Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Kui sinki osta ei jõuta tuleb pakkuda vorsti, või siis sinki harvemini. Ise loobun ilmselt mõlemast, kui siis korra sinki, SMS-l. Seda siis majanduslikel ja garaažis veedetud ajalistel põhjustel, nii lihtne ongi arutelu.
Maidu jutul on jumet st. neli sõitu aastas. Kes soovib saab sinki, kes ei, saab vorsti (Lehtse, Talvesprint, Mudaralli jne.). Kõvemad mehed panevad ilmselt mõlemad lauale ja aeg näitab kumma tahtjaid rohkem on.
Huvitav oleks teada miks enamus korraldajaid ise ei sõida, kõik ju vanad offroad hundid.
Edu kõigile
Eero Dulder
Minu offroad ajalugu hakkab ilmselt aastast 2001, loodan, et ei lõppe tänasega.
Maidu jutul on jumet st. neli sõitu aastas. Kes soovib saab sinki, kes ei, saab vorsti (Lehtse, Talvesprint, Mudaralli jne.). Kõvemad mehed panevad ilmselt mõlemad lauale ja aeg näitab kumma tahtjaid rohkem on.
Huvitav oleks teada miks enamus korraldajaid ise ei sõida, kõik ju vanad offroad hundid.
Edu kõigile
Eero Dulder
Minu offroad ajalugu hakkab ilmselt aastast 2001, loodan, et ei lõppe tänasega.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
.... ja kui sink poodi hapuks läheb, laseb lihameister hinna alla. Vähemalt nii peaks olema. Võimalus on ka seakasvatajale võlgu jääda ja suitsuahi kinni panna. Ehk, kogu elu koosneb valikutest.
Arvet
Arvet
Tehtud, mõeldud.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ei hakanud eelmist posti muutma. Tahtsin eelnevale lisada, mitte, et sink kallis oleks, vaid mina ei ole enam nõus nii paljust loobuma selle singi eest. Ja eks ole teda juba proovitud kah.
Aga kui keegi hea pakkumise teeb on härra Maurus alati kohal.
Eero
Aga kui keegi hea pakkumise teeb on härra Maurus alati kohal.

Eero
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
No ma võin otsa lahti teha, mina sõidan aastas ainult kaks/kolm sõitu peamiselt põhjusel, et ei suuda igapäevatööga piisavalt vahendeid teenida rohkemaks.eero I kirjutas:Huvitav oleks teada miks enamus korraldajaid ise ei sõida, kõik ju vanad offroad hundid.
Lisaks eesti võistlusel käin kohtunikuks, kui masin juhtub korras olema siis ülejäänutel prooviks sõita ka. Muidugi on mul võistluste suhtes eelistused kuna ei tee seda spordiks vaid hobiks. Nagu juba varem mainitud siis Vaido kirjatükis oli räägitud just sellest mis ka minule on selle harrastuse juures meeltmööda.
Üks läks muidugi meelest, mina pole "vana offroad hunt"
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Mina räägin aiast ja sina aiaugust ning küsimusele vastamiset hiilid ka kõrvale! Ma pole kusagil öelnud, et sa mõnd võistlust boikoteerinud oleksid. Küsimus oli: "Kuidas sa (erisikuna) takistaksid uute sarjade teket?"Movistar kirjutas:Hea jutt sulLandy kirjutas:Mis puudutab paraleelsetesse offroad võistlussarjadesse,siis neid on ajalooliselt ka Eestis olenud Korraldanud on 4x4KV võistlustega praleelslet nii EORK, kui Alansi ORK.
Samas, kuidas sa Muvistar kavatsed takistada olukorda, kui üksivõistluste korraldajad koostööd tegema hakkavad või mõni korraladja oma saraja teeb (olgu siis Lehtse, Alansi või kes iganesi) oma auhindadele ja oma punktiarvestusega? Boikotid ja ei võistle?
Tänavugi toimub paraeelne võistlussari Euro Trophy, mille üks osavõistlus Eestis on.Kas mingi pind hakkas tagumikus torkima ?
Millist võistlust ma boikoteerinud olen ? Kas kõik need inimesed kes mingil võistlusel ei osale,boikoteerivad võistlust ?
Tee omale ennem asjad selgeks kui sellist tühja juttu ajad .
Kui ajakava ja rahakott kannavad, siis suvesõidul olen kaardilugejana rajal (nagu möödunud aastal).Krt me ei saa Eestiski inimesi rajale ja sina räägid mulle Horvaatiast.Kas sa ise lähed sinna ? Kas sa ise lähed kasvõi ühele võistlusele TR1 -na ? Olen veendunud,et nii mõnigi korraldaja lubaks su tasuta rajale.
P.S. Vastupidiselt sinule, on minul ka veel lisaks võistlustel osalemisele vähemalt 4 offroad üritust aastas peakorraldajana vedada.
Ehk aitab minu personaalküsimusest.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Snimaani mõtlesin, et olen vait ja jälgin asjade kulgu.Arto kirjutas:No ma võin otsa lahti teha, mina sõidan aastas ainult kaks/kolm sõitu peamiselt põhjusel, et ei suuda igapäevatööga piisavalt vahendeid teenida rohkemaks.eero I kirjutas:Huvitav oleks teada miks enamus korraldajaid ise ei sõida, kõik ju vanad offroad hundid.
Lisaks eesti võistlusel käin kohtunikuks, kui masin juhtub korras olema siis ülejäänutel prooviks sõita ka. Muidugi on mul võistluste suhtes eelistused kuna ei tee seda spordiks vaid hobiks. Nagu juba varem mainitud siis Vaido kirjatükis oli räägitud just sellest mis ka minule on selle harrastuse juures meeltmööda.
Üks läks muidugi meelest, mina pole "vana offroad hunt"
Meil Lauriga (Team Vanad Sõbrad) jäi asi ka raha taha ja Vaba klassis aeti ka rajad suht rajuks, sest Lauri soetas auto (Wrangler) algul rohkem omatarbeks (hea metsast puid vedada) kuid siis tekkis mõte miks-mitte ka võistlemas käia! Kuid Wrangler oma loomu poolest on suht raske masin ja veermik teabmis lollikindel ning rajad aeti rajuks siis ei jõudnud rohkem osasid vahetada. Raha on see miks asi on jäänud soiku.
Oli mõte, et sõidaks TR1'te, kuid Wranglerit kere tõstega sinna ei võeta. Cherokeel on lubatud teha vedru tõste mis viib kere ja vahekasti kõrgemale kuid Wrangleril jääb ju raam ja vahekast samale kõrgusele. Sellisest loogikast mina aru ei saanud ja jäigi meie poolt asi soiku.
Endal pole rahaliselt võimalik võistelda kui nõu ja jõuga oleks ehk abiks.
Osalustasu oleks väga loogiline (nagu juba öeldi) miskine x päeva enne 65.-€ (näiteks) edasi 100.- ja viimase hetke tulijatel 190.-€.
Lootes naasta võistlusradadele,
Lugupidamisega,
Aigar Kottisse
Team Vanad Sõbrad
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Mis krdi pärast ma midagi boikoteerima peaks ? Ära Ländy täna rohkem peale võta.Landy kirjutas:Küsimus oli: "Kuidas sa (erisikuna) takistaksid uute sarjade teket?"
Kas juriidilise isikuna on lihtsam boikoteerida ja takistada kui füüsilise isikuna ve

Kas offroadäris on nii,et kui 1 hästi ei toimi,siis teen 3,4 või 5 täpselt samasugust kõrvale,kuigi turg on sama suur aga loodan ikkagi ,et need 5 ikka lähevad õitsele ? Jumala eest,tehke parketimaasturitele,asfaldimaasturitele,linnamaasturitele jamisiganesmaasturitele oma sari ja pange kogu aur sinna selleasemel,et ühte ja õiget teha .
Ja meil käib hetkel jutt EAL4x4 karikasarjast ja neid on 1 ja ka jääb 1.
HM Racing Team
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Siin küsiti, miks ei sõida. Põhjus sama mis enamusel. Kui papp piisava vulinaga ei voola siis sõita ei saa. Selle nimel püksirihma pingutama hakata ei kavate, eks ole sõidetud ka. Tulevad paremad ajad kaevan HMM-i välja ja sõidan. Aga sõidan neid võistlusi mis mulle meele järgi on ja sobivad.
Kui keegi on võistlusel mingi jama korraldanud sinna teist kord sinna ei roni. Ei taha ja kõik.
Osalustasude jutt on üks suur jama. Korraldajad võivad kasvõi tasuta võistlusi teha ega siis osavõtt oluliset ei suureneks, sest osalustasu moodustab võistluskuludest suhteliselt väikese osa, peamine on ikka auto ja kõik sinna juurde kuuluv.
Teemas varem kõlanud ettepanek, et ala populariseerimiseks turistid võistlema panna on juba ammu äraleiedatud ja läbivaieldud jutt. Nii kui on võistlus, tekivad "Võistlusturist" kalssi autod millega käiakse ainult võistlemas ja igapäevaliikuriga pole seal konkurentsis püsimine enam mõeldav jne....
