Tervitus Meistrid!
Pajero 2,5 62 kw diisel 1988. Vända simmer lendas ära. sai asi korda tehtud ja mootori tuulutus toru, mis tuleb klapikambri kaanest välja puhub tublisti. Oleks nagu surve tiba liiga suur. Millsest see tingitud võib olla?
Kui palju peab olema mootori surve aste?
Kas äkki klappidega, midagi viga? Või mootor tahab korralikku sise pesu? Kui turboklapi sisselaskest lahti võtta on kuulda kuidas mootro teeb pop-pop. Simmeri ära lennu mure tuli siis kui hakkasin kasutama Statoil kütust enne oli Lukoil. Kas äkki nüüd parem kütus ja põletas mootorist enne kinni olnud tahma tüku klappide vahele?
Tänud!
Mure Pajero mootoriga
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Re: Mure Pajero mootoriga
Äkki on see mootor lihtsalt kohvi juba
Mõõda surved ära,targad programmid ütlevad, et 21 peab olema.

Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Re: Mure Pajero mootoriga
Klapid ei lennuta simmerit ära. Pigem kolvirõngad, kust üleliigne tuul karterisse pääseb.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Re: Mure Pajero mootoriga
Tere,mis seisukorras klapisääre tihendid on,kui need kivikõvad on arvatavasti viga seal,või on tõesti mootor juba kohvi.
Re: Mure Pajero mootoriga
Tere,mis seisukorras klapisääre tihendid on,kui need kivikõvad on arvatavasti viga seal
See viga ajab mootori tossama ja õlikulu suureks. Survet karteris ei tohiks põhjustada.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Re: Mure Pajero mootoriga
Tere,ploki vasemal poolel pumba all on kaks plekist kaant,kas seal taga ei või midagi tuulutusega seotud olevat ,sõelad või midagi, kindel muidugi pole.mul 70kw ,sellel vähemalt on need kaaned.edu.