oleks sellist asja pidanud tegema varem ja regulaarselt.
Re: Roolikarbi lõtku reguleerimine.
Ootasin vastust stiilis R969. Tänud!
Teistele, miskit ibra pole niisama vaja ajada, eks ole?
Teistele, miskit ibra pole niisama vaja ajada, eks ole?
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!