Pihustid
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Pihustid
teema küll ei ole otseselt antud foorumiga seotud aga kuna siin küllalt suur hulk harituid inimesi koos esitanküsimuse suurele ringile.
tegemist mb 220cdi mootoriga, millel ei oska kuidagi pihusteid maha võtta. pihustite vahelt on küttejääke ajanud klapikambrikaane peale, mille tulemusel sinna ka kohati ca 2cm paksune slakikiht tekkinud oli. sai klapikambrikaane poldid vabastatud aga ei saa kuidagi pihusteid maha. kas võib olla tegemist sellega, et pihustialused tihendid nii jõhkralt kinni põlenud...
või on mingi spessial nipp kuidas neid maha saaks.
silberist ainult seletuseks midagi umbmäärast ala tüübiviga ja siia-sinna ja kõike seda väga üle-oleval toonil
tegemist mb 220cdi mootoriga, millel ei oska kuidagi pihusteid maha võtta. pihustite vahelt on küttejääke ajanud klapikambrikaane peale, mille tulemusel sinna ka kohati ca 2cm paksune slakikiht tekkinud oli. sai klapikambrikaane poldid vabastatud aga ei saa kuidagi pihusteid maha. kas võib olla tegemist sellega, et pihustialused tihendid nii jõhkralt kinni põlenud...
või on mingi spessial nipp kuidas neid maha saaks.
silberist ainult seletuseks midagi umbmäärast ala tüübiviga ja siia-sinna ja kõike seda väga üle-oleval toonil
asjapulk
Rtuning meie foorumist töötab Silberis. Võta temaga ühendust, ehk ta saab infi hankida töökojast vähe mõistlikumalt.
Viimati muutis jr, T Okt 03, 2006 9:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Selle paakunud kütuse jääkide näol on tegemist väga tugeva Liimiga. Sul on pihusti mahavõtmise põhjuseks "sutsuv Pihusti"? Pihustite väljatõmbamiseks on spets tõmmits mis kinnitub sammase kohta kui kinni keeramise abinõu,ehk õlak ja kruvi. Kui sul on seline kinnitus klaber üle siis saab seda väljatõmbamisel kasutada. Selle külge tuleb vardaga keevitada lök tõmmits ja tõmmata. Mis masina peal sul see mootor on ja mitmes silinder?
Kui on rohkem küsimusi siis anna teada. Halvim mis saab juhtuda on see, et tuleb kambrikaan ära lõhkuda, plokikaan maha ja pihusti välja puurida (väga kõva teras).
Kui on rohkem küsimusi siis anna teada. Halvim mis saab juhtuda on see, et tuleb kambrikaan ära lõhkuda, plokikaan maha ja pihusti välja puurida (väga kõva teras).
Kas kodaniku2 on hääd ideed kust sellist tõmmitsat laenata saaks,teema täpselt selles,et kaane poldid lahti keeratud,aga keskelt midagi takistab,,,,ju siis see mis sa just kirjutasid -slakk--väga tugev liim-..et on siis pihustid ja tema all olevad tihendid kinni liiminud,sellest kaane lõhkumise teemast olen kuulnud,(tuttava sprinteril juhtus see kuskil teeninduses)aga ei ahvatle eriti
Igasugune teave on oodatud.
Igasugune teave on oodatud.
Kui sa mõne merusid remontiva teenendusega saad kokkuleppele siis saad. Esinduses läks teinekord ühe mootori kohta üks tõmmits. Kaant takistab pihusti mis on plokikaane avavuses kinni. Pihusti ja ka eelsüüte küünlad määritakse kokku spetsiaalse määrdega mis takistab kinni jäämist. Kui pannailma selleta siis on kohe kinni. Kui sellega siis mõne aasta jooksul tuleb korra lahti võtta ja uus põhja seib panna ja uuesti määrida. Vist alates 2002 aastast on tehasepoolt sisseviidud kaane muutus mis peaks seda viga parandama, aga tegelikult ainult vähendas.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ma arvan, et järgnev lõik võiks siin olla.
Lisatud kasutaja v6sa palvel:
-----------------------------------
CDI-mootorite pihustite mahavõtmiseks on üks kodune nipp, mida mitmed on edukalt proovinud. Aga katsetada siis omal vastutusel!!!
Kui pihusti on kinni põlenud, siis selle mahavõtmine on probleemne, võib pihusti ära murda ja siis läheb juba kaaneremondiks. Aga üsna mõistlik on kasutada mootori enda jõudu pihusti liikumaloksutamiseks.
Selleks keeratakse kinnituspolti umbes kaks-kolm pööret lahti. Kinnituskahvel peab hakkama loksuma paar mm. Seejärel katel küdema ja pöördeid (võib ka sõita lühikest aega, palju hullemaks ei lähe, kui mitte arvestada mootari määrdumist). Olenevalt kinnipõlemise astmest hakkab pihusti varem või hiljem loksuma. Kui pihusti juba liigub, siis mootor seisma ja edasi võib VÄGA ETTEVAATLIKULT pihusti välja kamgutada. Märksõnaks on ettevaatlik vägivald...
Enne uue pihusti ja seibide panekut tuleb pihustiava puhtaks saada. Selleks sobib päris hästi kõvemast puust pulk. Pihusti võiks enne sissepanemist määrida sobiva moosiga, isegi vaskmääre on sobivam, kui mootori töötamise tulemusena tekkiv ollus...
CDI-mootori pihustiseibid tuleks vahetada esimese KAHTLUSE peale. Selge lekke korral ollakse juba hiljaks jäänud... Paranoilisemad MB Vito omanikud on seda vahetust teinud suisa iga 60 000 tagant.
v6sa
Lisatud kasutaja v6sa palvel:
-----------------------------------
CDI-mootorite pihustite mahavõtmiseks on üks kodune nipp, mida mitmed on edukalt proovinud. Aga katsetada siis omal vastutusel!!!
Kui pihusti on kinni põlenud, siis selle mahavõtmine on probleemne, võib pihusti ära murda ja siis läheb juba kaaneremondiks. Aga üsna mõistlik on kasutada mootori enda jõudu pihusti liikumaloksutamiseks.
Selleks keeratakse kinnituspolti umbes kaks-kolm pööret lahti. Kinnituskahvel peab hakkama loksuma paar mm. Seejärel katel küdema ja pöördeid (võib ka sõita lühikest aega, palju hullemaks ei lähe, kui mitte arvestada mootari määrdumist). Olenevalt kinnipõlemise astmest hakkab pihusti varem või hiljem loksuma. Kui pihusti juba liigub, siis mootor seisma ja edasi võib VÄGA ETTEVAATLIKULT pihusti välja kamgutada. Märksõnaks on ettevaatlik vägivald...
Enne uue pihusti ja seibide panekut tuleb pihustiava puhtaks saada. Selleks sobib päris hästi kõvemast puust pulk. Pihusti võiks enne sissepanemist määrida sobiva moosiga, isegi vaskmääre on sobivam, kui mootori töötamise tulemusena tekkiv ollus...
CDI-mootori pihustiseibid tuleks vahetada esimese KAHTLUSE peale. Selge lekke korral ollakse juba hiljaks jäänud... Paranoilisemad MB Vito omanikud on seda vahetust teinud suisa iga 60 000 tagant.
v6sa
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi