küsimus power commanderi kohta

Neile, kes ei karda, kui kereni märg oled ja silmad tahavad okste taha kinni jääda... Tõelised hulljulged. Kõik siia, kokkusaamistest lihtsa ATV teemaliste juttudeni.

Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators

Vasta
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

küsimus power commanderi kohta

Postitus Postitas kala »

Kas kellegil on power commander peal või on proovinud mõnda millel see peal on?
tsiklitel on mõju päris tuntav,kui kasutad kaasasolevat mapi või dyno pingis lasta paikka panna siis muidugi tulemus veel parem,aga kuidas atv-ga on?
kui palju võib jõudu juurde tulla kui panna yoshimura sumps ja sportfilter ka juurde!
Kas keegi on atv-d või quadracerit pinki ka pannud?
56157755
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mis su küsimuse point on?

Huvitav, mis seos on ATV`l, quadral ja ratta mootoritel, peale selle muidugi, et nad kõik kasutavad kütuseks bensiini. Ühel peab olema korralik vääne madalatel pööretel, võimus pole eriti oluline ja pööre on madal. Qudra on puhas võistlusmasin mille on kõrgepöördeline mootor ja rattad on ka ikka täiesti seinast seina. Lisaks erinevad tüübid nagu 2T vs 4T sissepritse vs karpad.

Sportsummuti ja filter ei anna atv`le midagi juurde, kui siis mootor kulub tänu sitemale filtrile kiiremini ja pläriseb rohkem.

Milliseid parameetreid Power Commander muudab ja kuidas?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

point selles,et tahan saada kõrgematel pööretel jõudu juurde,muidu olexgi quadi ostnud,aga meeldib ju metsas ronida ja lund ka vaja lükata!
Meeldib ka tagaratta peal sõita ja siis tulebki kasux see kui jõudu kõrgemal pöördel nats rohkem on siis ei pea seisma jääma et tagarattasse lasta ja suzul ei jää palju puudu,et 40-50 pealt tagarattasse lähex!!!
See mix tõin mootorrata võrdlusex oli see,et seal on vähe kohe kõvasti märgata,aga tal neli silindrit ka ja kui igat ühte lasta natuke sättida siis on võimsuse vahe päris suur,aga atvl 1 silinder ja sellest tekkisgi küsimus,et palju seal võimsust juurde tuleb ja kui kellegil ongi power commander peal siis tahtsingi proovida ja uurida,et palju sellest reaalselt kasu on,sest olen kõikide pritsungiga atvdega sõitnud ja tuttavatelt saax võtta atvd et kõrvuti proovida stockis olevat atvd ja commanderiga atvd!
Aga ei tea kedagi kes olex teinud midagi taolist atvga!
Ilma sportsummutita ja filtrita ple nagunii mõtet powercommanderit panna!!!
Loodan,et nüüd said mu mõttest aru ja kui keegi pole proovinud atvga selliseid asju siis proovin selle ise ikkagi ära.
commanderi kohta infot http://www.powercommander.com/featintro.shtml
56157755
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kui soovid jõudu kõrgematel pööretel juurde siis oleks vaja hoopis nukkvõll vahetada aga samas kaotad hoobilt väändes madalatel pööretel. Aga mida variaator sellest arvab?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

rihm kulub lihtsalt kiiremini,muud ei tohix olla ju.
Kui leida kitsam rihm siis ei kaotax algust ka,ainult lõppkiirusest!või siis kergemad hargid panna ja vedrudega saab ka seal mängida,aga see juba vähe keerulisem kui õigeid asju saada ple!
nukka susule veel saada ei ole,vb peab laskma muuta kellegil nukka nurka.
56157755
Vasta

Mine “All Terrain Vehicles maakeeli ATV”