Jeep Grand CH, 2002. 2.7CRDi A/T kütuse kõrgsurvepump lekib

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Akuusik
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: K Veebr 18, 2009 10:09 am

Jeep Grand CH, 2002. 2.7CRDi A/T kütuse kõrgsurvepump lekib

Postitus Postitas Akuusik »

Tere Tere

Loodan ,et sama teemat siin kusagil sarnast pole, ei sooviks asjatult risustada foorumit. Kui keegi teab juba samalaadset teemat siin siis oleks tänulik kui viitasite sellele.

Tegemist vist mitte levinud probleemiga, vähemasti ma siit foorumist sellelaadset probleemi ei leidnud.
Need kel on olemas 2,7 CRDi mootoriga Jeep GC teavad ehk sellest mootorist veidike rohkem rääkida.

Mureks siis selline asi: Nimelt on tekkinud märkimisväärne leke kütuse kõrgsurve pumba juures. Kujult siis sellise kolmjalgse asjaga mis asub päris mootori eesotsas. Omakorda sellel peal sellised kaaned mis tähikvõtmega kinni keerata saab.
Küsimus kas on tegu väga hullu probleemiga, saab seda ka remontida , tasub seda ise maha võtta või sisaldab mainitud element ohtlike laiali lendavaid vidinaid eemaldamisel?

Asja kergemaks tegemiseks panen pildi ka kus kollane joon ümber.

http://album.ee/node/18913421/50156591

Lisasin ka selle sama teem auto24 foorumisse nii,et ka seal sama küsimus üleval kuid vastukaja siiani 0.

On kogemusi?

Lugupidmaisega
A.Kuusik
akuusik@mail.ee
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Ca kolm aastat tagasi sai analoogse probleemiga tegeldud.Sellel pumbal oli korpuse ja nende kaante vahele rooste tekkinud mis kergitas kaaned ülesse ja siis hakkas sealt vahelt lekkima.Tookord sai pump maha võetud ,lihvitud ja uued tihendid leitud/paigaldatud.Omaniku sõnul leket umbes aasta jagu ei täheldanud-siis müüs auto ära ja rohkem tagasisidet pole anda.
Kui huvi helista 56219500
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Akuusik
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: K Veebr 18, 2009 10:09 am

vahetatud ?

Postitus Postitas Akuusik »

Vahur äkki on see nyyd see sama masin, silmajärgi justkui jääb mulje ,et seda pumpa oleks just kui juba korra maha võetud.

Oskad öelda mõne selle auto olulise tunnuse, ehk ühildub minu omaga ?

Tänades ette

A.K
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Re: vahetatud ?

Postitus Postitas gunnar »

Akuusik kirjutas:Vahur äkki on see nyyd see sama masin, silmajärgi justkui jääb mulje ,et seda pumpa oleks just kui juba korra maha võetud.

Oskad öelda mõne selle auto olulise tunnuse, ehk ühildub minu omaga ?

Tänades ette

A.K
Tartus siuke firma nigu Kattel diisel, tegelevad asjaga. Mulle jätsid küll asjaliku mulje.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: Jeep Grand CH, 2002. 2.7CRDi A/T kütuse kõrgsurvepump le

Postitus Postitas kadjakas2000 »

/Erinevad ropud sõnad/, sama jama lõi täna välja. Hommikul käima ei läinud, nagu oleks kuival. Piilusin auto alla, rõve naftaloik vaatas vastu. Veeretasin Jeepi sooja garaaži, tsekkisin väheke asja. Kõrgsurve-pumba voolikud on kuivad ja ilmselt terved. Näikse, et lekib parempoolse kaane alt. Tuleb lahti kakkuda. Nüüd küss, millised tihendid seal kaane alla elavad? Miskid spetsiifilised, või lihtsalt rõngad? Ja kust saaks neid?

Kadjakas


EDIT: Tegin enesele asja selgemaks. Tihendikomplekt sellele pumbale on letikaup, ca 15 Euri maksab. Diisleid removates ettevõtetes on järjekorrad u kaks nädalat. Tuleb töö homme ise ette võtta.
Viimati muutis kadjakas2000, K Juun 03, 2015 11:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Jeep Grand CH, 2002. 2.7CRDi A/T kütuse kõrgsurvepump le

Postitus Postitas Ax »

See on 2,7 CRD tüüpviga. Tihendid väsivad.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: Jeep Grand CH, 2002. 2.7CRDi A/T kütuse kõrgsurvepump le

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Nii, tegu tehtud. Näikse, et nüüd toimib. Maha kakkusin ja tagasi panin ise, pumbatihenditega mässas TestRem. Tulevastele põlvedele teadmiseks: plastvoolikute klamber tuleb valla päästa ja siis sikutada või kruvikas vahele toppida. Niisama lihtsalt need voolikud sealt irduvadki. SATAN, küll ma mudisin ja keerasin neid igatpidi... Voolikud ise võivad mootori külge jääda, ka pumba alumise poldi saab hea tahtmise korral ilma midagi lõhkumata kätte.
Pilt
Pilt
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”