kuid kuna teema erilist vastukaja ei leidud, otsustasin uue teema siia teha.
Loodan et keegi ei hakka pahandama, et ammu läbi nämmutatud.
Jutt siis 2,5l 93a 51kw-sest uimasest transiti vabalthingavast diislislist, mida plaanis turbotama hakata.
Sellist juttu,et osta turbomootor jne, nagu turbofoorumis paarile samast asjast huvitujale soovitati pole
vaja rääkida, sest see maksab 2 minu bussi ja ei mahu kindlasti eelarvesse.
Mootor iseenesest ok. näita vaid pool põõret võtit ja käib kui kell. ainult uimane,
kui kuskilt ristmikult vähe kiiremini minema vaja saada või mõõdasõitu teha.
Mingit ulmelist kiirendust taga ei aja, aga võiks ikka vähe paremini astuda küll.
Kütte kulu on ka kuidagi suurevõitu.12l/100km.
Ise kahtlustan, et äkki on küte nii maha keeretud, et sellepärast minna ei jaksa ja pidevalt
lapatsit andes kruvib üttekulu lakke. Seda arvan sellepärast, et ülevaatusel olid heitgaaside
näidud ülevaatajate sõnul liiga väiksed.
Kui ka ainult kütet peale keerata, kas annaks see mingit erilist minekut või võimu juurde?
Pikalt seedisin ja uurisin ja puurisin seda turbofoorumit läbi ja lõhki, kui ikka jäid mõned küsimused õhku.
Mootor on selline nagu pildil 1 ja 2.
Samuti on sellel sisselaskes siiber, või kuidas seda nimetadagi. siiber sinisega tähistatud ja seda
avav varras kollasega, seega tekib küsimus kas turbo korral on vaja blowoff klappi või ei, kui see siiber alles jätta?
Järgmine probleem on turbo valmidusega küttepump, millele oleks membraan. pildil 1 tähistatud punasega.
Või pole üldse turbo pumpa vaja?
Turboks valisin tagasihoidliku k14, et varem puhuma hakkaks. eks andke teada, kui arvate et 2,5l jaoks lahja on.
Mida reguleeritakse pildil 3 olevast punase noolega näidatud kruvist? on see kütte peale keermis kruvi?
olen unustanud kumb kumba pidi oli. Kas kinni on kütet juurde ja lahti on maha?
ma ei tea kui segane see jutt tuli aga ehk teadjad mehed said aru mida mõtlen.
lisan veel niipalju et tegu on boschi pumpadega
kui suur või mis mõõtu cooler oleks sellele mootorile k14 turbo puhul piisavalt tõhus vahele pista?
turbo on sisese wg-ga. pärit frontera pealt
coolerit mõtlesin kasutada 2,5 td boxeri oma. see mahuks suure radika kõrvale.


