Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Madis »

Koit kirjutas:Osalustasu ja deposiitidega oleme siiamani hakkama saanud ei kurda.
Jah Koit, muidugi olete hakkama saanud, oleme ka meie saanud hakkama. Kuid kui me soovime, et radadel oleks tihedam konkurents, siis väiksem osalustasu motiveeriks kindlasti ka garaazis seisvaid masinaid välja ajama.
Kui kellelgi võistluste eelarvest +-90.-euri on poogen, siis see puhtalt tema rõõm. Suurel osal paraku nii ei ole. Olen endiselt seisukohal, et osalustasu peaks/võiks olla max 100.- Üsna üldistavalt arvan, et kui 50-est tiimist 10-el on 90-. euri poogen, siis paraku see ei ole veel enamuse arvamus.
Saan ja annan endale aru, et korraldamine ei ole odav tegevus, kuid nagu varem kirjutet, siis võiks vabalt ära jätta nänni, mis eeldab korraldajalt raha ja kõikseemees mõtetud diplomid ( olin siin/ käisin siin/ läksin siit)
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas MM »

Viskaks siia veel ühe vaatenurga.
Äkki on võistlusi liiga palju saanud. 4 kvaliteetset võistlust a 200.- EURi teeb 800.- Euri osalustasusid aastas vs. 7 sõitu a 190.- Eur mis on 1330.-Eur-i .
Oleks rohkem aega ka peredele, muudele hobidele ja auto ettevalmistusele kulutada. Suureneks motivatsioon ennast kodust välja ajada, sest on ju ikka lahe kui harva saab :D No ja praegu läheb täishooaeg ikka tööks kätte ära.

Raha probleem on kindlasti probleem aga viimasel ajal erinevatel üritustel osalenuna julgen väita, et ainuüksi odav osalustasu ei meelita kedagi sõitma. Vastasel korral lookleks 5.- - 25.- Euroste tasudega ürituste regamisel pikad järjekorrad aga seda pole mitte. (Ja härra PV-l ei ole siin mõtet rääkida Uunikute talverallist, sest see on aasta tähtsündmus vanema tehnika fännidele nagu seda meie jaoks on olnud SMS kuhu ka lihtsalt meeltlahutama, ennast näitama ja teisi vaatama tullakse)
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Koit
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: P Dets 10, 2006 5:35 pm

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Koit »

Kahtlemata oleks tore ,kui osalustasu oleks väike aga ma arvan ,et rajale ei saa küll rahvast juurde madala osalustasuga.
Enamus raha kulub ikka auto peale ,peaks mõtlema hoopis kuidas autokulusid vähendada.
Mul ikkagi südamel see TR-2+vaba. Minuarust on sündimas uus klass mis konkureerib Tr-3 ga mitte ei ole hüppelauaks TR-3 me.
see süsteem Turist-> TR-1->TR-2->TR-3 lõhutakse ära ja halvemal juhul surevad UUSVABA ja TR-3 mõlemad välja.
Aste (TR-1->TR-3
->UUSVABA ) on liiga suur ja mõlemad klassid on autoehitajate klassid, seega kulukad neile ,kes ise ei ehita ja ei oma suurepäraserid
remondi tingimusi.
Rajal alates 2003 Kevadsõit Team VisaHulkur TR-3
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Heinza »

Mait tabas naelapead. Igal aastaajal üks konkreetne ja kvaliteed üritus mis on karikasarjas. Korraliku korralduse ja pealtvaatajatele vähemalt ühe vaadatava ja jälgitava lisakatsega. Selle peab panema juba siis AK korraldajale kohustuseks. Reklaam taha. Neljast osavõistlusest on küll ja küll selgitamaks seda parimat. Lisa üritusi ei keela ju keegi korraldada ja neist osa võtta.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Arto »

Koit kirjutas:Mul ikkagi südamel see TR-2+vaba. Minuarust on sündimas uus klass mis konkureerib TR-3 ga mitte ei ole hüppelauaks TR-3 me. See süsteem Turist-> TR-1->TR-2->TR-3 lõhutakse ära ja halvemal juhul surevad UUSVABA ja TR-3 mõlemad välja. Aste (TR-1->TR-3 ->UUSVABA ) on liiga suur ja mõlemad klassid on autoehitajate klassid, seega kulukad neile kes ise ei ehita ja ei oma suurepäraseid remondi tingimusi.
Ka praegune TR-2 on ju kallis ehitada ning ülalpidada, kasutades originaalsildasid on raske toodud klassis lubatud suure rehviga leida silda vastupidavaid osasid.

Tulles süsteemse rea juurde TUR->TR-1->TR-2->VABA->TR-3, siis sellest loobuda tõesti ei taha.
TR-2 klass jääks praegu projekti tasemele ning ta peaks tulema lähemale TR-1-le, ehk veel vähem ümberehitusi kui praegu ning ka rattamõõt väiksem.
Selline mõte minult!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Landy »

Maidu ideel naasta nelja nö. "aastaegade" sõidu juurde 4x4KV sarja raames võib olla jumet, kuid seda peaks põhjalikult ja kiirustamata kaaluma.
Tuleb meeles pidada, et me räägime siin siiski mitte võistluste koguse, vaid 4x4 KV etappide arvu piiramisest, andes võimaluse kõigil korraldada võistlusi nii palju kui süda lustib. Seda siis kas üksiksõidu või mõne muu konkureeriva sarja raames. Ka peab säilima võimalus neil karikasrjast välja jäävatel võistlustele kandideerida 4x4KV etapiks järgmisel aastal (eriti kui on samal aastaajal toimuva võistlusega).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Landy »

Arto kirjutas: Tulles süsteemse rea juurde TUR->TR-1->TR-2->VABA->TR-3, siis sellest loobuda tõesti ei taha.
TR-2 klass jääks praegu projekti tasemele ning ta peaks tulema lähemale TR-1-le, ehk veel vähem ümberehitusi kui praegu ning ka rattamõõt väiksem.
Ok, me kaalume pragu neid arenguid oma "konnatiigis", aga millised on arengud ja suuand kogu Balti offroad ruumis? Kas Leedul on lootust tuhast tõusta, mida plaanivad meie vahetud lõunanaabrid lähiaasatteks?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Arto »

Madis kirjutas:Saan ja annan endale aru, et korraldamine ei ole odav tegevus, kuid nagu varem kirjutet, siis võiks vabalt ära jätta nänni, mis eeldab korraldajalt raha ja kõikseemees mõtetud diplomid ( olin siin/ käisin siin/ läksin siit)
Siin nüüd väike vasturääkivus ürituse turundamisega ning samas need kes ei saa karikat ja medalit, neile ei jää ju siis mingit mälestuseset üritusest. Võitjad vaatavad kodus kaminasimsil olevaid karikaid, teised aga tõmbavad pähe/selga nänni ning on samuti midagi meenutada!

Toodud diplomi kulu on suhteliselt väike (maks. 1€/tk) kuid kokkuhoid seegi.

Või olen ma valel teel?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
maainimene
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: E Mär 13, 2006 7:39 pm

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas maainimene »

Tervitus. Lugedes selles teemas küsimust, miks osad enne osalenud võistlejad on kadunud radadelt, tekkis soov kommenteerida. Olen ennemalt võistelnud ning osalenud Kevadsõitude korraldamises. Ma ei tea, kas tegemist on mingi veidrusega, kuid olen alati osalemist pidanud selliseks mõnusaks hobiks, kus kohtud meeldivate inimestega ja naudid kõike kogetut. Minu jaoks ei ole olnud tähtis punktide kogumine ja auhinnalaud (seda ka küllap ka sellepärast, et ei ole piisavalt pühendunud). Minu jaoks isiklikult kadus "mõnu", kui iga aastaga läks olukord aina sportlikumaks (osalesin TR1). Võistlusautod olid ehitatud ainult võistlemiseks, kohale toimetati autod treiladel, ümberehitused olid tehniliste tingimuste "servades" (kaldudes järgmiste TR? suunas) jne. Mulle meeldis sõpradega võistlustele sõita ja ka sealt tagasi sõita. Osalt ka sellepärast ei saanud võistlustel hulle riske võtta. Ei viitsinud selle "ralliga" kaasa minna. Oma järeldustes olen jõudnud sinnamaani, et küllap olen selline "turist" klassi osaleja. Arvan, et uute osalejate kaasamiseks on Turist klassile suunatud muutused kõige tulemuslikumad. Sealt edasi liigutakse järgmistesse klassidesse, kui on piisavalt soovi, tahet ja pappi. Mu jutu mõte on selles, et on inimesi, kes osalevad puhta fani pärast.
Kavatsen uuesti proovida Kõuekõmina turisti rajal (juhul, kui ikka rada tehakse). Vaataks, kas on sama lõbus kui enne.
Jaksu,
Vaido
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Madis »

Arto kirjutas:Ka praegune TR-2 on ju kallis ehitada ning ülalpidada, kasutades originaalsildasid on raske toodud klassis lubatud suure rehviga leida silda vastupidavaid osasid.
Sellega ma nõus ei ole. Minu tr2 sündis sisuliselt ainult koopa lõikamisega, puuri paigaldusega ja suurema rattaga. Kogu tr2 aja jooksul lõhkusin ainult 1-e püsika. Kõik. Ja päris viimane ma ka ei olnud. Aga see selleks.
4-5 KS võistlust aastas oleks ok. Ja seda 100.- /sõit. Kes soovib sõita rohkem, saab seda teha lätis, leedus, soomes ja venes.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Heinza »

Arto kirjutas:
Koit kirjutas:Mul ikkagi südamel see TR-2+vaba. Minuarust on sündimas uus klass mis konkureerib TR-3 ga mitte ei ole hüppelauaks TR-3 me. See süsteem Turist-> TR-1->TR-2->TR-3 lõhutakse ära ja halvemal juhul surevad UUSVABA ja TR-3 mõlemad välja. Aste (TR-1->TR-3 ->UUSVABA ) on liiga suur ja mõlemad klassid on autoehitajate klassid, seega kulukad neile kes ise ei ehita ja ei oma suurepäraseid remondi tingimusi.
Ka praegune TR-2 on ju kallis ehitada ning ülalpidada, kasutades originaalsildasid on raske toodud klassis lubatud suure rehviga leida silda vastupidavaid osasid.

Tulles süsteemse rea juurde TUR->TR-1->TR-2->VABA->TR-3, siis sellest loobuda tõesti ei taha.
TR-2 klass jääks praegu projekti tasemele ning ta peaks tulema lähemale TR-1-le, ehk veel vähem ümberehitusi kui praegu ning ka rattamõõt väiksem.
Selline mõte minult!
TR 2 peaks olema tõesti selline kus autod oleksid tänavalegaalsed aga suurema rattaga kui TR1. On ju piisavalt toorik autosid millest saaks suht väheste kuludega ehitada 35" rattaga vintsiga auto mis ka kestaks.
Praegune TR2 on suureks kujundajaks uue vaba reeglite projektis. Ratta suurus, turvakaar jne. Lihtsalt silla piirangud ja originaalsus on vabaks lastud.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Madis »

Arto kirjutas:
Madis kirjutas:Saan ja annan endale aru, et korraldamine ei ole odav tegevus, kuid nagu varem kirjutet, siis võiks vabalt ära jätta nänni, mis eeldab korraldajalt raha ja kõikseemees mõtetud diplomid ( olin siin/ käisin siin/ läksin siit)
Siin nüüd väike vasturääkivus ürituse turundamisega ning samas need kes ei saa karikat ja medalit, neile ei jää ju siis mingit mälestuseset üritusest. Võitjad vaatavad kodus kaminasimsil olevaid karikaid, teised aga tõmbavad pähe/selga nänni ning on samuti midagi meenutada!

Toodud diplomi kulu on suhteliselt väike (maks. 1€/tk) kuid kokkuhoid seegi.

Või olen ma valel teel?
Lühidalt - ma pean silmas, et kui korraldajad väidavad, et ei tule rahaliselt välja ja seda osati auhinnalaua tõttu, siis minul personaalselt ei oleks vaja auhinda, mille on sunnitud korraldaja kuskilt ostma ehk mis viiks korraldajalt raha välja.
Meenutuseks saab mittevõitnu endale pähe/selga soovi korral korraldajalt osta. Ja päriselt kah -mina ei tea küll kedagi keda see kohalkäimise diplom rõõmsamaks oleks teinud. Olen neid hiljem teistele edasi transportinud kuid emotsioon selle paberi üle on null. Pigem kasutagu korraldaja seda diplomi vorpimise aega millegi konstruktiivsema jaoks või kas või magamise tarbeks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Landy »

See osaleja diplom on tõesti asi mille osas Madisega nõustsun. Olen ka neid saanud ja kusagil muu paberi virna sees nad tolmuvad.
Pigem müüdagu muu nänn (särk,müts, kruus. vms. muu meene) selle võrra odavamalt ning pandagu välja mõni vahva eriuhind (kõige abivalmiva, sõbrlikuma, naljakama vms. muu parameetri järgi). Sellised auhinnad süvendavad kambavaimu ja panevad kaasvõistlejale/konkurendile rohkem tunnustvalat õlale patsutama. Neile auhindadele saaks konkureerida ka need kes "veri ninast väljas" sõitma pole tulnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas srock »

Landy kirjutas:See osaleja diplom on tõesti asi mille osas Madisega nõustsun. Olen ka neid saanud ja kusagil muu paberi virna sees nad tolmuvad.
Pigem müüdagu muu nänn (särk,müts, kruus. vms. muu meene) selle võrra odavamalt ning pandagu välja mõni vahva eriuhind (kõige abivalmiva, sõbrlikuma, naljakama vms. muu parameetri järgi). Sellised auhinnad süvendavad kambavaimu ja panevad kaasvõistlejale/konkurendile rohkem tunnustvalat õlale patsutama. Neile auhindadele saaks konkureerida ka need kes "veri ninast väljas" sõitma pole tulnud.
Kui diplomi trükkimine umbes 1 EURi maksab ja kui see ära jätta ,siis langetame mütsi või särgi hinda 10 senti :eek , krt see on nagu koomiksi nurk juba.

Rene
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Movistar »

Landy kirjutas:
Arto kirjutas: Tulles süsteemse rea juurde TUR->TR-1->TR-2->VABA->TR-3, siis sellest loobuda tõesti ei taha.
TR-2 klass jääks praegu projekti tasemele ning ta peaks tulema lähemale TR-1-le, ehk veel vähem ümberehitusi kui praegu ning ka rattamõõt väiksem.
Ok, me kaalume pragu neid arenguid oma "konnatiigis", aga millised on arengud ja suuand kogu Balti offroad ruumis? Kas Leedul on lootust tuhast tõusta, mida plaanivad meie vahetud lõunanaabrid lähiaasatteks?
See kahe sarja asi unustage eos ära.Tulemust võite leedus imetleda praegu.Vähemalt Zeiza selgituste kohaselt oli seal algul 2 meest koos korraldamas ja 1 sari,mingil hetkel läksid nad riidu ja korraldati kahte eraldi sarja,kus võistlejad jagunesid kahte leeri ja hilisem tulemus oli see,et enam mitte keegi ei korralda seal midagi.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”