Turundusmaailmas müüakse ikka brändi eelkõige. Ja reklaami, mis antud kontekstis (internetiturundus) hiilib omakorda brändi all sisse.
Kes ära ostis, oli ju kirjas seal...
Jämedalt võib rehkendada, et õiglane hind ettevõtte eest on umbes 3 aasta kasum + põhivarad. (Ma ei ole tegelikult majanduses väga tugev nii et vabandused võimalike vääratuste pärast.) Uduselt meenub, et onu Lance ostis mingist võistlusest otsereportaažide tegemiseks mingi mobiilse satelliitülekandejaama jne... pappi järelikult pidi niisamagi priskelt olema.
Nii et ilmselt sai ta u. 5 aasta nutsu korraga kätte (kui tal just tõsine siiber polnud ja asjad üle pea, mis pole vist usutav) ja kuna ta sinna ära ostnud kampa jäi seda arendama, on ilmselt veel prisked optsioonid vääriliste tulemuste eest ootamas.
Kisub küll delfi stiilis maailma lahkamiseks ja köögitüdrukute ja taksojuhtide poliitdebatiks, aga noh.
Eesti kontekstis 4x4.ee väärtuse rehkendamine on anekdoot muidugi. Ma imestaks, kui keegi selle eest 3k-gi pakkuda raatsiks. Mida sa sellega teed, kellele müüd, sihtgrupp? Kust tuleb raha tagasi?