250gd-le 3.0d
Moderaatorid: hulkur, Moderators
250gd-le 3.0d
Kas mb 250gd-le sobib mb 124e r6 3.0d mootor? Käigukast ,mootori kinnitused jne.
Re: 250gd-le 3.0d
No hakkame siis seda projekti kalkuleerima. Eeldame, et Sa ostad MB124 aastast alates 1987. See oleks hinnas umbes ca1500EURi. Edasi oleks vast mõistlik kõpitseda pisut mootorit enne kui selle paned oma G klassile. Selle OM603 mootori plokk vajab vaid pisut hoonimist remontmõõtu. See eeldab aga järgmise remontmõõdu kolbe. Kui Sa tahad maanteelt kõrvale pöörata on sul vaja kolbe mis ekstreem tingimustes kohe ära ei sulaks. Need võiks olla näiteks Mahle omad, nende hind on vast kõige parem võrreldes originaale. So. 6x130EURi komplekt mis sisaldab kolbi, sõrme ja rõngaid, mersu originaalid maksavad ca 200EURi kolb. Noh läks sujuvalt mootori kapitaalremondiks ja minu kogemused on näitand, et sellise mootori KORRALIK remont läheb ca 2000EURi. Edasi on vaja õlifiltri korpust sellele sõiduautomootorile mis omaks termostaati juhuks kui õli peaks metsas jõristades kuumaks minema. St. lülitab õli õliradiaatorisse kui vaja. Õliradika hinda ma siin igaks juhuks siin ei julge öelda aga ainuüksi filtri korpus maksab ca 400EURi. Jahutusradikas on vaja otsustada kas panna siduriga nagu originaalis või elektroonilise anduriga. Mootorile on vaja kandureid mis maksavad vastavalt vasak ca 130EURi ja parem ca 100EURi. Mootoripatju on sellele mootorile OM603 kolme kõvadusega vastavalt VIN koodile hind on ca130EURi tükk. Käigukasti padi maksab ca 70EURi. Kui on huvi MB124 tavaline W4A028 automaatkäigukast peale panna, võiks selle aja peale seal ära vahetada 1-2 käigu lintpidur ja planetaarülekande siduri korpus. Mis maksavad vastavalt ca 250 ja 310EURi tükk. Ning kui on vaja veel lisaks kettaid vahetada siis need on ca 20EURi tükk, ning lisaks veel palju O rõngaid ning muid sinna käigukasti juurde kuuluvaid tihendeid. Ah jaa summutini ei ole veel jõudnudki... Üldiselt oleks vast enne sellist ümberehitust mõistlik üle vaadata selliste autode hinnad mis algavad VIN koodidega WDB 4633271707... ja siis kaaluda kas ikka tasub rahaliselt ja ajaliselt see ära...
-
hents99
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: 250gd-le 3.0d
Nujah, egas kõike asju ei pea ju tutikaid ostma, auto isegi pole enam uueväärne.
Kui eeldada, et tööd hakkab teostama teemaalgataja, siis ilmselt teeb(otsib korralikud kasutatud) ta paljud jupid ise.
Mina tegin installi 5.0 V8 installi W460`le, mis algselt omas 2.3 R4 mootorit. Mootorivahetuse enda peale ei läindki eriti palju. Suurem osa rahast läks EFI`tamisele, et pääseks jagajast ja saaks mootorit normaalselt seadistada.
Diislil on õnneks vaja ainult massi, plussi ja hõõgküünalde releed.
Sumpad said otsast lõpuni (kollektoritest sumpaotsani) ise tehtud, kui teed roostevabast läheb veidi rohkem ja saab kergema väljalaske, mustast oluliselt odavam.
Õlijahutust ise hetkel ei paigaldanud, kuigi on laialt saada originaal õlijahutusradikaid ja õli termostaate. Kasutatud jupid tuleks lihtsalt puhtaks pesta ja kontrollida - pole eriline raketiteadus.
Mootoripadjad on tõesti kallid, ca 160€ tk ja 130€ tk oli 2.3 mootori originaaltükk, üks ja teine pool. Mina, kui kooner tegin mootoripadjad ise. Võidusõidu tükkidega olen mitmeid aegu tegelenud ja sealt sai ka maasturile padjad parajaks tehtud. Veidi jäigemad kui originaal ja kukkumiskaitsetega (kui mootor peaks tagurpidi kukkuma vms, nagu originaalide mõte on.
Mootorit saab alati autost eraldi osta, kindlasti tuleb enne ostu proovida (dislat saab eduliselt ka maa peal vabavoolu kanistriga proovida), surved mõõta ja visuaalselt hinnata.
Kui tegemist on alla 1.5 milku sõitnud mootoriga, siis võib julgelt sellele panustada, enamus on üle 1.5 milku km`i sõitnud ja veidi hõredaks muutunud.
MB mootorite remont on üldse kallis, sest tegemist on kvaliteetsete osadega. Kolvid on näiteks sepistatud jne.
Aga mõtlemisainet on kindlasti.
Teemaalgataja küsimusele vastates julgen arvata, et sobib küll. 2.5D mootor on OM602, 3.0D on OM603. Nende käpad peaks omavahel vahetatavad olema, eks targemad kinnitavad või lükkavad ümber, ma ise pole diislitega eriti tegelenud, aga kuuldu järgi sobib.
Kast ja kõik muu jääb ka kenasti sobima, kui käpad istuvad.
Kui eeldada, et tööd hakkab teostama teemaalgataja, siis ilmselt teeb(otsib korralikud kasutatud) ta paljud jupid ise.
Mina tegin installi 5.0 V8 installi W460`le, mis algselt omas 2.3 R4 mootorit. Mootorivahetuse enda peale ei läindki eriti palju. Suurem osa rahast läks EFI`tamisele, et pääseks jagajast ja saaks mootorit normaalselt seadistada.
Diislil on õnneks vaja ainult massi, plussi ja hõõgküünalde releed.
Sumpad said otsast lõpuni (kollektoritest sumpaotsani) ise tehtud, kui teed roostevabast läheb veidi rohkem ja saab kergema väljalaske, mustast oluliselt odavam.
Õlijahutust ise hetkel ei paigaldanud, kuigi on laialt saada originaal õlijahutusradikaid ja õli termostaate. Kasutatud jupid tuleks lihtsalt puhtaks pesta ja kontrollida - pole eriline raketiteadus.
Mootoripadjad on tõesti kallid, ca 160€ tk ja 130€ tk oli 2.3 mootori originaaltükk, üks ja teine pool. Mina, kui kooner tegin mootoripadjad ise. Võidusõidu tükkidega olen mitmeid aegu tegelenud ja sealt sai ka maasturile padjad parajaks tehtud. Veidi jäigemad kui originaal ja kukkumiskaitsetega (kui mootor peaks tagurpidi kukkuma vms, nagu originaalide mõte on.
Mootorit saab alati autost eraldi osta, kindlasti tuleb enne ostu proovida (dislat saab eduliselt ka maa peal vabavoolu kanistriga proovida), surved mõõta ja visuaalselt hinnata.
Kui tegemist on alla 1.5 milku sõitnud mootoriga, siis võib julgelt sellele panustada, enamus on üle 1.5 milku km`i sõitnud ja veidi hõredaks muutunud.
MB mootorite remont on üldse kallis, sest tegemist on kvaliteetsete osadega. Kolvid on näiteks sepistatud jne.
Aga mõtlemisainet on kindlasti.
Teemaalgataja küsimusele vastates julgen arvata, et sobib küll. 2.5D mootor on OM602, 3.0D on OM603. Nende käpad peaks omavahel vahetatavad olema, eks targemad kinnitavad või lükkavad ümber, ma ise pole diislitega eriti tegelenud, aga kuuldu järgi sobib.
Kast ja kõik muu jääb ka kenasti sobima, kui käpad istuvad.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: 250gd-le 3.0d
Ega muidugi ei pea asju nii keeruliseks ajama nagu mina kirjutasin, see lihtsalt minu ettekujutus töökäigust. Eelnevas postituses räägiti kenasti ära kuidas saab ka lihtsamalt ja odavamalt probleemi lahendada, eks ma dramatiseerin lihtsalt üle.
-
hents99
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: 250gd-le 3.0d
Jep. Kõike saab teha mitmel kombel. Kas korralikult (kap rem jne), enamvähem hästi (korralikest olemasolevatest juppidest) või kiiresti ja lohakalt (üldiselt prügikastikaup või see, mis kätte juhtub).
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.