Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Tere.
Ostsin auto 2011 kevadel. Sai igasugu detaile sildades kohe vahetatud. Tagasilla bumerangi puksid said mingid hiinakad, mille eest veel suht krõbedat hinda küsiti Ameerikan Piuutist, mingi 34 euri tk. Need kestsid 1000 km, siis seest tühjad,ühesõnaga täiesti läbi. Sai Toppartsust siis Crowni omad soetatud, need poole odavamad, kestsid 10 000 km. Niisiis minu küsimus- kas seda saab normaalseks pidada? On kellelgi kogemusi? Ise mõtlen veel varianti, et mõni õõtsapuks , mis poolpidune, võib seda põhjustada, et nagu bumerangile liigsuur koormus peal vms, aga see täitsa puusalt lastud variant. Kui mahti on , avaldage arvamust. Tänud.
Ostsin auto 2011 kevadel. Sai igasugu detaile sildades kohe vahetatud. Tagasilla bumerangi puksid said mingid hiinakad, mille eest veel suht krõbedat hinda küsiti Ameerikan Piuutist, mingi 34 euri tk. Need kestsid 1000 km, siis seest tühjad,ühesõnaga täiesti läbi. Sai Toppartsust siis Crowni omad soetatud, need poole odavamad, kestsid 10 000 km. Niisiis minu küsimus- kas seda saab normaalseks pidada? On kellelgi kogemusi? Ise mõtlen veel varianti, et mõni õõtsapuks , mis poolpidune, võib seda põhjustada, et nagu bumerangile liigsuur koormus peal vms, aga see täitsa puusalt lastud variant. Kui mahti on , avaldage arvamust. Tänud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Arvaks midagi - aga vot ei tea misasi on autol bumerang 

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Grand Cherol 1999 - 2003 on tagasilla ülemine lääba bumerangi kujuline, võin sulle näidata.MahviaDeTyrk kirjutas:Arvaks midagi - aga vot ei tea misasi on autol bumerang
Puksidest - üks partii crowni toodangut kestis 3000 km, teine partii on nüüd vähe pikemalt.
Isegi ei tea kust oleks mõistlik osta, et kestaks.
Ega autol pole tehtud tõstet?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Pane polu puks sisse.
Kaspar
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Sillapealne liigend kolmnurgal on ok?

Või alumiste lääbadega mingi ikaldus. Või sõidad rahvarallit ?
Virgo

Või alumiste lääbadega mingi ikaldus. Või sõidad rahvarallit ?

Virgo
Mudas alates 2003.
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Ise samuti mitu korda Crowni pukse vahetanud. Praegu panin Mopar originaalid, mis silberist ostsin. Näpuvahel keerutades tundusid jäigemad ja vastupidavamad. Hind oli ka loomulikult kõvasti kallim. Praegu ei oska veel vastupidavuse kohta midagi öelda.
Yukon
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Palju annab Polü puks nurga alla väänduda? Alumistel lääbadel saan aru, et toimivad, kuid "bumerangil" väänatakse pukse ristipidi (teises suunas võrreldes alumistega).Jünger kirjutas:Pane polu puks sisse.
Kaspar
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Aga kust mina tean, ma ei ole ju polu puks?! Ma arvan et tavaautol see küll probleem ei ole, et jääks piirama.Ax kirjutas:Palju annab Polü puks nurga alla väänduda? Alumistel lääbadel saan aru, et toimivad, kuid "bumerangil" väänatakse pukse ristipidi (teises suunas võrreldes alumistega).Jünger kirjutas:Pane polu puks sisse.
Kaspar
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Tere,tere.
ohohh,kust alustada? Nii: 1.tõstet pole tehtud. 2. Zarniir sai ka uus kohe kevadel 3. Polüpukse uurisin JR Motorsist, kõiki pukse saab, vot just neid ei saa. Muidugi oleks võimalik need ise ka ehk teha lasta, aga pidid kääksuma hakkama need plastikud, ka niiöelda tehase omad. Selle vastu jällegi võimalik määrdeniplid panna, a see siuke vähe pikem töö ja teist liikurit pole. Teine asi see, et suht krõbedad hinnad neil polüdel üldiselt. Kui keegi oskab ehk mingit teist kohta pakkuda, et kus ka neid bumerangi polüsid saab ja kus hinnad vähe säästumarketimad või nii
. Aga minuarvates nii, et kui bumerangile polüd panna, siis vaja ka reaktiivvarrastele mõlemasse otsa polüd, kuna muidu peaks liigsuur koormus kummipuksidele langema-vähemalt ma arvan nii. No JR Motorsist sain reaktiivvarraste polüde hinnad sellised:
Taha alla esimesed, koos hülssidega – 124.- / kmpl
Taha alla esimesed, ilma hülssideta – 71.- / kmpl
Taha alla tagumised, ilma hülssideta -141.- / kmpl
Nüüd siis veel bumerangi omad sinna juurde + tööaeg ja niplid jms = mingi miljon
Aga iseenesest oleks ehk sellest huvitatud, kuna pidi autot kõvasti stabiilsemaks ja juhitavamaks muutma. Selle Grandi õõtsumine ja teelpüsimatus ongi minuarvates just selle bumerangi süü - ei pretendeeri absoluutsele tõele selle väitega, aga jänkid oleks võinud küll mingi muu lahenduse leida sinna.
4. Rahvarallit ei sõida, põhiliselt asfalt, ka kruusateid. Kui kalale, siis juhtub ka ekstreemsemaid tingimusi ette tulema, ja muidugi treila ja paadi jms vedamine.
PS! Oskab keegi öelda, mismoodi kõige parem oleks amortisaatoreid kontrollida. See amortipink ei pidanud eriti usaldusväärseid tulemusi andma, ütlevad teenindusemehed ise.
ohohh,kust alustada? Nii: 1.tõstet pole tehtud. 2. Zarniir sai ka uus kohe kevadel 3. Polüpukse uurisin JR Motorsist, kõiki pukse saab, vot just neid ei saa. Muidugi oleks võimalik need ise ka ehk teha lasta, aga pidid kääksuma hakkama need plastikud, ka niiöelda tehase omad. Selle vastu jällegi võimalik määrdeniplid panna, a see siuke vähe pikem töö ja teist liikurit pole. Teine asi see, et suht krõbedad hinnad neil polüdel üldiselt. Kui keegi oskab ehk mingit teist kohta pakkuda, et kus ka neid bumerangi polüsid saab ja kus hinnad vähe säästumarketimad või nii