Mida teha? Mul on ettepanek, jobudest alakomitee (mina nende hulgas) peab viivitamatult käivitama rahatrükkimise ja jagama siis soovijatele võistlemiseks tagastamatut laenu.
Kui keegi on võistlusel mingi jama korraldanud sinna teist kord sinna ei roni. Ei taha ja kõik.
Osalustasude jutt on üks suur jama. Korraldajad võivad kasvõi tasuta võistlusi teha ega siis osavõtt oluliset ei suureneks, sest osalustasu moodustab võistluskuludest suhteliselt väikese osa, peamine on ikka auto ja kõik sinna juurde kuuluv.
Teemas varem kõlanud ettepanek, et ala populariseerimiseks turistid võistlema panna on juba ammu äraleiedatud ja läbivaieldud jutt. Nii kui on võistlus, tekivad "Võistlusturist" kalssi autod millega käiakse ainult võistlemas ja igapäevaliikuriga pole seal konkurentsis püsimine enam mõeldav jne....
Mida teha? Mul on ettepanek, jobudest alakomitee (mina nende hulgas) peab viivitamatult käivitama rahatrükkimise ja jagama siis soovijatele võistlemiseks tagastamatut laenu.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Movistar kirjutas: Debiilsuse tipp oli klapperil auhindadena jagatud koprarauad![]()


Rene
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
hmm kirjutas:Osalustasude jutt on üks suur jama. Korraldajad võivad kasvõi tasuta võistlusi teha ega siis osavõtt oluliset ei suureneks, sest osalustasu moodustab võistluskuludest suhteliselt väikese osa, peamine on ikka auto ja kõik sinna juurde kuuluv.
.
Teil võib ju õigus olla aga tänase osavõtutasuga rajale niisama tsillima ka ei lähe e. sõitma nii nagu seda vanasti tehti, kaasas gaasipõleti ja grill. Seepärast vist ongi kõigil, kes juba rajale on läinu, silmad ruutus ja täispangale sihitud. Kahjuks on neid jube väheks jäänud.K.Kotkas kirjutas:Ma küsiksin selle võistlustasu osas.
Meie auto paak on 125L bensiini e 175 euro tänase statoili hinnakirja järgi. See kulub reeglina ühe päevaga ära. Lisaks kulub meil raha võistluspaikka saabumiseks ja seal olemiseks, mersu valab treilaga ca 25L/100 reeglina on läinud ikka paagitäis e 90L e ütleme selline 125 euro.
Poest ostame õllu, vorsti jms sodi ning seal on ka alati selline 100 kamba peale ära läinud..
e siis 300€ kütusele, 100€ toidule
Võistluse ettevalmistamisel on alati migi jama, sinna läheb tundmatus koguses pappi, kui lõhume rehvi läheb veel rohkem raha jne
Asi, millele ma tahan tähelepanu juhtida on see, et kas see tasu on 100€ või 190€ ei muuda päeva lõpuks enam midagi, sest kõikidest kuludest on see kõige väiksem. Loomulikult on vastik seda summat ära maksta, kuid alati tasub meeles pidada, et offroad on kõige odavam autodega tehtav motosport....
või see on Tr-3 vormelite eripära ?
Kristjan Kotkas
SB 2.0
Hetkel kasvatame lapsi ja ehitame maja ja ootame moovi ja blackoudi masina valmimist ning laseme külakurnajatel trenni teha
Oleme ajapikku ilmselt võõrdunud sellest, et sõita võib ka teistel eesmärkidel. Seejuures muutuks ilmselt ka stardimaksu osakaal, sest Tallinnas siduri järgi enam käima ei peaks ja ilmselt ka bmw mootor ei jänutaks nii palju. Ilmselt ei peaks ka üle kändude enam 120-ga kihutama, tuleks mõni rehv aastas vähem osta, sama kehtib ka kõige muu kohta.
Saan aru, et vaestega on jutt lühike aga kas peaks, selles on küsimus.
Ei oska öelda kas mind päästaks 6x90 euri(väiksem st.tasu), tean aga inimest kes oli nõus mind auto ehitusel aitama, küll aga ei soovinud ta sõitma tulema. Võibolla seetõttu, et minu kriuks oli, koos joome koos maksame, koos sõidame koos maksame, jutt käis stardi ja toidu rahast. Nüüd ehitan ma üksi autot.
Võibolla tõesti ei tooks see summa rajale juurde sõitjaid aga vähemaks jääb küll, me ei saa sellest aru sest me ei näe neid.
Siinkohal ei võta sülge suhu selle kohapealt kas korraldajad küsivad palju või vähe aga tundub, et nad peavad ise kiiremas korras otsustama kas saab ja kuidas saab odavamalt. Hetkel ei käi jutt sellest kuidas saada sõitjaid juurde vaid kuidas jääks need kes veel sõidavad.
Lohutuseks kõigile võin öelda, loodus tühja kohta ei salli ja elu käib tõusude ja mõõnadega, küsimus on ainult amplituudis. Puudutab nii sõitjaid kui korraldajaid.
Eero
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Nüüdseks on välja koorunud mõned uued arvamused.
1.Osavõtutasu on kallis
2.Võistlusi on liiga palju
3.Asi on läinud hulluks spordiks ja paljud ei viitsi enam
4.Loodushoiu deposiit on liiast
5.Paberkandjal tänuavaldusi pole vaja
6.Korraldajate poolt võistlejatelt tasutud summadest auhinnanänni ostmine on raharaiskamine
Vee üks tähelepanek: Osad mehed on võimelised (ja ka teevad seda) korraldama võistlusi 100 euri eest,kust ei puuduks ka muusika ja tasuta supp,teised ei suuda 190 euri eest välja tulla,kuna kulud on suured.
Talupojaloogika ütleb,et kui mitte karikasarjas oleva sõidu eelarve saab olla 1/2 odavam ja sellest jagub rohkem kui vaja,kui EAL4x4 sarjas olevat võistlust ei saa korraldatud 190 euri eest siis on kurjajuur meie katusorganisatsioon,kes võtab liiga suurt kümnist ja pigistab korraldajalt viimase välja.
Umbes sama nagu kütusehinnast ca pool on lihtsalt riigimaks.
On viga selles ?
1.Osavõtutasu on kallis
2.Võistlusi on liiga palju
3.Asi on läinud hulluks spordiks ja paljud ei viitsi enam
4.Loodushoiu deposiit on liiast
5.Paberkandjal tänuavaldusi pole vaja
6.Korraldajate poolt võistlejatelt tasutud summadest auhinnanänni ostmine on raharaiskamine
Vee üks tähelepanek: Osad mehed on võimelised (ja ka teevad seda) korraldama võistlusi 100 euri eest,kust ei puuduks ka muusika ja tasuta supp,teised ei suuda 190 euri eest välja tulla,kuna kulud on suured.
Talupojaloogika ütleb,et kui mitte karikasarjas oleva sõidu eelarve saab olla 1/2 odavam ja sellest jagub rohkem kui vaja,kui EAL4x4 sarjas olevat võistlust ei saa korraldatud 190 euri eest siis on kurjajuur meie katusorganisatsioon,kes võtab liiga suurt kümnist ja pigistab korraldajalt viimase välja.
Umbes sama nagu kütusehinnast ca pool on lihtsalt riigimaks.
On viga selles ?
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ardo:
Nendele osadele meestele on korduvalt pakutud karikavõistluse korraldamisest aga ei midagi ... otsad kaovad kuidagi mudasse.Osad mehed on võimelised
Ehk valgustad teisi ka nendest kümnistest ja pigistamisest !?kurjajuur meie katusorganisatsioon,kes võtab liiga suurt kümnist ja pigistab korraldajalt viimase välja.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Kas Sa oled sellise pakkumise tegemise juures olnud? Huvitav, kellele see tehti? Mina tean et on pakutud võimalust korraldada EAL4x4 karikasarja mitte kuuluv võistlus ja hea korralduse korral oleks võimalus järgmisel hooajal ka karikasarjas korraldada.e.p. kirjutas:Ardo:Nendele osadele meestele on korduvalt pakutud karikavõistluse korraldamisest aga ei midagi ... otsad kaovad kuidagi mudasse.Osad mehed on võimelised
Marko Mäearu
Endine VABA võistleja
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
See oli esitatud pigem küsivas vormis ilma küsimärgita.e.p. kirjutas: Ehk valgustad teisi ka nendest kümnistest ja pigistamisest !?
Mitte,et nii kindlasti on vaid ,et kas nii on ?
Ja mina annan oma hääle selle poolt ,et 2013 korraldatakse Talvesõit Lehtses ja seda karikasarjas olevana.
Viimati muutis Movistar, K Veebr 22, 2012 8:47 am, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Boob, mina olen alaliidus Teie meeskonna eest kostnud ja kiitnud ja on seda ka Arto.
Olen Olliga nendel teemadel rääkinud-julgustanud ja lubanud meiepoolset tuge ja abi, on seda teinud ka Arto.
See on nagu naise ärarääkimine ... aga kepimees tuleb ikka nurga tagant, eks
Olen Olliga nendel teemadel rääkinud-julgustanud ja lubanud meiepoolset tuge ja abi, on seda teinud ka Arto.
See on nagu naise ärarääkimine ... aga kepimees tuleb ikka nurga tagant, eks
