K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Vaja on hankida infot uue projekti jaoks,et milliseid asju on üldse olemas,et teaks mille vahel on valida.
Kuskilt tundmatust kohast ja hirmsa raha eest tellida ei tahaks.Prooviks leida miskit Baltikumis liikuvate sõidukite alt.
Eesmärk on väike kaal ja piisav tugevusvaru .
Näitena toon ise välja,et Audil (80,90 200 jne) on tagasild lukuga ,differ on alu korpusega ja diffrist tulevad välja püsikiirusliigendid.
Differ kaalub 30 kg. Võiks olla kergem.
Millistel sõltumatu vedrustusega sõidukitel on samuti tehase poolt diffrilukk ja differ kaaluks vähem kui 30 kg ?Luku lülitus peab toimuma ikka hambumise teel,mitte mingite ketaste pingsust tõstes jmt.
Touaregil peaks olema selline diffrilukk,kus el.mootor keerab mingit hooba ja see omakorda avaldab friktsioonketastele lisasurvet, nagu LSD põhimõtteliselt.
Talasild,ARB jmt jätame mängust välja.Nende peale tuleks ka ise ja need on liiga rasked.
Kuskilt tundmatust kohast ja hirmsa raha eest tellida ei tahaks.Prooviks leida miskit Baltikumis liikuvate sõidukite alt.
Eesmärk on väike kaal ja piisav tugevusvaru .
Näitena toon ise välja,et Audil (80,90 200 jne) on tagasild lukuga ,differ on alu korpusega ja diffrist tulevad välja püsikiirusliigendid.
Differ kaalub 30 kg. Võiks olla kergem.
Millistel sõltumatu vedrustusega sõidukitel on samuti tehase poolt diffrilukk ja differ kaaluks vähem kui 30 kg ?Luku lülitus peab toimuma ikka hambumise teel,mitte mingite ketaste pingsust tõstes jmt.
Touaregil peaks olema selline diffrilukk,kus el.mootor keerab mingit hooba ja see omakorda avaldab friktsioonketastele lisasurvet, nagu LSD põhimõtteliselt.
Talasild,ARB jmt jätame mängust välja.Nende peale tuleks ka ise ja need on liiga rasked.
HM Racing Team
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
hakkad sõltumatut portaali kuduma?
Baltikumi ning kaugema kandi jaoks doonorluse kohalt suht täitmatud kriteeriumid.
Baltikumi ning kaugema kandi jaoks doonorluse kohalt suht täitmatud kriteeriumid.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Hakkan sõltumatut portaali kuduma jah
Isegi kahte korraga.
Miks täitmatud ?
Miks täitmatud ?
HM Racing Team
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
soovitud kaal, väikese algustähega.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Pead ei anna, aga kas mitte vanad Subarud pole lukkudega(näiteks Justy)
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
vw transporterl oli ka selline asi täitsa olemas? kaalu ja tugevust kahjuks ei tea.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
http://www.youtube.com/watch?v=E5ln_uZ5HFkRaitz kirjutas:vw transporterl oli ka selline asi täitsa olemas? kaalu ja tugevust kahjuks ei tea.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
On veel Luaz. Kaalunud ei ole.
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Kas see on küsimus ?helar kirjutas:soovitud kaal, väikese algustähega.
HM Racing Team
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Esialgselt mitte.Movistar kirjutas:Kas see on küsimus ?helar kirjutas:soovitud kaal, väikese algustähega.
Kuid arvestades (eeldatavat) otstarvet ,siis huvitaks mind isiklukult küll, kuidas ca 25 kg kaaluv, juba korpuses differ ,sellega toime peaks tulema
Võibolla mõtlen üle.
Lisan:
Kas sa vag grupi toodangut oled kaalunud ?
Mul "rõngaautol" on tagasild mehaaniliselt lukustatav, kuid metallkorpus on ilmselt no go.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Kõik on kinni massis. (auto omas)
Aga vastan sinu võimalikule küsimusele juba ette ära:
Peas ja paberil,mõlguvad mõtted 1000 kg kaaluva auto ehitamisest .
Hetkel joonistame,kogume ideid ja osi ning ehitus algab paari kuu pärast.
Aga vastan sinu võimalikule küsimusele juba ette ära:
Peas ja paberil,mõlguvad mõtted 1000 kg kaaluva auto ehitamisest .
Hetkel joonistame,kogume ideid ja osi ning ehitus algab paari kuu pärast.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Mõte hea aga kardan et raskestiteostatav. Ehitamisel koguneb auto mass kiiremini kui tselluliit. See number on saavutatav süsinikkiu ja titaani abiga, teras ja alu ajavad kaalu lõhki. Märksõnadeks oleks veel kõrgforsseeritud mootor ja vahekasti ärajätmine. Üks põnev idee on veel (ei anna küll suurt kaaluvõitu aga tundub väga põnev), helista. Ise lükkasime selle plaani määramata tulevikku aga oleks komponendid siis saadaval olnud (talutava hinnaga) kui alustasime, oleks ära teinud.Movistar kirjutas:Kõik on kinni massis. (auto omas)
Aga vastan sinu võimalikule küsimusele juba ette ära:
Peas ja paberil,mõlguvad mõtted 1000 kg kaaluva auto ehitamisest .
Hetkel joonistame,kogume ideid ja osi ning ehitus algab paari kuu pärast.
Tehtud, mõeldud.
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Titaani oleme sisse arvestanud kaalusäästu eesmärgil.Ei ole see ka eriti kallis arvestades väikseid koguseid auto puhul.Muidu on hind ca 32x terasest kallim ja töötlemine ca 5 x terasest kallim.Ehk teisisõnu paras kirves.
Aga eesmärk tuleb seada.Muidu on tulemuseks ca 2000 kg pomm ja see ei ole soovitud tulemus.Siis pole mingit mõtet uut ehitada ja raha raiskama hakata.
Aga eesmärk tuleb seada.Muidu on tulemuseks ca 2000 kg pomm ja see ei ole soovitud tulemus.Siis pole mingit mõtet uut ehitada ja raha raiskama hakata.
HM Racing Team
Re: K:Tehase lukkudega diffrid(mis masinatel ?)
Pisikesed Subarud ei olnud lukkudega, aga kui juba turbo jms "luksused", siis olid ka lukud komplektis, lülitatavad, kuid mis moodi ei tea.dexter kirjutas:Pead ei anna, aga kas mitte vanad Subarud pole lukkudega(näiteks Justy)
Erilise kujuga sillad olid subaru 1800/pickup all. (Mingil osal?) käisid kindlalt lukku ja skandinaavias tundub neid pea iga talu õues vedelema.