See arvestus on jah koos jooksvate hoolduskuludega (klotsid, õlid, filtrid, igasugu mudru)Movistar kirjutas:No see 1000 euri on küll julm kirves pandud otsesteks kuludeks. See saab selline olla(tegelikult suuremgi) ainult koos auto amortisatsioonikuludega. Ja seda veel TR1-s.
Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Selline info kumab ka läbi vaikselt ja seda on mulle ka otse välja öeldud.
Igas klassis on mingi hulk võistlejaid kes ei saagi tavaliselt poodiumile.Nende tehnika on halvemini koostatud-ehitatud ,sõiduoskus kehvem,raha hea asja tegemiseks on vähem , jne.
Kui korraldaja väidab,et tal kulub suur osa rahast auhinnalauale ,siis mida peavad arvama need kes sinna kunagi ei saa ja mis peamine,sellest ka ise aru saavad ?
Nende arvamus on see,et meie kes me võtame asja hobina peame kaudselt kinni maksma sportlaste auhinnad.Sellest ka sellised hinnad.Kuna ükski korraldaja pole avaldanud(kas muidugi peakski) et milline on ühe sõidu eelarve ja kui suur on auhinnaprotsent,siis võistleja ei saagi teha muud kui spekuleerida selle üle,et kui palju ta toetab funi ja kuipalju ta peab toetama sportlasi.
See on paljudele psühholoogiliselt raske ja ta ei kipu seda raha niisama lihtsalt taskust välja võtma,isegi kui tal selliseid vabu vahendeid jagub.
Juba ainuüksi sellepärast käiaksegi odavamatel safaritel kuna seal saabki käia nö.funi pärast .
Ja veel üks idee:Liidaks kõik olemasolevad võistlused EAL-i alla,kuid ei peaks ühegi klassi üle nö. aastaarvestust.See välistab olukorra,kus mõnele sõidule kohe kuidagi minna ei taha aga selle aastaarvestuse põrast tuleb ikkagi minna.
EAL-i alla sellepärast,et seaduse järgi tohib vist tavaliikluses sportautoga osaleda ainult EAL-is registreeritud võistlusel.On nii ?
Siis saavad kõik soovijad käia just nendel võistlustel mis on tõsiselt head ja need ülejäänud surevad lihtsalt välja.Aga on neid pooltooreid asju siis vaja ?
Ennastki on see hull sport ja rapsimine vaikselt ära tüüdanud kuid sõita ju ikkagi tahaks ja pigem funi pärast.
Loodetavasti ei ole nüüd järgmine kommentaar,et kes käsib sul EAL4x4 KV osaleda.
Kogu selle jutu peale tuli kohe meelde Jan Uuspõld ja tema naljad
http://www.youtube.com/watch?v=k_xQvxiHdLM
Igas klassis on mingi hulk võistlejaid kes ei saagi tavaliselt poodiumile.Nende tehnika on halvemini koostatud-ehitatud ,sõiduoskus kehvem,raha hea asja tegemiseks on vähem , jne.
Kui korraldaja väidab,et tal kulub suur osa rahast auhinnalauale ,siis mida peavad arvama need kes sinna kunagi ei saa ja mis peamine,sellest ka ise aru saavad ?
Nende arvamus on see,et meie kes me võtame asja hobina peame kaudselt kinni maksma sportlaste auhinnad.Sellest ka sellised hinnad.Kuna ükski korraldaja pole avaldanud(kas muidugi peakski) et milline on ühe sõidu eelarve ja kui suur on auhinnaprotsent,siis võistleja ei saagi teha muud kui spekuleerida selle üle,et kui palju ta toetab funi ja kuipalju ta peab toetama sportlasi.
See on paljudele psühholoogiliselt raske ja ta ei kipu seda raha niisama lihtsalt taskust välja võtma,isegi kui tal selliseid vabu vahendeid jagub.
Juba ainuüksi sellepärast käiaksegi odavamatel safaritel kuna seal saabki käia nö.funi pärast .
Ja veel üks idee:Liidaks kõik olemasolevad võistlused EAL-i alla,kuid ei peaks ühegi klassi üle nö. aastaarvestust.See välistab olukorra,kus mõnele sõidule kohe kuidagi minna ei taha aga selle aastaarvestuse põrast tuleb ikkagi minna.
EAL-i alla sellepärast,et seaduse järgi tohib vist tavaliikluses sportautoga osaleda ainult EAL-is registreeritud võistlusel.On nii ?
Siis saavad kõik soovijad käia just nendel võistlustel mis on tõsiselt head ja need ülejäänud surevad lihtsalt välja.Aga on neid pooltooreid asju siis vaja ?
Ennastki on see hull sport ja rapsimine vaikselt ära tüüdanud kuid sõita ju ikkagi tahaks ja pigem funi pärast.
Loodetavasti ei ole nüüd järgmine kommentaar,et kes käsib sul EAL4x4 KV osaleda.
Kogu selle jutu peale tuli kohe meelde Jan Uuspõld ja tema naljad

http://www.youtube.com/watch?v=k_xQvxiHdLM
Viimati muutis Movistar, K Veebr 22, 2012 5:15 pm, muudetud 3 korda kokku.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Huvitav kui suur on protsentuaalne osalustasu ja üldkulude suhe nt. autorallis? Meil siis ca. 20% . Usun, et on võimalik, pikas perspektiivis, kogu võistkonna kulu taandada 1000EUR/võistlus. Nii laest võttes, võiks see olla miinimumnumber sportklassis võistlemiseks. 6000EUR/aasta, sellest ca, 1000 osalustasudena.MahviaDeTyrk kirjutas:See arvestus on jah koos jooksvate hoolduskuludega (klotsid, õlid, filtrid, igasugu mudru)Movistar kirjutas:No see 1000 euri on küll julm kirves pandud otsesteks kuludeks. See saab selline olla(tegelikult suuremgi) ainult koos auto amortisatsioonikuludega. Ja seda veel TR1-s.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Vot ei tia - aga võttes nt Võrumaa Talveralli siis =totu kirjutas:Huvitav kui suur on protsentuaalne osalustasu ja üldkulude suhe nt. autorallis?
5. OSAVÕTUMAKSUD
5.1. Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
Rühmad A, N; klass E12 € 400 meeskond
Rahvuslik E-rühm € 300 meeskond
Võistkonna registreerimine € 100 võistkond
Ülaltoodud maksud on kahekordsed, kui meeskond soovib
keelduda korraldaja reklaamidest.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...


Radadest tr1-es. Olen absoluutselt nõus Walkmani jutuga. See kulmudeni mudas ja vintsi otsas rippumine viskas täiega üle. Tore, et rajameistrid on tulnud maapeale tagasi ja hakanud tegema ka TR1-le õigeid radasid. Türk - sina ei sõitnud neid maaaluseid radasid ja usun kui oleksid seda teinud räägiksid minuga sama juttu. Keera parem oma kuubikule sillad alla, istuta asisem mootor ja sõida tr3-e. Teil seal ju raha on

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
1000.- Tr1 kohta on palju. Sai ka viimasel suvesõidul omal jalal käidud. Tallinn - Kõpu -Tallinn (ca 360km). Ja kogu kulu peale osavõtutasu oligi kütus, mida läks kokku nii umbes 150 l., mitte rohkem ja kaks Kõpu poest ostetud tühja patareid fotokasse
, jäime suhteliselt terveks ja saime ka poodiumile. Ja Suvesõit on teatavasti kõige suurema kilometraaziga võistlus. Ei saa ju võistluskuludesse arvestada sööki - jooki. Mina isiklikult söön ka kodus nädalavahetusel ja rohkem kui võistlustel. Ööbimine telgis. Nii, et jämedalt - 400 EURi kulud kõik kokku + deposiit, mille saime tagasi.
Enamus Tr1 radadel on võimalik sõita nii, et auto jääb terveks ja ka sillad - kastid veest enamasti puutumatta. Kõik mis meie oleme auto juures lõhkunud on oma lollusest või laiskusest tulenenud.
...lihtsalt julgustuseks neile, kes tahaks alustada, aga suured kulunumbrid juba eos võistlemise isu ära võtavad.

Enamus Tr1 radadel on võimalik sõita nii, et auto jääb terveks ja ka sillad - kastid veest enamasti puutumatta. Kõik mis meie oleme auto juures lõhkunud on oma lollusest või laiskusest tulenenud.
...lihtsalt julgustuseks neile, kes tahaks alustada, aga suured kulunumbrid juba eos võistlemise isu ära võtavad.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Kas volvo on spetsiaal auto mille telgi kasutada ei tohi uute vabareeglite järgi ?Heinza kirjutas:No nii hull see uus vaba ka nüüd pole. Sirge sild ja 925mm ratas pole veel sugugi TR3. Oluliselt on ikka vaba ehitus odavam kui TR3 hakata ehitama. Juba sildade arvelt on hinnavahe üüratu. Nagu ma ka siin eelnevalt olen rääkinud siis uus vaba projekt järgib väga tihedalt ja arvestatult praegu kehtivat TR2 reeglistiku. Vabaks on selles lastud ainult tehnika originaalsus.
Heino
Raami võib lõikuda ja keevitada ,kerest peab vabriku toode olema uksed ja esiklaas.
Ma näen ,et ainult rehvimõõduga on vana tr-2 ga arvestatud
Minuarust saab uute vaba reeglite järgi väga konkurentsivõimelise TR-3 auto ehitada ,ainult võikse rattaga.
Rajal alates 2003 Kevadsõit Team VisaHulkur TR-3
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Üldkulu 6000/aastas, sisse võtsin (laest) ka auto soetusmaksumuse (nii mõne aasta peale), mingid remondikoha kulud, ümberehitused jms. Selle sisse ei paki omenda töötasu (hobi ikkagi), e. kui konstrueerimis- ja remonditeenus sisse osta, läheb see summa lõhki. Selle raha eest võiks juba poodiumikohti ka hiilida, TR-3 vast lihtsalt lõbutseda.
Arvet
Arvet
Tehtud, mõeldud.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Volvo sildadega saab uue vaba reeglistiku järgi sõita ju ainult 33" rattaga !Koit kirjutas:Kas volvo on spetsiaal auto mille telgi kasutada ei tohi uute vabareeglite järgi ?Heinza kirjutas:No nii hull see uus vaba ka nüüd pole. Sirge sild ja 925mm ratas pole veel sugugi TR3. Oluliselt on ikka vaba ehitus odavam kui TR3 hakata ehitama. Juba sildade arvelt on hinnavahe üüratu. Nagu ma ka siin eelnevalt olen rääkinud siis uus vaba projekt järgib väga tihedalt ja arvestatult praegu kehtivat TR2 reeglistiku. Vabaks on selles lastud ainult tehnika originaalsus.
Heino
Raami võib lõikuda ja keevitada ,kerest peab vabriku toode olema uksed ja esiklaas.
Ma näen ,et ainult rehvimõõduga on vana tr-2 ga arvestatud
Minuarust saab uute vaba reeglite järgi väga konkurentsivõimelise TR-3 auto ehitada ,ainult võikse rattaga.
Sirge sillaga nagu sinu auto all Koit saab sõita suure rattaga. Kusjuures seda silda mida sina kasutad hakkab uue reeglistiku järele ehitatud autosid kasutama minu teada juba 4 ekipaazi.
Tänane TR2 on vägagi konkurentsi võimeline ka sellises olekus vaba projekti raames.
Sinu autoga Koit ma teeks ainult ühe muudatuse , rohkem poleks vaja , tõstaksin radika taha ja tuld. Ja need boggerid mis sul all lõikaksin tühjaks. Kõik ja ongi valmis.
Olgem ausad, tänane TR2 on ilmselgelt liialt sportlik. Ka siin jutus ma mitmel korral täheldasin , et peetakse hüpet TR1 st - TR2 või vabasse liialt suureks ja kulukaks. Mida see siis tähendab, praegune TR2 on läinud liialt sportlikuks ära ja vahe TR1 liiga suur. Siin kohal tuleks siiski teha TR2 selline mis oleks täiesti tänavalegaalne suure rattaga 35" näiteks, maastur. Ilma turva kaareta. Siis oleks see arengu tee nagu oluliselt loogilisem. Ja enne TR 3 siis vaba klass. Koit 33" rattaga ei ole võimalik tänasel päeval kohe kindlasti TR3 ga konkureerida.
Minu nägemus on asjast nii , et TR1 ja TR2 on tänavalegaalsed ja sportauto klassid Vaba ja TR3
Heino
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Koit ja Heino palun jääge teemasse! Tehniliste reeglite üle arutlemiseks on teine teema!
- tegelinsky
- Fitting 38"
- Postitusi: 216
- Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
- Asukoht: Sastamala/Pärnu
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Vabandan kohe ette, kuna pole ise võistlusrajale saanud. Eelmine aasta tegime kaasa Turisti klassis ja see aasta plaanisime TR1-s alustada.
Põhjus, miks suu siin lahti teen on lihtne: üritan toetada korraldajaid, ehk aitab see võistkondade kulusid vähendada ja tuleb kasuks üldisele ala arengule.
Loodushoiudeposiidiga seonduva riski võtaksin oma kanda tingimusel, et võistluse lõppedes deposiit mõistlikul ajal tagastatakse mitte ei pea paar kuud seda kurat teab kust taga ajama! Võiks see asi käia ehk läbi EALi, Arto, mida Sina asjast arvad?
Auhinnakarikad ja medalid...saaksin siin kindalsti abiks olla, aidata kompenseerida kulusid jne...kõik on läbirääkimise küsimus
Raja maha märkimisel kulunud kütuse kompenseerimine...olen ka ennem pakkunud safarite raames sarnase variandi välja, aga suureks üllatuseks pole keegi huvi tundnud ega ühendust võtnud
Kui juba sellise variandi välja pakkusin, siis andke märku! Pean ma siis tõesti ise inimesi otsima hakkama, et kellelegi see toetusraha vägisi pihku suruda???
Kiipidest...igale võistkonnale oma kiip. Minu osaks jääks esmakiibi kompensatsioon, kiibi säilimise ja heaolu eest hoolitseks meeskond ise ja kiibi kadumise korral uus kiip oleks võistkonna oma kulul.
Aitaks see midagi/kedagi? Võibolla on veel keegi kes saab mingile kuluallikale õla alla panna? Mina olen läbirääkimisteks valmis ja abikätt pakkumas, andke märku!
Põhjus, miks suu siin lahti teen on lihtne: üritan toetada korraldajaid, ehk aitab see võistkondade kulusid vähendada ja tuleb kasuks üldisele ala arengule.
Loodushoiudeposiidiga seonduva riski võtaksin oma kanda tingimusel, et võistluse lõppedes deposiit mõistlikul ajal tagastatakse mitte ei pea paar kuud seda kurat teab kust taga ajama! Võiks see asi käia ehk läbi EALi, Arto, mida Sina asjast arvad?
Auhinnakarikad ja medalid...saaksin siin kindalsti abiks olla, aidata kompenseerida kulusid jne...kõik on läbirääkimise küsimus
Raja maha märkimisel kulunud kütuse kompenseerimine...olen ka ennem pakkunud safarite raames sarnase variandi välja, aga suureks üllatuseks pole keegi huvi tundnud ega ühendust võtnud

Kiipidest...igale võistkonnale oma kiip. Minu osaks jääks esmakiibi kompensatsioon, kiibi säilimise ja heaolu eest hoolitseks meeskond ise ja kiibi kadumise korral uus kiip oleks võistkonna oma kulul.
