Pajero head ja vead

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Pajero head ja vead

Postitus Postitas grynno »

No nii...
Mõtlesin, et võiks vist automarki vahetama hakata...
Hetkel jäi silma selline isend Auto24'st:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ja nüüd siis andke kõik "Pajero mehed" tuld.
Kas tasub muretseda? mIks peaksin/võiksin just Pajero valida?
Kas konkreetse isendi mootor jõuetuks ei jää?
Tahaks liikurit aastakäigust 95 ja ülespoole. Ainuke mis pregu on minu jaoks argument on kütusekulu võrdluses Frontera 2,4L bensukaga. 10l-100km kohta on minu arvates väga hea tulemus.
Nii et veenge mind :D
Idee on aga...
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Pajero head ja vead

Postitus Postitas Maasturid »

grynno kirjutas:No nii...
Mõtlesin, et võiks vist automarki vahetama hakata...
Hetkel jäi silma selline isend Auto24'st:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ja nüüd siis andke kõik "Pajero mehed" tuld.
Kas tasub muretseda? mIks peaksin/võiksin just Pajero valida?
Kas konkreetse isendi mootor jõuetuks ei jää?
Tahaks liikurit aastakäigust 95 ja ülespoole. Ainuke mis pregu on minu jaoks argument on kütusekulu võrdluses Frontera 2,4L bensukaga. 10l-100km kohta on minu arvates väga hea tulemus.
Nii et veenge mind :D
Olen näinud ikka igasuguseid Mitsubishi 4x4 maastureid aga sellise mootoriga näen küll esimest korda.Sellise keremudeliga Pajerol on minu teada mootorivalikus 3.0V6 ja 3.5V6 bensiinimootorid.Seega on minu arvamus,et seal on mingi sõiduauto mootor.
Ei taha aga kuidagi uskuda,et see masin nii ökonoomne on paar liitrit sajale lisaks küll juurde.Kütust võtavad kõik maasturid rohkem kui sõiduautod
Kui sa juba bensukat tahad siis võta ikka korraliku 3.0V6 mootoriga masin mis jõuab sind ka edasi viia..
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

3.2 diisel on ka täitsa olemas :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

rommi kirjutas:3.2 diisel on ka täitsa olemas :)
Sellel keremudelil paraku mitte.3.2DID mootor on peal alates 2000a.
1992-2000a. Pajerode mootorid:2.5TDI(73KW) 2.8TDI(92KW) 3.0V6(110KW) ja 3.5V6(135KW)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas grynno »

et seda minagi. No kohe mitte kusagilt ei leia sellise mootoriga Pajerot :?
Idee on aga...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tom peaks pajeroid ju une pealt tundama, kas mootori pilt siis selgust juurde ei too?

Pilt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Ära sa ütle, vist on ikka olemas. Mootori tüüp on 4G64 ja erinevates kohtades figureerib kord 2,3 ja 2,4 liitrisena. Täpne töömaht 2350cm3. Mitmepunkti Mitsubishi MPI pritse. http://www.pajero4x4.ru/pt/pt2.jpg
Esimene versioon sellest mootorist oli vist 3/91, sisselaskemuudatus 93 aastast. Läbilõikes (jube halb pilt) on äkki see http://www.pajero4x4.ru/engines/4g64.JPG
Mootorit võib kohata Galandil (nii SOHC-i, kui DOHC-na), L200, L300, Pajero, Sapporo, SpaceGear.
Tõestuseks:
http://www.cfmotors.com/doce/product/cfa6470g.asp
http://pit-stop.perm.ru/auto/catalog-mi ... 97_5,49427
http://www.ows-germany.com/img/pdf/Mits ... 0pajero%22
Kipub ainult mulje jääma, et peaasjalikult on see ASI mõeldud Hiina turule, sest enamus juttu kippus hieroglüüfides ilmuma. Ei tea kuda see Eestisse sattus.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Landy kirjutas:Tom peaks pajeroid ju une pealt tundama, kas mootori pilt siis selgust juurde ei too?
Seda ma silmas pidasingi,et Euroopa turul olevatel autodel sellist mootorit ei leia.Arvan,et see on Eestis ainke Pajero sellise mootoriga.
Vanematel on bensiinimootoriks 2.6B
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tavaliselt satuvad sellised eripärasese konfigurtasiooniga autod teistele turgudele kas ümberasujate või lahkuvate diplomaatide "abiga".
Kas sellsie suure kere jaoks mootor lahajaks ei jää?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas grynno »

Tuim on ta kindlasti! Seda võin kogemusest Fronteraga õelda (2,4). Aga kui mudasse ei roni ja kiirendusvõistlustele ei tüki ning masinat vaja perega lahedaks kulgemiseks nii maal kui linnas, siis ajab asja täiesti ära!
Küsimuseks jääb ikkagi reaalne kütuse kulu. Ilmselt kogemustele rajanevat infot eestist ei saagi kuna sellise mootoriga isend tundub olevat ainueksemplaar siin mail.
Idee on aga...
Vasta

Mine “Mitsubishi”