GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Tere!
Hiljuti tekkis selline anomaalia, et kui kiirendades või lumes rühkides lähevad pöörded üle 3000, siis sureb välja. Kui taaskäivitada, siis läheb poolest pöördest käima. Enne sellist jama ei olnud.
Silber loomulikult ei leidnud mingit konkreetset põhjust ja väitis, et asi on hüpoteetiliselt pihustites. Aga praktiliselt pidi neile maksma ikka, mis siis et sai ise antud veakoodid ja pool juttu, mis ma neile rääkisin ja arvasin, räägiti pea samas sõnastuses mulle tagasi. Aga see selleks.
Ilmselt kui oleks pihustid õhtal, siis peaks teda ka soojast peast käiama tükk aega enne kui käivitub, aga käivitub korralikult.
Peale uuesti käivitust on sellised veakoodid P0340, P1130, P1131.
Kõrgsurvelati otsaandur on vahetatud.
Kindlasti on siin mõni pädev inimene, kes sellise jamaga kokkupuutunud ja teab rohtu asja parandamiseks ja võtaks asja ka ette.
Masin Tartus.
Tänud
Hiljuti tekkis selline anomaalia, et kui kiirendades või lumes rühkides lähevad pöörded üle 3000, siis sureb välja. Kui taaskäivitada, siis läheb poolest pöördest käima. Enne sellist jama ei olnud.
Silber loomulikult ei leidnud mingit konkreetset põhjust ja väitis, et asi on hüpoteetiliselt pihustites. Aga praktiliselt pidi neile maksma ikka, mis siis et sai ise antud veakoodid ja pool juttu, mis ma neile rääkisin ja arvasin, räägiti pea samas sõnastuses mulle tagasi. Aga see selleks.
Ilmselt kui oleks pihustid õhtal, siis peaks teda ka soojast peast käiama tükk aega enne kui käivitub, aga käivitub korralikult.
Peale uuesti käivitust on sellised veakoodid P0340, P1130, P1131.
Kõrgsurvelati otsaandur on vahetatud.
Kindlasti on siin mõni pädev inimene, kes sellise jamaga kokkupuutunud ja teab rohtu asja parandamiseks ja võtaks asja ka ette.
Masin Tartus.
Tänud
Aita inemest, siis aitab inemene ka sind...
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
P0340 means: Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or Single Sensor)
P1130 means: Fuel Rail Pressure Monitoring
P1131 means: control air metering
Google on vaffa
P1130 means: Fuel Rail Pressure Monitoring
P1131 means: control air metering
Google on vaffa

Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Tänan!
Sama töö sai ka tehtud ja uneski neid koode nähtud. Isegi Silber andis vastavad paberid.
Aga on vaja teadjat, kes selle kompoti tõlgiks nii, et teaks mida parandada/vahetada ja asi toimiks nii nagu peab.
Sama töö sai ka tehtud ja uneski neid koode nähtud. Isegi Silber andis vastavad paberid.
Aga on vaja teadjat, kes selle kompoti tõlgiks nii, et teaks mida parandada/vahetada ja asi toimiks nii nagu peab.
Aita inemest, siis aitab inemene ka sind...
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
No minu mõistus ütleb et esimene asi on nukvõlli positsiooni anduri viga.
Teine on kütuselati rõhuanduri viga
Kolmas õhulugeja?
Ehk siis nendest asjadest võiksid alustada.
Aga keegi, kes minust rohkem asja jagab, võiks ka oma sõna sekka öelda.
Teine on kütuselati rõhuanduri viga
Kolmas õhulugeja?
Ehk siis nendest asjadest võiksid alustada.
Aga keegi, kes minust rohkem asja jagab, võiks ka oma sõna sekka öelda.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Aju/Andurite pistikutes niiskus/oksiid?
Kui nuka andur ikka peetis siis vaevalt ta sul 3000 pööretki võtaks.
Kus kohas sellel mootori aju asub?
Kui nuka andur ikka peetis siis vaevalt ta sul 3000 pööretki võtaks.
Kus kohas sellel mootori aju asub?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Ahoi
Kirjelduse järgi kõlab nagu minu auto probleem. Ma Silberist öeldud veakoode peale ühe enam ei mäleta - kütuse rõhk kaob ära. Põhjust nad öelda ei osanud kuna ükski veakood mingile konkreetsele rikkele ei viidanud.
Varasema kogemuse põhjal arvasin, et viga võib olla akus. Oli peal vana ja väsinud aku.
Vahetasin mõni päev tagasi aku ära ja probleem kadus ka ära.
Seega võid proovida. Äkki töötab sinu auto puhul ka.
Kirjelduse järgi kõlab nagu minu auto probleem. Ma Silberist öeldud veakoode peale ühe enam ei mäleta - kütuse rõhk kaob ära. Põhjust nad öelda ei osanud kuna ükski veakood mingile konkreetsele rikkele ei viidanud.
Varasema kogemuse põhjal arvasin, et viga võib olla akus. Oli peal vana ja väsinud aku.
Vahetasin mõni päev tagasi aku ära ja probleem kadus ka ära.
Seega võid proovida. Äkki töötab sinu auto puhul ka.
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
On keegi lahendust leidnud, mul ka P1130 ja P0340 ning autot käivitades pöörded kõiguvad mingi aja.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
leidsin võimalikud vea seletused:
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION ACTUATOR STICKING
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION LEAKAGE DETECTED
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION POSITIVE DEVIATION
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO HIGH-SHUT OFF
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO LOW .
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION ACTUATOR STICKING
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION LEAKAGE DETECTED
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION POSITIVE DEVIATION
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO HIGH-SHUT OFF
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO LOW .
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Nii kõrgsurvepumba tihendid lasid kütust läbi, tihendid said vahetatud aga pöörded ikka kõiguvad. 

Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Re: GC 2,7 2002 aasta sureb kõrgetel pööretel välja
Nii probleemidest lahti, enam ei kõigu pöörded ja viga oli ühisanuma rõhuregulaatoris (maksis 98eur).
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT