HJ60 sildade lülitus?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

HJ60 sildade lülitus?

Postitus Postitas tphnd »

Tere.....viimased "maasturikogemused" on 10+a tagasi Nivaga.
Nüüd aga hoovile veeremas ´81 HJ60.
Kuidas ja mismoodi käivad tal sildade lülitused ja mismoodi kasutatakse manuaalseid rummulukke?
Üldse on rummuluku idee mulle tundmatu.
#redneckengineeringestonia
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: HJ60 sildade lülitus?

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

tphnd kirjutas:mismoodi kasutatakse manuaalseid rummulukke?
Üldse on rummuluku idee mulle tundmatu.
Keerad kinni on kinni - keerad lahti on lahti
Uaz'id olid 10 aastat tagasi olemas rummulukkudega
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: HJ60 sildade lülitus?

Postitus Postitas tphnd »

ok, millal ma kinni keeran?
kas rummulukk = difrilukk et kui rummulukud on kinni siis esisild on blokis?
salongis 4H või 4L lükates on ikka reaalne nelivedu?
#redneckengineeringestonia
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: HJ60 sildade lülitus?

Postitus Postitas al »

2H kiire tagavedu
4H kiire nelivedu
(kuskil siin vahepeal on vahekastis Neutraal)
4L aeglane nelivedu
Kui esisillal rummulukud, keerad välja, on sõltumata kangi asendist ainult tagavedu, keerad sisse, veab ka esisild. Välja on soovitav keerata kui pikemat aega nelivedu ei vaja: trassil vms, vähendab liikuvaid masse, reduktor, kardaan seisavad, ja kahandab kulumist ja kütusekulu.
Rummulukk ei lukusta difrit. Viimase jaoks on 61.-l eraldi meh. lülitus saolngist, 60-l reeglina ei ole, st reaalselt ja maksimaalselt veavad 2 ratast.

Suurim erinevus Nivast n keskdifri puudumine, st neliveoga kõval pinnal hakkab sildu murdma ja pikas perspektiivis lõhkuma. Esisilla keerad rummudest metsaserval sisse ja jaotuskastist enne sukeldumist. Libedal võid pidevalt sees hoida.
Pakasega hea sõitu alustada, mootor käima, jaotuskast neutraali ja tagurpidi käik sisse, veab kastides õlid ringi ja soojendab tibake.
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: HJ60 sildade lülitus?

Postitus Postitas tphnd »

ok, et siis pmst kui on lumi ja sitt tänavatel siis on rummulukud sees ning kui vaja siis lülitan salongist 4WD peale, kui tekib aga isu suvel matkama minna siis on rummulukud väljas ja auto koguaeg tagaveoline?
Auto eesmärk on just ekstrakoleda ilmaga kodust välja saada koos perega. Kui lumi põlvini ei ulatu siis võin Focusega sõita :-)
#redneckengineeringestonia
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: HJ60 sildade lülitus?

Postitus Postitas al »

tphnd kirjutas:ok, et siis pmst kui on lumi ja sitt tänavatel siis on rummulukud sees ning kui vaja siis lülitan salongist 4WD peale, kui tekib aga isu suvel matkama minna siis on rummulukud väljas ja auto koguaeg tagaveoline?...
jusshht...
Ainult et seändne tank sõidab mistahes konditsioonis linnatänaval (pädeva rehvi ja tihendiga) ka tagaveolisena, kui stange juba pinda puutub, võib igaks juhuks 4wd sisse vedada.
Vasta

Mine “Toyota”