Aprill 2011 lõpus tekkis võimalus soodsatel tingimustel soetada Jeep Wrangler YJ, 2,5l bensiinimootori ja manuaalse käigukastiga, 1994 aastal Euroopa turu jaoks toodetud ("kõva katusega" mudel) auto.
Sõiduki seisukord on igas mõttes kehv- kerel tugevaid roostekahjustusi, raamil murdunud osasid ja tugevat roostet, esialgne hinnang veoosale samuti 3- ja mootori jõuvarud kasinad. Ülearu muret selline olukord mulle ei tee, plaan on algusest peale korda seada selline hobiauto mis näeks edev välja, saaks maastikul, vees ja lumes hakkama ning oleks tehniliselt nii korras kui minu oskused/teadmised küündivad.
Väljanägemine siis uude koju jõudes selline:




Modifikatsioone on eelnevalt tehtud nii palju, et sillad on paigutatud käepäraste lahendustega vedrupakkide alla ja vahekasti liigutatud 40 mm allapoole. Tagumise kardaani nurgaks mõõtsin ca. 14 kraadi (kahjuks ei tea milline on nurk originaalseades).
Esimese proovisõiduga oli selge, et vajalik on kas mootori remont või mootori vahetamine võimsama vastu, sest maanteesõiduks on see auto sellisel kujul kõlbmatu. Mootori kohapealt sai siis pöördutud foorumi poole, et nõu ja abi saada.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=40&t=33048
Abi on saadud ja tänu Blackout'le ootab minu garaazis oma järge Jeepi 4,0l R6 (136kW) mootor:

F.