Esimesi vasikas on juba aia taha läinud - tuletan meelde eelmise aasta Kõuekõminat, ERITI TR-1 klassi puudutavat. Aga mis sellest vanast asjast enam, lubati sellel aastal õppust võtta vigadest ja plaanin ikka Aprillis osaleda.Landy kirjutas: Ärgu Rasmus meelt heitku, esimene vasikas läheb ikka aia taha...
64 Eurone võistlus
Moderaator: Moderators
Re: 64 Eurone võistlus
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: 64 Eurone võistlus
Minul isiklikult on ükskõik,kas osavõtt maksab 0 euri, 64euri või 200 euri.Osavõtutasu on muude offroadkulude kõrval kaduvväike osa .Vahe tekib aga siis,kui ma iga aasta saan selle raha eest ühte ja sama.Sõidud,kus aastast aastasse on rajad samad,lihtsalt punktid on tõstetud kõrvalseisva puu külge,ei paku ka tasuta mingit emotsiooni. Väga loodaks see aasta näha uusi radu ja väljakutseid erinevatel sõitudel.Sissetallatud ja töötav versioon hakkab lihtsalt igavaks kiskuma.
Jälle teistpidi mõeldes on meil aastas ca 6 võistlust, e.6x200euri (huupi pandud) =1200 eur ehk 100 eur keskmiselt kuus.Vanas rahas ca 1564 eek kuus (kui Eesti kekmine palk on ca 12000 eeki) ainult osavõtutasu peale on piisavalt suur koormus neile,kes kuidagi põlve otsas on oma hobiauto valmis ehitanud ja tahavad ka hobiga tegeleda.Ja see on ainult osavõtutasu mis moodustab ühe võistluse kuludest minimaalselt 1/2 osa või kui ennast hästi tunda ,siis ka 1/4 osa.
Siiski on erinevad kodanikud avalikult välja öelnud,et see hobi ei ole vaestele ja kehvikutele.Kui ikka pappi ei ole,siis tuleb millegi soodsamaga tegeleda või üldse mittemillegiga tegeleda.Viriseda pidevalt ja avalikult ,et mul ei ole raha ja tahaks kõike odavamalt või tasuta saada,ei ole minumeelest eriti asjakohane.
Enda mõttemaailm on küll selline,eriti kui mõtlen nende rohkem teenivate inimeste peale ,et tee kõike täpselt samamoodi kui nemad või veel paremini.Käi sama palju aastaid koolis , hari ennast ja investeeri oma teadmistesse ja tulevikku.Kui see kõik on aga tegemata,siis ei ole mõtet ka viriseda ja tuleb rahul olla sellega mis olemas on.
Jälle teistpidi mõeldes on meil aastas ca 6 võistlust, e.6x200euri (huupi pandud) =1200 eur ehk 100 eur keskmiselt kuus.Vanas rahas ca 1564 eek kuus (kui Eesti kekmine palk on ca 12000 eeki) ainult osavõtutasu peale on piisavalt suur koormus neile,kes kuidagi põlve otsas on oma hobiauto valmis ehitanud ja tahavad ka hobiga tegeleda.Ja see on ainult osavõtutasu mis moodustab ühe võistluse kuludest minimaalselt 1/2 osa või kui ennast hästi tunda ,siis ka 1/4 osa.
Siiski on erinevad kodanikud avalikult välja öelnud,et see hobi ei ole vaestele ja kehvikutele.Kui ikka pappi ei ole,siis tuleb millegi soodsamaga tegeleda või üldse mittemillegiga tegeleda.Viriseda pidevalt ja avalikult ,et mul ei ole raha ja tahaks kõike odavamalt või tasuta saada,ei ole minumeelest eriti asjakohane.
Enda mõttemaailm on küll selline,eriti kui mõtlen nende rohkem teenivate inimeste peale ,et tee kõike täpselt samamoodi kui nemad või veel paremini.Käi sama palju aastaid koolis , hari ennast ja investeeri oma teadmistesse ja tulevikku.Kui see kõik on aga tegemata,siis ei ole mõtet ka viriseda ja tuleb rahul olla sellega mis olemas on.