Taha alla esimesed, koos hülssidega – 124.- / kmpl
Taha alla esimesed, ilma hülssideta – 71.- / kmpl
Taha alla tagumised, ilma hülssideta -141.- / kmpl
Nüüd siis veel bumerangi omad sinna juurde + tööaeg ja niplid jms = mingi miljon

4. Rahvarallit ei sõida, põhiliselt asfalt, ka kruusateid. Kui kalale, siis juhtub ka ekstreemsemaid tingimusi ette tulema, ja muidugi treila ja paadi jms vedamine.
PS! Oskab keegi öelda, mismoodi kõige parem oleks amortisaatoreid kontrollida. See amortipink ei pidanud eriti usaldusväärseid tulemusi andma, ütlevad teenindusemehed ise.
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Ega neid polüpukse WJ-le ainult üks firma teebki. Samu superpro pukse pakub ka näiteks 4x4cruiser.eu, aga hinnad on neil igal pool suht samad. Ainuke võimalus ongi silm kinni pigistada ja superpro-d ära osta või siis mopari originaalid sebida, sest crowni juppide kestvuse kohapealt on ainult nuttu.
Ise neid pukse tehes on põhiline probleem ikkagi need ovaalsed puksid. Kui keegi hakkaks pukse valama või kuidagi cnc-s materjali lõikama, siis oleks ehk võimalik, aga jääb ikkagi materjali kestvuse küsimus. Kui tahad ise teha, siis mõttekam oleks teha mingite muude lihtsamini saadavate pukside jaoks uued lääbad või vana lääba mingi muu puksi jaoks ümber. Eks vastavalt oma aja väärtusele ja oskustele tuleb seda saja hinnata, sest 9-l juhul kümnest on mõistlik superpro osta. Need on päris hea kvaliteediga, määre kaasas, garantii ja enamik kasutajaid kiidab kestvust.
See "bumerang" ei ole sillaehituses midagi erakordset, pigem tuleb see grändilik juhitavus 2x talasillast, suht pehmetest vedrudest/amortidest/stabikatest ja suurtest ja pehmetest kummipuksidest. Mingit erilist teel ujumist ei ole, pigem ameerikalikult uimane ja vähese tagasisidega juhitavus ja kurvides keskmisest rohkem kaldumist. Teel ujumist ja metsapoole kiskumist võib põhjustada erinev rehvirõhk ja veidike erinev rehvide kulumine, mis WJ puhul annab väga hästi tunda.
Ise neid pukse tehes on põhiline probleem ikkagi need ovaalsed puksid. Kui keegi hakkaks pukse valama või kuidagi cnc-s materjali lõikama, siis oleks ehk võimalik, aga jääb ikkagi materjali kestvuse küsimus. Kui tahad ise teha, siis mõttekam oleks teha mingite muude lihtsamini saadavate pukside jaoks uued lääbad või vana lääba mingi muu puksi jaoks ümber. Eks vastavalt oma aja väärtusele ja oskustele tuleb seda saja hinnata, sest 9-l juhul kümnest on mõistlik superpro osta. Need on päris hea kvaliteediga, määre kaasas, garantii ja enamik kasutajaid kiidab kestvust.
See "bumerang" ei ole sillaehituses midagi erakordset, pigem tuleb see grändilik juhitavus 2x talasillast, suht pehmetest vedrudest/amortidest/stabikatest ja suurtest ja pehmetest kummipuksidest. Mingit erilist teel ujumist ei ole, pigem ameerikalikult uimane ja vähese tagasisidega juhitavus ja kurvides keskmisest rohkem kaldumist. Teel ujumist ja metsapoole kiskumist võib põhjustada erinev rehvirõhk ja veidike erinev rehvide kulumine, mis WJ puhul annab väga hästi tunda.
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Kle tänud, uurin sealt 4x4cruiserist neid superprosid, JR st sain vist energy suspensionite hinnad, aga see vend seal rääkis neist superprodest ka igaljuhul. Teine variant on , et lähevad kõik Chrysleri originaalosad alla, reaktiivvarras ca 100.-/tk , bumerangipuksid ca 50.-/tk . Kokku siis mingi 300.- laks, aga selle eest peaks mureta ka mingid aastad olema - võibollaFlammablE kirjutas:Ega neid polüpukse WJ-le ainult üks firma teebki. Samu superpro pukse pakub ka näiteks 4x4cruiser.eu, aga hinnad on neil igal pool suht samad. Ainuke võimalus ongi silm kinni pigistada ja superpro-d ära osta või siis mopari originaalid sebida, sest crowni juppide kestvuse kohapealt on ainult nuttu.
Ise neid pukse tehes on põhiline probleem ikkagi need ovaalsed puksid. Kui keegi hakkaks pukse valama või kuidagi cnc-s materjali lõikama, siis oleks ehk võimalik, aga jääb ikkagi materjali kestvuse küsimus. Kui tahad ise teha, siis mõttekam oleks teha mingite muude lihtsamini saadavate pukside jaoks uued lääbad või vana lääba mingi muu puksi jaoks ümber. Eks vastavalt oma aja väärtusele ja oskustele tuleb seda saja hinnata, sest 9-l juhul kümnest on mõistlik superpro osta. Need on päris hea kvaliteediga, määre kaasas, garantii ja enamik kasutajaid kiidab kestvust.
See "bumerang" ei ole sillaehituses midagi erakordset, pigem tuleb see grändilik juhitavus 2x talasillast, suht pehmetest vedrudest/amortidest/stabikatest ja suurtest ja pehmetest kummipuksidest. Mingit erilist teel ujumist ei ole, pigem ameerikalikult uimane ja vähese tagasisidega juhitavus ja kurvides keskmisest rohkem kaldumist. Teel ujumist ja metsapoole kiskumist võib põhjustada erinev rehvirõhk ja veidike erinev rehvide kulumine, mis WJ puhul annab väga hästi tunda.

Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Energy minu teada WJ-le ei tee üldse pukse. Mingil põhjusel ainult superpro teebki.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
On miskeid uudiseid sellel rindel? Kas mõni tootja pakub "bumerangile" ka nö täispukse? Neid kurjavaimu õhulisi pukse läheb kui leiba... Mure käes vaevlev liikur on pisut kõrgemaks upitatud, arvasin, et sellepärast murrab pukse. Tegin flantsi vahele kolmnurgale, a ikka sama pull. Pukside asemel jälle kummipuru... 
EDIT: Samru, mis on nüüdseks saanud Mopari orig puksidest? Kestavad?

EDIT: Samru, mis on nüüdseks saanud Mopari orig puksidest? Kestavad?
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Kestavad. Kulumismärke veel ei ilmuta. Kindlasti soovitan ära vahetada. Ise väsisin samuti bumerangi pukside vaetamisest ära - 3 kuud ja pilpad, aga nüüd MOPAR omadega on hooleta!kadjakas2000 kirjutas:On miskeid uudiseid sellel rindel? Kas mõni tootja pakub "bumerangile" ka nö täispukse? Neid kurjavaimu õhulisi pukse läheb kui leiba... Mure käes vaevlev liikur on pisut kõrgemaks upitatud, arvasin, et sellepärast murrab pukse. Tegin flantsi vahele kolmnurgale, a ikka sama pull. Pukside asemel jälle kummipuru...
EDIT: Samru, mis on nüüdseks saanud Mopari orig puksidest? Kestavad?
Yukon
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang
Kaua Silberil tellimine aega võttis ja mis number oli hinnalipikul? Laksan juba igaks petteks paar Validooli-rattakest.samru kirjutas:Kestavad. Kulumismärke veel ei ilmuta. Kindlasti soovitan ära vahetada. Ise väsisin samuti bumerangi pukside vaetamisest ära - 3 kuud ja pilpad, aga nüüd MOPAR omadega on hooleta!kadjakas2000 kirjutas:On miskeid uudiseid sellel rindel? Kas mõni tootja pakub "bumerangile" ka nö täispukse? Neid kurjavaimu õhulisi pukse läheb kui leiba... Mure käes vaevlev liikur on pisut kõrgemaks upitatud, arvasin, et sellepärast murrab pukse. Tegin flantsi vahele kolmnurgale, a ikka sama pull. Pukside asemel jälle kummipuru...
EDIT: Samru, mis on nüüdseks saanud Mopari orig puksidest? Kestavad?
