Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Panen ka täienduseks ühe näidise tehtud lahendusest.
Kogu süsteem töötab kahe hüdrosilidriga, pehmenduseks on pandud kaks vedru. Sahk on kergesti eemaldatav, kolm kiirkinnitust ja voolikud lahti. Sahale saab külge panna kas kummiriba või kinni tallatud lume lükkamiseks metalliriba.
Land Cruiser HJ61, Old Man Emu tõstesari
Yokohama M/T, Meh.vints, Lumesahk
Endal siin kodus selline hästi lihtne sahk tehtud
Saab panna ka ajutisse sõidu asendise (lühemateks sõitudeks)
ja tänaval sõites näeb ta siis selline välja
dior: räägi natukene enda lumesaha hüdraulikast lähemalt-et kas kasutad elektrilise ajamiga hüdrosüsteemi ja solenoididega jagajat või on sul HJ61 peal hoopiski auto mootorilt käitatav hüdropump ja tavamõistes klassikaline kangidega jagaja? tore oleks paari pilti ka näha kui sul mahti oleks klõpsu teha
taro kirjutas:Endal siin kodus selline hästi lihtne sahk tehtud
Ühe pika otsa lükkamiseks, ehk siis tõstemehhanismi polegi? Samas, kuidas risti sahaga teed lahti saab lükata? Kogub ju valli hoolega ette.
eriti pikki otsi ei ole rohkem kodu kasutus ja hoovi puhtaks tõukamine. Kodu teed olen tõuganud siis vahel tõukan tee äärse tühjaks ja siis edasi.
Eriti raha ei raisanud selle peale, kõik sai kodus leiduvast materjalist tehtud
mina ütlen oma aretuste lõpetuseks, et lõpuks läheb iga asi omale kohale - st algselt chevyle tehtud sahk nüüdsest traktori ette (T-40) ja asi ants.
eelmised kaks talve oma hoovi ja sissesõidutee lükkamist tegid autole piisavalt liiga.
pole plaani enam puhtalt selle pärast iga kahe aasta takka rattalaagreid ja kardaaniriste vahetada enam.
autod jäävad autodeks, iga töö nõuab selleks sobilikku riista.