Probleem
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Probleem
Mul on Mitsubishsi pajero 1997a.vilgub oranz tuli C/D Lock, mis teha?Ja kas sõita võib rahulikult?
Re: Probleem
Endal sellist autot pole olnud, aga loogiliselt võttes peaks see tähendama keskdifri lukustust.
Kas on võimalik, et oled näiteks ise selle tahtmatult lukustanud..? Soovitaks nupu üles otsida ja ehk saab sealt ka "vea" kõrvaldada...
Kas on võimalik, et oled näiteks ise selle tahtmatult lukustanud..? Soovitaks nupu üles otsida ja ehk saab sealt ka "vea" kõrvaldada...
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
- v2ikevenna
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: T Dets 09, 2008 9:16 pm
- Asukoht: Tartu v. Kanepi
Re: Probleem
Endal küll uuem Pajero, kuid teeb ka vahel nii et jääb vilkuma. Võibolla 97a. auto kohta minu jutt ei kehtigi.
Üldjuhul peaks keskdiff minema lukku siis kui neliveo lülitamise hoob vastavas asendis on (vist oli nii et 4Hi oli lahtise keskdifriga ja 4HLC ning 4LLC oli lukus). Autmaatkastiga auto puhul tohib 4Hi <-> 4HLC vahel lülitada ainult kohapeal seistes, nii et käigukang on neutraali peal. Ehk siis käigukang tuleb N peale panna, pidur põhja tallata ja siis lülitada. Vahel, peale 4HLC kasutamist jääb see tuli vilkuma. Sellisel juhul võib proovida kolme asja:
1. Koha peal seistes uuesti N, pidur, lülitada uuesti 4HLC peale ja oodata kui tuli jääb põlema (ei vilgu enam), ning uuesti proovida 4Hi peale lülitada.
2. Kui tuli vilkumist ei lõpeta, siis 4HLC peal, kui tuli ei vilgu, autot pisut liigutada (siis differ muudab pisut asendit) ja seejärel uuesti nagu ette nähtud lülitada 4Hi peale.
3. Kui ikka vilkumist ei lõpeta, siis jätta 4Hi peale, panna käik sisse ja vaikselt lasta auto sirgjooneliselt tasasel teel veerema. Vaiksema hoo pealt võib ka differ vabaneda - gaasi tallata ei ole seejuures mõistlik.
Vähemalt uuemal Pajerol (vanemaid ma ei tea) on elu üleliia elektrooniline. Kui olen õigesti aru saanud, siis vahekasti kang keskkonsoolis on ainult silmapete vanakooli maasturimeestele. Reaalselt on see lüliti, mis lülitab kusagil mingeid mootoreid, mis siis liigutavad vahekastis hammasrattaid. Vahel, mingitel asjaoludel ei suuda mõni elektrimootoritest oma toimingut lõpule viia, siis armatuuris antakse juhile sellest tulede vilkumisega märku.
Kui vabastada ei suudeta keskdifrit, jääb vilkuma keskdifri tuluke, kui probleem on lihtsalt 4WD-ga, vilguvad armatuuris esirataste tulukesed. Olen kohanud ka Pajerot, millel 4WD ei töötand üldse, sest mootor mis seda lülitama pidi oli katki - ju siis sõideti liiga pikalt tagaveo peal nii, et esirataste tulukesed vilkusid.
Üldjuhul peaks keskdiff minema lukku siis kui neliveo lülitamise hoob vastavas asendis on (vist oli nii et 4Hi oli lahtise keskdifriga ja 4HLC ning 4LLC oli lukus). Autmaatkastiga auto puhul tohib 4Hi <-> 4HLC vahel lülitada ainult kohapeal seistes, nii et käigukang on neutraali peal. Ehk siis käigukang tuleb N peale panna, pidur põhja tallata ja siis lülitada. Vahel, peale 4HLC kasutamist jääb see tuli vilkuma. Sellisel juhul võib proovida kolme asja:
1. Koha peal seistes uuesti N, pidur, lülitada uuesti 4HLC peale ja oodata kui tuli jääb põlema (ei vilgu enam), ning uuesti proovida 4Hi peale lülitada.
2. Kui tuli vilkumist ei lõpeta, siis 4HLC peal, kui tuli ei vilgu, autot pisut liigutada (siis differ muudab pisut asendit) ja seejärel uuesti nagu ette nähtud lülitada 4Hi peale.
3. Kui ikka vilkumist ei lõpeta, siis jätta 4Hi peale, panna käik sisse ja vaikselt lasta auto sirgjooneliselt tasasel teel veerema. Vaiksema hoo pealt võib ka differ vabaneda - gaasi tallata ei ole seejuures mõistlik.
Vähemalt uuemal Pajerol (vanemaid ma ei tea) on elu üleliia elektrooniline. Kui olen õigesti aru saanud, siis vahekasti kang keskkonsoolis on ainult silmapete vanakooli maasturimeestele. Reaalselt on see lüliti, mis lülitab kusagil mingeid mootoreid, mis siis liigutavad vahekastis hammasrattaid. Vahel, mingitel asjaoludel ei suuda mõni elektrimootoritest oma toimingut lõpule viia, siis armatuuris antakse juhile sellest tulede vilkumisega märku.
Kui vabastada ei suudeta keskdifrit, jääb vilkuma keskdifri tuluke, kui probleem on lihtsalt 4WD-ga, vilguvad armatuuris esirataste tulukesed. Olen kohanud ka Pajerot, millel 4WD ei töötand üldse, sest mootor mis seda lülitama pidi oli katki - ju siis sõideti liiga pikalt tagaveo peal nii, et esirataste tulukesed vilkusid.
Viimati muutis v2ikevenna, R Veebr 24, 2012 11:18 am, muudetud 1 kord kokku.
4x4 korda 4