Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere!
Sooviks väikest abi seoses esisilla undamisega 4H sisselülitamisel. Kuskil 65-80 km/h ühtlasel kiirusel sõites undab päris kõvasti. Kui aga samal kiirusel keerata järsemalt edasi-tagasi, siis kaob ära. Kui 90-100 km/h sõita, siis ei unda. 50 km/h ja alla selle, siis ka ei tee esisild häält.
Mitte midagi ei ragise esisilla juures- isegi keerates mitte ja aeglusti 4L töötab laitmatult.
Äkki oskab keegi aidata.
Tänud !
Sooviks väikest abi seoses esisilla undamisega 4H sisselülitamisel. Kuskil 65-80 km/h ühtlasel kiirusel sõites undab päris kõvasti. Kui aga samal kiirusel keerata järsemalt edasi-tagasi, siis kaob ära. Kui 90-100 km/h sõita, siis ei unda. 50 km/h ja alla selle, siis ka ei tee esisild häält.
Mitte midagi ei ragise esisilla juures- isegi keerates mitte ja aeglusti 4L töötab laitmatult.
Äkki oskab keegi aidata.
Tänud !
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere,kas esirattalaagrid on korras,undamine võib ka mujalt tulla ,kera kannab müra edasi.
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere!
Edasi-tagasi pööramine tähendab paremale-vasakule pööramist. Undamine kaob intensiivse pööramise hetkel, kui ühest teeotsast teise sõita-mõlemat pidi. Pärast pööramist tuleb heli tagasi. Veeremi ega ülekande lõtke ei ole kontrollinud. Teen seda nädalavahetusel. Muidu auto väheke kisub küll paremale. Sildade õli sai vahetatud 40 000 km tagasi. Olen auto uus omanik ja proovin vigadest jagu saada.
Üks teema veel: kärsahaisu tuleb. Õli vist tilgub väljalaske süsteemile. Klapikambri ümbert on kuiv, kuid alt vaadates tuleb justkui õli käigukasti ja mootori vahelt. Hullult ei tilgu, kuid tilk on all karteri põhjal. Ööga maha ei tilgu midagi, kuid kärsahais häirib. Kas kuskilt võib veel läbi ajada ?
Tervitades kõiki oma nõuga abiks olejaid !
Edasi-tagasi pööramine tähendab paremale-vasakule pööramist. Undamine kaob intensiivse pööramise hetkel, kui ühest teeotsast teise sõita-mõlemat pidi. Pärast pööramist tuleb heli tagasi. Veeremi ega ülekande lõtke ei ole kontrollinud. Teen seda nädalavahetusel. Muidu auto väheke kisub küll paremale. Sildade õli sai vahetatud 40 000 km tagasi. Olen auto uus omanik ja proovin vigadest jagu saada.
Üks teema veel: kärsahaisu tuleb. Õli vist tilgub väljalaske süsteemile. Klapikambri ümbert on kuiv, kuid alt vaadates tuleb justkui õli käigukasti ja mootori vahelt. Hullult ei tilgu, kuid tilk on all karteri põhjal. Ööga maha ei tilgu midagi, kuid kärsahais häirib. Kas kuskilt võib veel läbi ajada ?
Tervitades kõiki oma nõuga abiks olejaid !
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere!
Sild ulub just siis, kui gaas lahti lasta ehk siis lihtsalt käiguga pidurdades või kui ühtlase gaasiga sõita. Kui gaasi vajutada kaob nagu ära, kui gaas lahti lasta, tuleb tagasi. Autol on automaatkast.
Sild ulub just siis, kui gaas lahti lasta ehk siis lihtsalt käiguga pidurdades või kui ühtlase gaasiga sõita. Kui gaasi vajutada kaob nagu ära, kui gaas lahti lasta, tuleb tagasi. Autol on automaatkast.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
No kui viga esineb ainult 4H sisse lülitatud asendis, siis võib viga juba olla ka vahekastis/kardaanis jne. Ise istud ju vahekastist tagapool ja nii tundubki, et hääl võib tulla esisillast. 4L-ga seda häält ei tee, kuna kiirus on väiksem ja võllid ei pöörle nii kiiresti.
See undamine ikkagi viitab mingi laagri veale ja üha rohkem ma kahtlustan käbi/pirni/ või kuidas keegi seda nimetab (ehk siis selle võlli, mis lääb esisilla reduktorisse ja mille külge on krutitud kardaan), see muidugi minu poolne arvamus ja ei pruugi vastata tõele. Aga miks ma seda arvan: kunagi nooruspõlves sai küll ja veel oma esimesele Mossele reduktori remonti tehtud suvalistest reduktori juppidest ja ilma igasuguste regullimisteta. Reduktoris tigu hammakad ja kiirendades kruvib vedav hammakas end paremini pessa, aga ühtlasel sõidul või pidurdades käiguga, muudab oma asukoha selliseks, et lihtsalt hakkab undama, meenutame häid vanu vene aegseid LAZ- busse, millel olid tehtud reduktorid kiireteks, kaugelt oli kuulda kui need tulevad
.
See undamine ikkagi viitab mingi laagri veale ja üha rohkem ma kahtlustan käbi/pirni/ või kuidas keegi seda nimetab (ehk siis selle võlli, mis lääb esisilla reduktorisse ja mille külge on krutitud kardaan), see muidugi minu poolne arvamus ja ei pruugi vastata tõele. Aga miks ma seda arvan: kunagi nooruspõlves sai küll ja veel oma esimesele Mossele reduktori remonti tehtud suvalistest reduktori juppidest ja ilma igasuguste regullimisteta. Reduktoris tigu hammakad ja kiirendades kruvib vedav hammakas end paremini pessa, aga ühtlasel sõidul või pidurdades käiguga, muudab oma asukoha selliseks, et lihtsalt hakkab undama, meenutame häid vanu vene aegseid LAZ- busse, millel olid tehtud reduktorid kiireteks, kaugelt oli kuulda kui need tulevad

Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
- mandrimees
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 23
- Liitunud: P Aug 30, 2009 11:16 pm
- Asukoht: VÕRUMAA
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
kastide ja sildade õli kontroll ja kindlasti selgeks teha kas ikka on õige õli sisse pandud!!! Paljud topivad ATF-i silda mis kõigile ei sobi. Teisalt kahtlustan ratta laagrit, kui undamine kaob intensiivsemal trajektoori muutmisel. Ka võiks rehid ise üle vaadata, et oleksid samas mõõdus ja kui on esi ja tagasilla rehvidel kulumise vahe liiga suur siis võib ka see mõjutada. Soovitus aegajalt vahetada rehve sildade vahel eest taha ja vastupidi, et vältida rehvide liiga suurt kulumise erinevust, kuna me ei sõida ju koguaeg 4H sisse lülitatuna.
Kui oled juba korra dziibi ostnud siis naljalt sõiduautot enam tagasi ei osta...
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere!
Nädalavahetusel ongi plaanis tagumised rehvid ette tõsta. Kulunemis erinevus on silmaga märgata. Pärast seda kavatsen silla üle kontrollida. Kui sellega ühelpool, siis vaatan edasi.
Seniks tänud Teile !
Nädalavahetusel ongi plaanis tagumised rehvid ette tõsta. Kulunemis erinevus on silmaga märgata. Pärast seda kavatsen silla üle kontrollida. Kui sellega ühelpool, siis vaatan edasi.
Seniks tänud Teile !
- mandrimees
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 23
- Liitunud: P Aug 30, 2009 11:16 pm
- Asukoht: VÕRUMAA
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Rehve tuleb jah aegajalt ümber tõsta, et kulumise erinevus liiga suurek ei lähe.
Kui oled juba korra dziibi ostnud siis naljalt sõiduautot enam tagasi ei osta...
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere!
Tõstsin rehvid ringi- tagumised, mis tunduvalt rohkem olid kulunud, said nüüd ette. Undamine jäi nüüd tunduvalt vaiksemaks. Huvitav kui nüüd ühtlaseks kuluvad, kas siis võib undamine täitsa ära kaduda ?
Tänud !
Tõstsin rehvid ringi- tagumised, mis tunduvalt rohkem olid kulunud, said nüüd ette. Undamine jäi nüüd tunduvalt vaiksemaks. Huvitav kui nüüd ühtlaseks kuluvad, kas siis võib undamine täitsa ära kaduda ?
Tänud !
-
- Rookie
- Postitusi: 1
- Liitunud: P Dets 18, 2011 11:29 pm
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
loodan, et rehvid, kui kõik muu laitmatu,
oma kogemus oli kasutet autoga- suvekad olid: tagumised kulunud, esimesed väga head,
undamist ei olnud, kyll see roheline 4WD tuli vilkus aeg ajalt kui 4WD järgi. Samas oli reaalselt
4WD järel, tunnetades autot.
2WD kui järgi, ei vilkunud midagi.
2 nädalat tagasi said uued talvekad alla-4 tk.yhesugused- 0 probleemi yldse.
a.-
oma kogemus oli kasutet autoga- suvekad olid: tagumised kulunud, esimesed väga head,
undamist ei olnud, kyll see roheline 4WD tuli vilkus aeg ajalt kui 4WD järgi. Samas oli reaalselt
4WD järel, tunnetades autot.
2WD kui järgi, ei vilkunud midagi.
2 nädalat tagasi said uued talvekad alla-4 tk.yhesugused- 0 probleemi yldse.
a.-
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Tere!
Vahepeal jah vilkus minu autol ka. Rehvide ümbertõstmine aitas. Kuigi jah, undamine jäi ikkagi. Proovisin uuesti järsemalt keerata mõlemale poole aga undamine ei kadunud. Ju see oli minu paranoia eelmine kord, et siis kaob ära
Aga jah undamine ainult siis kuskil 70-80 km/h vahel, kui gaasipedaal maha lasta.
Ja nüüd veel üks mure juures
Kui keegi nõu oskab anda, andke ! Käigukang hommikul raske. Kui aga pikemat sõita, läheb normaalseks tagasi.
Vahepeal jah vilkus minu autol ka. Rehvide ümbertõstmine aitas. Kuigi jah, undamine jäi ikkagi. Proovisin uuesti järsemalt keerata mõlemale poole aga undamine ei kadunud. Ju see oli minu paranoia eelmine kord, et siis kaob ära

Ja nüüd veel üks mure juures

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Vabalt võib ka käimaris vale õli sisse oldud pandud. Omal kogemus ühe kunagise Audi quattroga, millele eelmine omanik oli vale õli sisse pannud ja külmemate ilmadega oli kang raske kui krt, õli soojenedes (sõites) muutus asi normaalseks - õli vahetades oli selline anomaalia kadunud.meelisk kirjutas: Ja nüüd veel üks mure juuresKui keegi nõu oskab anda, andke ! Käigukang hommikul raske. Kui aga pikemat sõita, läheb normaalseks tagasi.
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
Kui neutraali peal gaasi anda, siis pärast seda läheb käiguvahetamine kergeks !
Re: Pajero Sport 3.0 esisild undab, kui 4H sisse lülitada
No lase see sola välja ja pane sünt sisse.Selge see,et mingi Tap on kastis.Ja kui sünt ei sobi endale mingil põhjusel, võib edukalt automaadi õli kasutada.
olge marurahulikud!