Isuzumootoriga UAZ 469b
Moderaator: Moderators
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Vahepeal valmis saanud amordid on auto küljes. Täna sai ka vigane esipidur korda tehtud- tundub, et oligi see pidurite tagaplekk kõver. Võtsin varusilla küljest pleki ja keerasin külge-kõik korras, pidurid koos!
Korraga juba lammutamiseks läks, siis sai uus määre ka rummu sisse. Seisupiduri jaoks leidsin oma varudest siiski midagi sobivat-vana Volkar-Audi grupi toode, piisavalt väike suport tundub, sai veel puhtaks nühitud ja ilusti kollaseks värvitud (see lisab kindlasti ka märgatavalt pidurdusjõudu!
) Mingi vana Golfi ketta sinna juurde hankima veel, siis saab selle töö ka ära teha lõpuks.
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Täna oli suht vähetootlik päev. Geneka külge said ära ühendatud voolikud (ok, ok, vaakumpumbale..) ja genekas sai ka korralikult ploki külge kinni keeratud, kronsad said juba ammu valmis tehtud, aga enne polnud õige keermega polte võtta, mis plokki istuksid. Nüüd leidsin aga, et Uaz`i enda difritaldriku kinnituspoldid väga ideaalsed ja isegi õige pikkusega sinna!:) Suurt rohkem nagu ei jõudnudki, natuke mõttetööd ka tegelt...
Natuke murelikuks kipub tegema kaal, eriti esiosa. Ei ehita küll võistlusautot aga ikkagi- alguses tundus esiosa ka sellise maheda kõrgusega, aga nüüd kui igast mudru juba küljes, siis vajub suht madalale(lisalehed vist panema veel ette)-ja vintsi pole veel küljes, rääkimata kerest! Eks see malmplokiga diisel on raskem ka kui originaalkone muidugi. No vast väga hull ei ole ikka, elame-näeme!
Natuke murelikuks kipub tegema kaal, eriti esiosa. Ei ehita küll võistlusautot aga ikkagi- alguses tundus esiosa ka sellise maheda kõrgusega, aga nüüd kui igast mudru juba küljes, siis vajub suht madalale(lisalehed vist panema veel ette)-ja vintsi pole veel küljes, rääkimata kerest! Eks see malmplokiga diisel on raskem ka kui originaalkone muidugi. No vast väga hull ei ole ikka, elame-näeme!
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Nädalavahetusel sai natuke keretööd tehtud, esitiibadel plekitöö ja igatepidi lihvitud, üks uks ka pooleldi-pole küll palju aga midagi ikka! Garaažis külm ka sinna ei kipu eriti, uksi ja selliseid väiksemaid detaile saab vähemalt kuhugi sooja kohta kaasa vedada:)
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Tänase seisuga siis krundi all kapott, esitiivad, üks uks ja üks lai velg. Karteripõhi sai alt ära võetud ja puhastatud, et seda natuke ümber teha-see töö jääb tõenäoliselt nädalavahetuseks...
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Nädalavahetusel sai karteripõhi kohandatud autoga vastavaks:


Üks külg tuli maha lõigata, õli väljalaskekork ja üks volla ühenduskoht teisele poole viia.
Huvitav kas õlikoguse vähenemine umbes poole liitri võrra hakkab kuidagi mõju ka avaldama..?
Mõte panna veel õlijahutus, siis saaks radika ja torude arvelt süsteemi mahu ka kätte jälle- kuhu vahele see hea ühendada oleks? Vaakumpumba õlitusest vist kõige lihtsam väljavõte teha.


Üks külg tuli maha lõigata, õli väljalaskekork ja üks volla ühenduskoht teisele poole viia.
Huvitav kas õlikoguse vähenemine umbes poole liitri võrra hakkab kuidagi mõju ka avaldama..?
Mõte panna veel õlijahutus, siis saaks radika ja torude arvelt süsteemi mahu ka kätte jälle- kuhu vahele see hea ühendada oleks? Vaakumpumba õlitusest vist kõige lihtsam väljavõte teha.
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
tavaliselt läheb õli radikasse ikka filtri juurest kus redutsioon klappgi on, osadel isenditel kohe selline vahetükk ka olemas, mis filtri ja mootoriploki vahele käib. näiteks bmw ja opel frontera.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Mul ühest projektis üle jäänud el õlipump koos radikaga. Pärit ta bmw robotkäigukasti küljest, sellel pole vahet kust õlituse võtad. ehk on selline asi abiks. Tootlikkust kahjuks ei mäleta enam.
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Mul on originaal õlijahutussüsteem üle, kui huvi pakub. Sarnane nagu VAG -grupi autodel ehk jahutusvedelikuga toimiv jahutus aga oluliselt murevabam kuna soojusvaheti on roostevabast metallist.
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Originaalsüsteem... kas see mingi eraldiseisev üksus või filtri ja ploki vahel? Pole enda omal sinna selle pilguga vaadanudki-ehk on seal ploki vahel juba miskit? Kui mu omal jahutust peal pole siis Sinu pakkumine isegi pakuks huvi-eriti kui eraldi seade see jahuti! Pane mingi hind ka asjale, siis kannatab edasi mõelda, võid ps panna...Isuzu86 kirjutas:Mul on originaal õlijahutussüsteem üle, kui huvi pakub. Sarnane nagu VAG -grupi autodel ehk jahutusvedelikuga toimiv jahutus aga oluliselt murevabam kuna soojusvaheti on roostevabast metallist.
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Pumpa mul tõenäoliselt vaja ei oleks ja kui õhkjahutus teha õlile, siis üks õliradikas on varuks ka. Hetkel uurin veel vedeliku pealt jahutuse teemat ja siis vaatan, mis saab!dexter kirjutas:Mul ühest projektis üle jäänud el õlipump koos radikaga. Pärit ta bmw robotkäigukasti küljest, sellel pole vahet kust õlituse võtad. ehk on selline asi abiks. Tootlikkust kahjuks ei mäleta enam.
Tänud pakkumast igaljuhul!
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Eile sai masina kallal natuke nokitsetud. Hakkasin seda ümbertehtud karteripõhja

alla panema, kui selgus, et esialgsed arvestused ei pea päris paika. Õlivõtturit peab natuke kohendama(äärest kuskil 10 mm maha võtta) ja üks õli tagasivoolutoru ühendus, mis ma teisele poole viisin, tuleb veits nurga alla keevitada-muidu ei mahu vollat otsa lükkama.
Õlijahutuse koha pealt niipalju, et mu mootoril ka see originaalsüsteem ikka peal, nii et ei pea aretama hakkama, õlitussüsteemi mahu koha pealt oleks muidugi hea olnud...
Seisupidurit proovisin ka kombineerida, mitte ei taha see mu visioon sinna otsa ära mahtuda ja ei meeldi ka see ketas, mis vahekasti alt välja ulatab omajagu. ...Ja jõuangi jälle otsaga originaalsüsteemi juurde tagasi, mõningaste muudatustega tuleb vist see külge panna. Üritan selle süsteemi seal vahekasti otsas hüdrauliliselt tööle panna.

alla panema, kui selgus, et esialgsed arvestused ei pea päris paika. Õlivõtturit peab natuke kohendama(äärest kuskil 10 mm maha võtta) ja üks õli tagasivoolutoru ühendus, mis ma teisele poole viisin, tuleb veits nurga alla keevitada-muidu ei mahu vollat otsa lükkama.
Õlijahutuse koha pealt niipalju, et mu mootoril ka see originaalsüsteem ikka peal, nii et ei pea aretama hakkama, õlitussüsteemi mahu koha pealt oleks muidugi hea olnud...
Seisupidurit proovisin ka kombineerida, mitte ei taha see mu visioon sinna otsa ära mahtuda ja ei meeldi ka see ketas, mis vahekasti alt välja ulatab omajagu. ...Ja jõuangi jälle otsaga originaalsüsteemi juurde tagasi, mõningaste muudatustega tuleb vist see külge panna. Üritan selle süsteemi seal vahekasti otsas hüdrauliliselt tööle panna.
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Tükk aega mööda läinud ja oma aparaadile eriti aega pühendada ei ole saanud, miskit aga siiski...
Teiste inimeste projektide ja oma päris töö kõrvalt olen jõudnud enam-vähem ära keevitada mootoriruumi-rattakoopa plekid, ühtkoma teist väiksemat veel.
Homme saab mõned puuduolevad jupid jälle muretsetud, olen ka uurinud ja puurinud, et vast saaks korralikuma kere kusagilt, aga ei ole leidnud midagi- varsti hakkan oma sõelapõhja lappima.
Teiste inimeste projektide ja oma päris töö kõrvalt olen jõudnud enam-vähem ära keevitada mootoriruumi-rattakoopa plekid, ühtkoma teist väiksemat veel.
Homme saab mõned puuduolevad jupid jälle muretsetud, olen ka uurinud ja puurinud, et vast saaks korralikuma kere kusagilt, aga ei ole leidnud midagi- varsti hakkan oma sõelapõhja lappima.
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Palju aega mööda läinud, aga suurt arengut pole toimunud, kuna suurem osa ajast tuleb olla töö tõttu elukast eemal, seisab garaažis ja ootab paremaid aegu, vahest käin ikka silitamas ka:) Sügise poole peaks rohkem aega olema jälle, siis saab nokitseda rohkem. Vahepeal aga esimesel võimalusel viin kere liivapritsi, siis saab seda augulist asja lappima hakata- on ikka hunnik tööd selle asjaga ees, aga pole korralikumat ka võtta...
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Tean, tean, tuttav tunne, mul sõbra willyga sama seis ja tee vaja läbi käia.Taivo kirjutas: kere liivapritsi, siis saab seda augulist asja lappima hakata- on ikka hunnik tööd selle asjaga ees, aga pole korralikumat ka võtta...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Isuzumootoriga UAZ 469b
Nii... reedel sai asi treilerile pandud ja Tallinnast ära maale viidud- kuna plaan sinna omale elamine ikka valmis ehitada ja suurem osa vabast ajast saab veedetud seal, siis vast leiab aega ka Uazikuga tegeleda...
Kõik muidugi ei läinud nii lihtsalt nagu plaanitud. Kui oli aeg elukas kuuri alla ajada, siis otsustas Patrol, millega ma seda teha plaanisin, et tema enam käia ei taha ja suri välja. Tõmbas vist õhu kütte vahele mingil põhjusel(kütust paagis oli) ja käsipumbaga enam ka seda üles ei saanud. Pumba alt korra lekkis midagi ja see oli ka kogu kütus mis ma nägin
Proovisin ka eraldi voolikuga otse kanistrist üles pumbata, aga ei miskit- aeg sai otsa ja minust nad kahekesi sinna hoovi peale jäid, eks paari nädala pärast aretan edasi! Patrolispetsialistid võiksid nõu anda 3,3d mootori käsipumba osas-miks ei tööta, kas see on selline minev kaup mis annabki lihtsalt saba? Peab vist patroli kohta eraldi teema tegema...
Kõik muidugi ei läinud nii lihtsalt nagu plaanitud. Kui oli aeg elukas kuuri alla ajada, siis otsustas Patrol, millega ma seda teha plaanisin, et tema enam käia ei taha ja suri välja. Tõmbas vist õhu kütte vahele mingil põhjusel(kütust paagis oli) ja käsipumbaga enam ka seda üles ei saanud. Pumba alt korra lekkis midagi ja see oli ka kogu kütus mis ma nägin
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com