Aitaks see midagi/kedagi? Võibolla on veel keegi kes saab mingile kuluallikale õla alla panna? Mina olen läbirääkimisteks valmis ja abikätt pakkumas, andke märku!
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Selle loodushoiu kohta avaldaks sellise arvamuse,et seda ei saa niimoodi ära kaotada,et võistlejale mingit riski ei jääks.Võistleja peab tundma sellise teo eest vastutades hirmu.
Muidu hakkab kehtima anarhia ja seda ei saa me lubada.Sanktsioonid peavad jääma.
Mind motiveeriks oluliselt rohkem avalik hukkamõist ja osavõtukeeld,kui see 190 euri. Muidu on nii,et sõidan kus tahan ja lõhun metsa palju tahan ja karistus on see summa ainult.
Muidu hakkab kehtima anarhia ja seda ei saa me lubada.Sanktsioonid peavad jääma.
Mind motiveeriks oluliselt rohkem avalik hukkamõist ja osavõtukeeld,kui see 190 euri. Muidu on nii,et sõidan kus tahan ja lõhun metsa palju tahan ja karistus on see summa ainult.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Movistar, üsna mitu lehekülge eespol pakkusin välja oma nägemuse loodushoiu deposiidi osas.
Kas minu pakutud EAL-i roll selle manageerimisel poleks lahenduseks?
Kas minu pakutud EAL-i roll selle manageerimisel poleks lahenduseks?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ma eespool pakkusin välja kuidas võiks olla, Sinuga Hardo selles osas täitsa nõus , et sankstsioonid peavad olema ja see disklaffi näol , see on oluliselt efektiivsem kui see raha, keegi ei taha võistlust katkestada ja seda enam järgmisele mitte saada kui eelmine jama klaarimata on.Movistar kirjutas:Selle loodushoiu kohta avaldaks sellise arvamuse,et seda ei saa niimoodi ära kaotada,et võistlejale mingit riski ei jääks.Võistleja peab tundma sellise teo eest vastutades hirmu.
Muidu hakkab kehtima anarhia ja seda ei saa me lubada.Sanktsioonid peavad jääma.
Mind motiveeriks oluliselt rohkem avalik hukkamõist ja osavõtukeeld,kui see 190 euri. Muidu on nii,et sõidan kus tahan ja lõhun metsa palju tahan ja karistus on see summa ainult.
heino
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Heinza mõttel on jumet,ja see asi ka töötaks,
Käsimus siit,kui palju läbi aegade on lõhutud võõrast metsa jne,et teposiit on ära võetud,saaremaad mitte näiteks tuua(lätlase näol)?tema maksis kõik oma tekitatud kulud kinni,ka katse starti sõites ummistatud teel,otsavajudes mingile risule,maksis ka vennale äkki 10 kilo eeki.
Ootaks veel näiteid selle teposiidi vajalikusest,et peab olema kindlalt arvele kantud.
SMS on muidugi teine teema,sest sinna tulevad ka vennad niisama sõitma jne,neil pohh see järgmine start,seal on see mõistlik küsida,
Ivar praks
Piisavalt sõitnud!
Käsimus siit,kui palju läbi aegade on lõhutud võõrast metsa jne,et teposiit on ära võetud,saaremaad mitte näiteks tuua(lätlase näol)?tema maksis kõik oma tekitatud kulud kinni,ka katse starti sõites ummistatud teel,otsavajudes mingile risule,maksis ka vennale äkki 10 kilo eeki.
Ootaks veel näiteid selle teposiidi vajalikusest,et peab olema kindlalt arvele kantud.
SMS on muidugi teine teema,sest sinna tulevad ka vennad niisama sõitma jne,neil pohh see järgmine start,seal on see mõistlik küsida,
Ivar praks
Piisavalt sõitnud!
Proto
53951597
53951597