HM Racing Team
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: 64 Eurone võistlus
Väga paljud on sündinud kuld lusikas suus. Hr movistaar te tõmbasite väga julge paraleeli. See näitab seda,kui kitsa silmaringiga te olete.Movistar kirjutas:Minul isiklikult on ükskõik,kas osavõtt maksab 0 euri, 64euri või 200 euri.Osavõtutasu on muude offroadkulude kõrval kaduvväike osa .Vahe tekib aga siis,kui ma iga aasta saan selle raha eest ühte ja sama.Sõidud,kus aastast aastasse on rajad samad,lihtsalt punktid on tõstetud kõrvalseisva puu külge,ei paku ka tasuta mingit emotsiooni. Väga loodaks see aasta näha uusi radu ja väljakutseid erinevatel sõitudel.Sissetallatud ja töötav versioon hakkab lihtsalt igavaks kiskuma.
Jälle teistpidi mõeldes on meil aastas ca 6 võistlust, e.6x200euri (huupi pandud) =1200 eur ehk 100 eur keskmiselt kuus.Vanas rahas ca 1564 eek kuus (kui Eesti kekmine palk on ca 12000 eeki) ainult osavõtutasu peale on piisavalt suur koormus neile,kes kuidagi põlve otsas on oma hobiauto valmis ehitanud ja tahavad ka hobiga tegeleda.Ja see on ainult osavõtutasu mis moodustab ühe võistluse kuludest minimaalselt 1/2 osa või kui ennast hästi tunda ,siis ka 1/4 osa.
Siiski on erinevad kodanikud avalikult välja öelnud,et see hobi ei ole vaestele ja kehvikutele.Kui ikka pappi ei ole,siis tuleb millegi soodsamaga tegeleda või üldse mittemillegiga tegeleda.Viriseda pidevalt ja avalikult ,et mul ei ole raha ja tahaks kõike odavamalt või tasuta saada,ei ole minumeelest eriti asjakohane.
Enda mõttemaailm on küll selline,eriti kui mõtlen nende rohkem teenivate inimeste peale ,et tee kõike täpselt samamoodi kui nemad või veel paremini.Käi sama palju aastaid koolis , hari ennast ja investeeri oma teadmistesse ja tulevikku.Kui see kõik on aga tegemata,siis ei ole mõtet ka viriseda ja tuleb rahul olla sellega mis olemas on.
Ei midagi isiklikku.
Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Re: 64 Eurone võistlus
Miks kitsa silmaringiga? Juhul kui kõik saaksid võrdselt palka, elaksid ühesugustes majades, sõidaksid ühesuguste autodega ja võistlused oleks tasuta oleks tegu ju kommunismiga?
Kõik räägivad ,et korraldajal on võimalik ju kuidagi kuludega nulli saada kui hästi läheb. Pakun ,et eestis ei korralda keegi võistlusi põhitööna ja tehakse seda muu töö kõrvalt. Seega on ju normaalne et korraldaja ei jõua mitte nulli vaid saab ka kasumit oma töö eest mis kompenseerib ka põhitöölt puudumisega saamatajäänud tulu. Paljud teist oleks nõus investeerima oma raha ja aega projekti mis võibolla nulli jõuab kuigi samal ajal on vaja maksta maksud,liisingud ja süüa tahaks ka. Ja on täiesti õiglane ,et millegi organiseerimise ja korraldamise eest saadakse suuremat tulu kui eelpool mainitud eesti keskmine.
Ehk tahan öelda et kui tahta ka mingit kvaliteeti võistlusele ei tasu tahta seda tasuta.
