Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7 D.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7 D.
Imelik jama juhtus. Armatuuris süttis mootori tuli. Võtsin hoo maha, et ringi keerata ja diagnosti minna, siis ei vahetanud enam käiku üle esimese . Diagnost midagi ei näidanud!!! Peale diagnosti jätsin auto seisma ja mõne aja pärast käivitasin uuesti, ei mingit tuld , ega käigukasti jama, kõik toimib. Oskab keegi aidata, et mis värk või hakkab miski otsasid andma või saab midagi ennetada ja remontida. Silberimees vihjas miskitele anduritele???
Ette tänades, Winz.
Ette tänades, Winz.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Arvad et siin on targemad mehed kui Silberis? Kas sa kuulasid ikka tähelepanelikult,mis anduritele Silberimees vihjas? Palju sa peale seda sõitnud oled? Ega see jama sul kuhugi ära ei kao, vaid kordub uuesti, kui sa midagi ette ei võta.Esmalt peaksid kontrollima käigukasti pistikuid ja õli taset kastis.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Nii siis, lamp läks uuesti põlema ja kohe diagnosti ning viga käes : internal shift failure, housing and lever shifter . Ühesõnaga ektroonika blokis, mis asub kohe käigukangi juures, on viga(Varuosa kood: 52104468AF, mis muutub AJ ks, sellest ei saanud ma küll aru, aga nii öeldi). Silberist muidugi öeldi, et vahetame ära, jupp maksab 650.- euri pluss vahetus. Niisiis , kas on kellelgi sarnast jebla olnud ja kas on mingit alternatiivi? Ehk on mõni elektroonik, kes teab ja tunneb ja suudab asja korda teha? Võibolla pole muud, kui miski ühendus üle joota ja asi lahendatud. Külmjoode kusagil?? Silberist öeldi, et seal pidi neid elektroonika plaate üsna mitu olema ja viga on raske leida.
PS! ja eelmisele, ei võtnud seda andurijuttu kullana, kuna diagnost viga ei näidanud ja ta ei suutnud täis kindlusega oma juttu kinnitada seal silberis. Mis ma pidin siis andureid tellima ja vahetama hakkama, et äkki on ja äkki pole???
PS! ja eelmisele, ei võtnud seda andurijuttu kullana, kuna diagnost viga ei näidanud ja ta ei suutnud täis kindlusega oma juttu kinnitada seal silberis. Mis ma pidin siis andureid tellima ja vahetama hakkama, et äkki on ja äkki pole???
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Helista nendele http://www.tx.ee/ Olen kindel ,et saad varuosa odavamalt kui silberist.Ise ostan
ja lasen ka remontida oma autot seal.Siiamaani olen rahule jäänud.
ja lasen ka remontida oma autot seal.Siiamaani olen rahule jäänud.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
mul sarnane probleem mitmed head aastad tagasi oli ja silber tegeles sellega kõva kuu aega,selle ajaga jõudsid käigukasti poolaju vahetada,nii vist mäletn aga seegi osutus kasutus kuna rike ilmnes taas.Minul käigukastis ei olnud viga,käigukast service resiimis lihtsalt koguaeg oli kui sai siglaali mootoririkkest.suht loogiline.
minau probleem lahenes lõpuks akuvahetusega ja kui hästi mäletan siis ka mingid juhtmed kuskil vahetati aga kahtlen kas neidki oli tarvis vahetada.
minau probleem lahenes lõpuks akuvahetusega ja kui hästi mäletan siis ka mingid juhtmed kuskil vahetati aga kahtlen kas neidki oli tarvis vahetada.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
hmm, kontrolli ka nuka andurit, saad odavamalt äkki läbi
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Härra winz mis sa siis lõpp kokkuvõttes tegid oma autole,et sellest veast lahti said. Enda autol hetkel sama jama.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Lihtsalt infoks.
Oli sama jama ja minul ei vahetanud käiku üle teise. Aitas see, kui sai auto seima jäetud ja uuesti käivitatud, toimis kõik endiselt. Ühel heal päeval sai aku päeva pealt otsa ja lõigi kasti päris lukku ehk üle teise enam ei läinudki.
Pandud uus aku, Silber tühistas kõik veakoodid ja õpetas käigukasti uuesti sõitma ning jama kadus. PTUIPTUIPTUI.
Lugu läks maks uus aku + Silberile 40 EUR. Kartsin ka juba mingeid andureid ja hinda 400+.
Äkki abiks.
Oli sama jama ja minul ei vahetanud käiku üle teise. Aitas see, kui sai auto seima jäetud ja uuesti käivitatud, toimis kõik endiselt. Ühel heal päeval sai aku päeva pealt otsa ja lõigi kasti päris lukku ehk üle teise enam ei läinudki.
Pandud uus aku, Silber tühistas kõik veakoodid ja õpetas käigukasti uuesti sõitma ning jama kadus. PTUIPTUIPTUI.
Lugu läks maks uus aku + Silberile 40 EUR. Kartsin ka juba mingeid andureid ja hinda 400+.
Äkki abiks.
Aita inemest, siis aitab inemene ka sind...
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Sorry, et pole infi jaganud, minu viga.Kenekas kirjutas:Härra winz mis sa siis lõpp kokkuvõttes tegid oma autole,et sellest veast lahti said. Enda autol hetkel sama jama.
Asjast. No sai see , mis saama pidi, kauplesin Silberist hinda alla ja sai siis uus käigukangi kuliss koos selle ajuga(eraldi ei müüda). Osa koos vahetuse ja programmeerimisega kokku 597.- euri.
Võtsin emmi kuju ja maksin ära, mis teha. Uurisin siit ja sealt, aga vastus oli igaltpoolt ühene, uus osa ja lõpp. Aga seal võib veel üks viga olla, mis põhjustab samu sümptomeid, aga selle näitab diagnostika kohe ära. Ühesõnaga kui käivitades aku pinge madal on- noh näiteks külm ilm, või laadimata või lihtsalt vana aku - siis käivitusmomendil, kui starter järgi on, tõmbab aku pinge eriti maha ja siis ei saa käigukastis mingisugune solenoid piisavalt voolupinget peale ja annab ajusse vastava veakoodi ja mootorituli süttib ja kast läheb avariisse. Selle vastu aitab, kui ajus ümber programmeerivad(Silberis saavad hakkama ), ehk siis viivad seda piirväärtust allapoole, sest see on vaid niikaua, kuni genekas järgi tuleb, siis voolud ja pinged taastuvad niikuinii. Ehk siis vii auto diagnosti ja kui veakood näitab solenoid blablabla, siis see viga, kui aga shifter failure vms, siis natsa nutusem lugu.
Winz.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Ole sa tänatud väärt info eest, aga asja teeb nats jamaks see, et elan soomes ja selle vidina hinnaks pakuti mulle 789 euri. Tänan ka Pliuhkamit ning proovin sinu varjandi ka ära ehk võimalik siin see aju ümber õpetada teisel reziimil töötama.
Lugupidamisega.
Kenekas.
Lugupidamisega.
Kenekas.

Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Kenekas kirjutas:Ole sa tänatud väärt info eest, aga asja teeb nats jamaks see, et elan soomes ja selle vidina hinnaks pakuti mulle 789 euri. Tänan ka Pliuhkamit ning proovin sinu varjandi ka ära ehk võimalik siin see aju ümber õpetada teisel reziimil töötama.
Lugupidamisega.
Kenekas.
No jupi saad ju ikka Eestist osta ja lased Soome kuljetada

Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Seda nüüd küll, et jupin saan eestist osta aga sain aja alles 17.01 siis saan kindla vastuse ,et see andur läbi on. Aga selle jupi saan Texas Servisest nad pakkusid hinnaks 585 euri ning Gargo bussiga soome kaks päeva ja vidin olemas.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Tartus tehakse vana plokk korda hind 130-250 olenevalt veast, mina lasin enda jeepul remontida,toimib juba 5 kuud.
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Ja kus kohas tartus seda tehakse? kas ka veakoode suudavad lugeda seal?
Re: Mootori tuli armatuuris ja käigukasti jama. GC 2003. 2,7
Arvan et DIA saab hakkama. http://www.diagnostika.ee/index.php?opt ... &Itemid=20
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.