Talvine sõit 4runneriga

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Talvine sõit 4runneriga

Postitus Postitas Madis »

superralli kirjutas: sest tagumine ots üritab vägisi autot edasi lükata
Oled sa kindel, et esimesed-tagumised rehvid on sama läbimõõduga? Kui ei, siis pole ka miskit imestada. Ehk sebi endale korralikud rehvid ja asjad muutuvad nii ehk teisiti paremuse poole. Julgen soovitada Cooper Discoverer`i http://us.coopertire.com/Tires/Light-Tr ... R-M-S.aspx
Saadaval koos naeltega ja ka ilma.
P.S. Pole ise mitte kuidagi selle rehvi müügiga seotud - lihtsalt kiidan väärt kraami.
TR3 BHC
Madis 5115033
Otokas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja

Re: Talvine sõit 4runneriga

Postitus Postitas Otokas »

Sõidan Hiluxiga samamoodi 2wd ja 4wd vahel lülitades. Lumisel teel enne möödasõidu alustamist olen sadu kordi lülitanud ka 90 km/h pealt. Kui tee on puhas, siis keeran eest hubid ka välja ning ongi säästupill valmis. Kui palju sõita, siis tasuks ka runnerile äkki manuaalhuubid ära. See tagasilla alt ärasõitmine on 2WD sõitmise puhul ikka LSD-ga väga kerge tulema mingi universaalrehviga. Väga head rehvid odavama hinnaga talveks on Insa Winter Grip, mida saab näiteks Maasturitelt. Mustri järgi ei eeldakski, et need nii hästi ka paksus lumes toimetavad, kuid olen väga rahul. Mulle tundub, et korralike talverehvidega on 2WD kindlam sõita kui M+S rehvidega 4WD. Kui ostad endale talverehvid, siis saad muretseda ka paremad mudarehvid, sest head mudarehvid ei kõlba ju talvel sõitmiseks üldse. :)
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: Talvine sõit 4runneriga

Postitus Postitas KKKKKK »

Kuidas see Jooksiku veoskeem ongi? Täpselt sama kui hiiluxil ehk keskel diffrit pole? Või nigu länkaril et differ ka vahel?
Oma kastikatel olen sest keskmisest diffrist vahel puudust tundnud. Kuna seda pole siis maanteel kui selline poolkõva pidamine, ei raatsi 4 vedu kasutada. Vahel kohati lumesupis ja kohati pea puhtal asfaldil tahaks ka 4 veduga sõita. Mine tea lõhub miskit ära ka veel.
Kui aga täiskiilakas või kinnisõkutud lumi ja libe kui krt siis 4 järgi ja tuld. Nii Navara kui Rangeriga lülitand teist sisse välja igast kiirustel ja kõik ok. Rangeril praegu see, et automaatsed rummulukud peaks olema enne lukustatud asendis.
Navara manuaali lugedes avastasin, et tehase ei seadnud piiranguid kiirusele ja lülitamisele, küll aga olid karmid piirangud eestikeelses juhendis ja päiksesirmil. Neid ignoreerisin. 8)
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Re: Talvine sõit 4runneriga

Postitus Postitas Panda »

Olen jooksiku omanik alates 99 veebr. Minu kogemuste põhjal on selle autoga tavaliikluses kõige õigem liigelda 2H. Raskus peeee peale ja läheb nagu linnuke. Kui sattuda aga lumisele külavahe teele kus ka kohati jääd siis 4H. Palja jääpeal sõltuvalt rehvidest ja sõidu kogemusest. Trassipeal ja linnas kui asfalt kohati paljas on suurim lollus sõita 4 veoga.

Ps. Iga uue 4x4 sõiduki omamisel on kõige targem minna sellega jäärajale katsetama auto ja enda koostööd. Siis õpib konkreetse autoga talvel kulgema.
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Vasta

Mine “Toyota”