Kõik räägivad ,et korraldajal on võimalik ju kuidagi kuludega nulli saada kui hästi läheb. Pakun ,et eestis ei korralda keegi võistlusi põhitööna ja tehakse seda muu töö kõrvalt. Seega on ju normaalne et korraldaja ei jõua mitte nulli vaid saab ka kasumit oma töö eest mis kompenseerib ka põhitöölt puudumisega saamatajäänud tulu. Paljud teist oleks nõus investeerima oma raha ja aega projekti mis võibolla nulli jõuab kuigi samal ajal on vaja maksta maksud,liisingud ja süüa tahaks ka. Ja on täiesti õiglane ,et millegi organiseerimise ja korraldamise eest saadakse suuremat tulu kui eelpool mainitud eesti keskmine.
Ehk tahan öelda et kui tahta ka mingit kvaliteeti võistlusele ei tasu tahta seda tasuta.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 64 Eurone võistlus
Keegi ei nõua ju tasuta võistlusi, vaid küsimus on selles, kas hüoteetilise 1920EUR eest on võimalik korraldada (ühepäevane) võistlus, mis:
*vastaks osalejate miinimum ootustele korralduse osas
*oleks oma tasemelt ja sisult võrreldav senistega
*kataks korraldaja kulud (kütus, side, trükised, reklaam, korraldajate-kohtunike toitlustus, jne)
*kataks vajadusel peakorraldaja(te) osalise põhitöölt eemal oleku kulu
*oleks sobiliku auhinnalauaga
*oleks meelde jääv, laialdast kõlapinda leidev ja tagasi kutsuv
Boob juba vastas: "Jah". Kas teised nõustuvad?
Ise ilma täpsemate kalkulatsioonideta ei julgeks alla kirjuatada, kuid pean hea meeskonna korral seda kevad-suvisel perioodil ilmselt võimalikuks.
Olen küll ühe samas suurusjärgus eelarvega offfroad suunitlusega üristuse korraldanud, kuid mitte võistluse (kuluartiklid teised). Tean neist kogemustest, et lihtne see polnud ja pingutamist oli meeletult. Lisak toimus see majandusbuumi harajal, kui toetust ja muud abi oli lhtsam saada kui praegu.
*vastaks osalejate miinimum ootustele korralduse osas
*oleks oma tasemelt ja sisult võrreldav senistega
*kataks korraldaja kulud (kütus, side, trükised, reklaam, korraldajate-kohtunike toitlustus, jne)
*kataks vajadusel peakorraldaja(te) osalise põhitöölt eemal oleku kulu
*oleks sobiliku auhinnalauaga
*oleks meelde jääv, laialdast kõlapinda leidev ja tagasi kutsuv
Boob juba vastas: "Jah". Kas teised nõustuvad?
Ise ilma täpsemate kalkulatsioonideta ei julgeks alla kirjuatada, kuid pean hea meeskonna korral seda kevad-suvisel perioodil ilmselt võimalikuks.
Olen küll ühe samas suurusjärgus eelarvega offfroad suunitlusega üristuse korraldanud, kuid mitte võistluse (kuluartiklid teised). Tean neist kogemustest, et lihtne see polnud ja pingutamist oli meeletult. Lisak toimus see majandusbuumi harajal, kui toetust ja muud abi oli lhtsam saada kui praegu.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 64 Eurone võistlus
Hei sõbrad!
Mul on küsimus. Kas antud üritus on mõeldud offroadi kui sporti harrastavatele inimetsele või kui ühte vaba aja veetmise viisi silmas pidades?
Olen osalenud Lehtse üritustel, sest need on harrastajatele vaba aja veetmise eesmärgil. Keegi ilmselt ei tule sinna võitma ja jagelema kas ikka kuulus või ei kuulunud õigesse klassi ja kas rehvi mõõt vastas nõuetele või oli 5 mm üle.
Mul ei ole autot mis ehitatud ja mõeldud võistlemiseks ning ma ei kavatse sellega minna "hullu panema", et mul ei oleks pärast autot millega jahil käia ja loodust nautida. Ja kui juhtubki autoga, siis see on tehnika, enda tervisega küll riskima ei hakka.
Arutluse alla olev võistlus on ilmselt ikkagi proffidele ja mul ei ole sinna asja. Nõutakse ju elu ehk õnnetusjuhtumi kindlustust (võistleja kaart) mis tähendab, et rada on ohtlik asjaarmastajatele kelle oskusi napib. 4 tundi roolis rabelemist (ei ole orienteerumine) on paras pingutus ja eeldab head füüsilist vormi. Korraldaja muretseb selle pärast, et ajavõtt oleks eeskujulik ja ei korduks Klapperit. Järelikult läheb hirmasks rebimiseks ja kes viitsik peale sõidust adrenaliini saamist enam nende kohtade pärast kakelda.
Minu seiskoha kujunemisele on kaasa aidanud ka korraldaja vähene info raja kohta.
Osalustasu harrastajele on kindlasti oluline. Kui kõik kulud kokku ikka suuremaks osutuvad kui nädalaõpp SPA-s, siis hakkan mõtlema kumba võtta.
Eks see n.n. turisti klass on populaarseks muutunud just vaba aja veetmise võimalusena kus ei pea 80% energiat panema auto ehitamisele ja 20% jääb nautimiseks vaid asi vastupidi.
Aarne
Mul on küsimus. Kas antud üritus on mõeldud offroadi kui sporti harrastavatele inimetsele või kui ühte vaba aja veetmise viisi silmas pidades?
Olen osalenud Lehtse üritustel, sest need on harrastajatele vaba aja veetmise eesmärgil. Keegi ilmselt ei tule sinna võitma ja jagelema kas ikka kuulus või ei kuulunud õigesse klassi ja kas rehvi mõõt vastas nõuetele või oli 5 mm üle.
Mul ei ole autot mis ehitatud ja mõeldud võistlemiseks ning ma ei kavatse sellega minna "hullu panema", et mul ei oleks pärast autot millega jahil käia ja loodust nautida. Ja kui juhtubki autoga, siis see on tehnika, enda tervisega küll riskima ei hakka.
Arutluse alla olev võistlus on ilmselt ikkagi proffidele ja mul ei ole sinna asja. Nõutakse ju elu ehk õnnetusjuhtumi kindlustust (võistleja kaart) mis tähendab, et rada on ohtlik asjaarmastajatele kelle oskusi napib. 4 tundi roolis rabelemist (ei ole orienteerumine) on paras pingutus ja eeldab head füüsilist vormi. Korraldaja muretseb selle pärast, et ajavõtt oleks eeskujulik ja ei korduks Klapperit. Järelikult läheb hirmasks rebimiseks ja kes viitsik peale sõidust adrenaliini saamist enam nende kohtade pärast kakelda.
Minu seiskoha kujunemisele on kaasa aidanud ka korraldaja vähene info raja kohta.
Osalustasu harrastajele on kindlasti oluline. Kui kõik kulud kokku ikka suuremaks osutuvad kui nädalaõpp SPA-s, siis hakkan mõtlema kumba võtta.
Eks see n.n. turisti klass on populaarseks muutunud just vaba aja veetmise võimalusena kus ei pea 80% energiat panema auto ehitamisele ja 20% jääb nautimiseks vaid asi vastupidi.
Aarne
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: 64 Eurone võistlus
See teema on pigem ikka võistluste hinna üle arutlemiseks,mitte ühe kindla võistluse formaadi jaoks tehtud.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=36951 siin peaks uurima,et kus ja mis.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=36951 siin peaks uurima,et kus ja mis.
HM Racing Team
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: 64 Eurone võistlus
Täpsustan ennast. Kõigil polegi antud võimalust koolis käia. Rääkimatta kooli lõunatest ja muudest HEADEST asjadest. Muus osas olen suga nõus.heints kirjutas:Miks kitsa silmaringiga? Juhul kui kõik saaksid võrdselt palka, elaksid ühesugustes majades, sõidaksid ühesuguste autodega ja võistlused oleks tasuta oleks tegu ju kommunismiga?
Kõik räägivad ,et korraldajal on võimalik ju kuidagi kuludega nulli saada kui hästi läheb. Pakun ,et eestis ei korralda keegi võistlusi põhitööna ja tehakse seda muu töö kõrvalt. Seega on ju normaalne et korraldaja ei jõua mitte nulli vaid saab ka kasumit oma töö eest mis kompenseerib ka põhitöölt puudumisega saamatajäänud tulu. Paljud teist oleks nõus investeerima oma raha ja aega projekti mis võibolla nulli jõuab kuigi samal ajal on vaja maksta maksud,liisingud ja süüa tahaks ka. Ja on täiesti õiglane ,et millegi organiseerimise ja korraldamise eest saadakse suuremat tulu kui eelpool mainitud eesti keskmine.
Ehk tahan öelda et kui tahta ka mingit kvaliteeti võistlusele ei tasu tahta seda tasuta.
Kui sõitma ei saa,siis kaasa tulen ikka elama.
Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Re: 64 Eurone võistlus
Minu arvates ei ole olemas õiget ja universaalset hinda. Hinna määrabki see millistele huivigruppidele on üritus korrldatud. Kui on karikasari ehk profid koos tuleb tähelepanu ja kulud suunata ajavõtule, punktide korrektsele läbimisele, masinate kontrollile, jne. Kui aga suunatud vaba aja veetmisele ja võimaluseel anda legaalselt proovida oma 4x4 masina võimeid väljsapool asfalti, siis saab eelpool mainitud kulude pealt säästa. Nii ei saagi võrrelda Lehtse üritust Klaperjahiga või Kukepeaga (no väike liialdus).Movistar kirjutas:See teema on pigem ikka võistluste hinna üle arutlemiseks,mitte ühe kindla võistluse formaadi jaoks tehtud.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=36951 siin peaks uurima,et kus ja mis.
Meistrivõistlusete sarja kuuluvate võistluste osavõtu tasu võiks olla kõigil ühesugune. Nõudmised nendele võistlustele EAL-i poolt paika pandud ja kasvõi mingi osaline finantsserimine EAL-i poolt teatud nõudmiste täitmiseks (näiteks ajavõtt ja kohtunikud). Teiste võistluste puhul iga korraldaja ise valib sihtgrupi ja kehtesetab osalustasud.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 64 Eurone võistlus
Ilus jutt ja lastele peaks seda kindlasti rääkima aga päriselus kehtib teine vanasõna: " ne nado sto rublei, ne nado sto druzei, nado imet nagluju mordu". Valdavalt peitub äriedu ikkagi riskivalmidusel. ... või pärandil. Viimast on üldjuhul niikuinii vaja, et oleks, millega riskida. Paraku suurem osa riskijatest peab riskitavast loobuma ja heal juhul jätkab nn. tavaelu, halvemal juhul sööb meie äravisatud toitu ja elab mahajäetud majas. Ja siin ei päästa ka neli kõrgharidust. Vastupidiselt ei ole ka harvad näited, kus mingisugune kool on läbi häda peaaegu lõpetatud aga kaasasündinud ärivaist laseb päris rõõmsalt ära elada. Ükskõik, milline äriplaan ei tööta autonoomselt ja keegi ei saa kontrollida/juhtida väliseid tegureid. Erandiks vast ainult maksudena kasseeritav tulu aga selle saamiseks peab vist oma riigi tegema. Valdav osa inimesi ei ole nõus kogu võimalikke vahendeid oma ärisse paigutama ja seetõttu elavad palgast. Kui see nii ei oleks, ei saaks ka ükski äri toimida, e. keegi peab ju ka tavalise töö ära tegema. Loomulikult on üksikjuhuseid kui hiilgav äriidee võimaldab nn. nullist heale elujärjele tõusta aga sellist ajupotensiaali ei ole valdavale enamusele lihtsalt kaasa pakitud ja õppida geniaalse idee väljamõtlemist ei ole kusagil.Movistar kirjutas:Enda mõttemaailm on küll selline,eriti kui mõtlen nende rohkem teenivate inimeste peale ,et tee kõike täpselt samamoodi kui nemad või veel paremini.Käi sama palju aastaid koolis , hari ennast ja investeeri oma teadmistesse ja tulevikku.Kui see kõik on aga tegemata,siis ei ole mõtet ka viriseda ja tuleb rahul olla sellega mis olemas on.
Tegelikult ei ole ju selles teemas küsimus, palju me jõuame võistluse eest maksta, vaid mida me oma raha eest saame. Tuleb meelde lugu: Istub vennike turul ja müüb kana, hinnaga 800 rubla. Memmeke küsib, et mis ses kanas nii erilist on et nii kallis? Vennike vastab, et ega ei olegi erilist aga raha on hirmsasti vaja. Kas oleme nõus maksma osavõttu 400 EUR? Aga kui kolmepäevase sõidu osalustasu sisaldab hotellituba, toitlustust, sauna kasutamist, sooja remondiruumi elektriga ja tööriistadega, evakuatsioonikindlustust (katkise auto evakuatsioon korraldaja kulul) jms.? Pilt muutub?
Tehtud, mõeldud.
Re: 64 Eurone võistlus
Hakkab siis 64 euri eest võistlusi saama või mitte?
Kuidagi poolikuks jäi see teema.
Kuidagi poolikuks jäi see teema.
HM Racing Team
Re: 64 Eurone võistlus
Kui mõni karikasarja võistlus selle raha eest toimub, siis saab üks sõit täitsa osavõtutasuta ka tehtud, seda ma luban.Movistar kirjutas:Hakkab siis 64 euri eest võistlusi saama või mitte?![]()
Kuidagi poolikuks jäi see teema.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 64 Eurone võistlus
Sai veidi nuputatud ja ka suheldud teemal säästuvõistlus. Huvitav, mida suurem osa sõitjatest eelistaks?
1. 32 EUR/ päev- peaks saama raja, paberist diplomid esikolmikule, paberkandjal ajavõtu. Ei saa- auhinnalauda, "õhtujuhti" kultuuriprogrammiga, olmetingimusi jms. Toitlustaja toimetab rohkem omaette.
2. 60-90 EUR/päev- harjumuspärased võistlused koos "lisadega".
1. 32 EUR/ päev- peaks saama raja, paberist diplomid esikolmikule, paberkandjal ajavõtu. Ei saa- auhinnalauda, "õhtujuhti" kultuuriprogrammiga, olmetingimusi jms. Toitlustaja toimetab rohkem omaette.
2. 60-90 EUR/päev- harjumuspärased võistlused koos "lisadega".
Tehtud, mõeldud.
Re: 64 Eurone võistlus
Auhinnalaud sõltub pigem sponsoritest.Vähemalt siiamaani on selline mulje jäänud.Osadel ca 200 euristel võistlustel ei ole peale karika ja higise käepigistuse nagunii midagi muud olnud.
Pigem võtaks selle odavama variandi,kui sõit ise selle arvelt ei kannata.Muu tilu-lilu on pigem teisejärguline.
Pigem võtaks selle odavama variandi,kui sõit ise selle arvelt ei kannata.Muu tilu-lilu on pigem teisejärguline.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 64 Eurone võistlus
Olles (ka auhindadega) üritusi korraladanud, siis tegelikult saab ka 32EUR üritusle auhinnad ja kultuuriprogrammi. Sõltub korraldjate viitsimisest ja (ära)rääkimisoskustest.totu kirjutas:Sai veidi nuputatud ja ka suheldud teemal säästuvõistlus. Huvitav, mida suurem osa sõitjatest eelistaks?
1. 32 EUR/ päev- peaks saama raja, paberist diplomid esikolmikule, paberkandjal ajavõtu. Ei saa- auhinnalauda, "õhtujuhti" kultuuriprogrammiga, olmetingimusi jms. Toitlustaja toimetab rohkem omaette.
2. 60-90 EUR/päev- harjumuspärased võistlused koos "lisadega".
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi