Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Ühesõnaga rooli ümber tõstmiseks,on vaja kasvõi avariilist autot kõrvale,millelt võtta kõik kinnituseed hoovad jne,juhtmete pikemaks jootmine on kõige lihtsam selle töö juures.
Erinevused algavad silla käändmikuga ja lõppevad suunatule kangiga
Kui on teine kõrval,siis umbes nädala töö nokitseda.
Ma vist püstitasin oma küsimuse valesti.
Ma ei taha teada kui keeruline on ümberehitatud autot ARKis regada. Ma tahtsin küsida, kui LC 70 on juba ümber ehitatud ja registreeritud, kas see on siis 100% võrreldav koheselt vasakpoolseks ehitatud autoga või jäävad alles mingid iseärasused? Tahaks neid teada enne kui autot ostma hakkan.
Mõned erisused jäävad. kojamehed käivad "valetpidi" ja el.akende puhul saab kunde sinu akent reguleerida. Ja tankimisava luuk ning kapott avaneb ka paremalt poolt. rohkem nagu ei meenu. Küsi ka kasutaja Neuser käest.
Madis kirjutas:Mõned erisused jäävad. kojamehed käivad "valetpidi" ja el.akende puhul saab kunde sinu akent reguleerida. Ja tankimisava luuk ning kapott avaneb ka paremalt poolt. rohkem nagu ei meenu. Küsi ka kasutaja Neuser käest.
oleneb kuidas on tehtud
väikseid sõidukaid tehakse ikka nii et kojamehed õigesse serva pühivad ja aknad kah ikka juhi kontrolli all
kui on hästi tehtud siis erinevused vägagi minimaalsed
Madis kirjutas:Mõned erisused jäävad. kojamehed käivad "valetpidi" ja el.akende puhul saab kunde sinu akent reguleerida. Ja tankimisava luuk ning kapott avaneb ka paremalt poolt. rohkem nagu ei meenu. Küsi ka kasutaja Neuser käest.
oleneb kuidas on tehtud
väikseid sõidukaid tehakse ikka nii et kojamehed õigesse serva pühivad ja aknad kah ikka juhi kontrolli all
kui on hästi tehtud siis erinevused vägagi minimaalsed
Jutt ei käi väikesest sõidukast vaid metsapeldikust. Loomulikult on kõik võimalik kuid kas see jebimine väärib küünlaid?
noh kui ikka tulemüüri ümber tõstad siis muudavad asukohti ka kojameeste varred ja liigendid
samuti pole mõne juhtme pikendamine ja ümber tõstmine teisele poole kõige suurem töö
olen teinud ise nii ja teisiti
ainuke kus võib tekida küsimus on roolilatt/karp/liigendid jms. - neile pole alati sobivaid kinnitusi sellisel ristsugutisel.
samas leidub ka autosid kus nt. tulemüüri ei peagi vahetama vaid tõstad jubinaid ühest august teise - sellised olid nt. subarud
kuidas mingi autoga konkreetselt on peab vaatama juba lähemalt.
labaselt tehes kui isegi el.akna lülitid maha jäävad siis tekib probleem ka kojameeste ja suunatulede kangiga sest ka need on valel pool rooli rääkimata käsipiduri kangist jms.
saan aru et siin pole tegu töö tegemisega vaid juba tehtud tööga aga kui teha tahetakse siis ainuke mõistlik lahendus on omada kõrval korralikku doonorit - jupp jupi kaupa asju ostes jääb ikka mõni pudin puudu ja hakkab ratsimine. ehk tulemus on jura
http://www.vkmmotors.ee/ ehitab hetkel ühte Japsist toodud Suprat ümber vasakurooliliseks.
Sealt saab kindlasti kogemuslikku abi nii papiirumajanduse kui muu koha pealt.
Päälik ja kõige targem mees seal majas Viljar.
kui ma nüüd õigesti aru sain, siis meenub üks tuttava lada05, ka mingi inglise variant millel jah, väljast ainult kojamehed valet pidi olid aga roolisammas ja pedaalid käivad ju ka läbi esiseina. kuidas ja kuhu kinnitada kui tervet seina vahetama ei hakka? jne. ladal olid igatahes paremal pool vanad kohad kinni pandud kuid näha kui kapoti avasid. vabandust et 05-e võrdluseks tõin
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Olen tõstnud päris mitme patroli lenksu ringi,teist autot on kõrvale vaja,millelt saagida kere tükke jne,
Tahaks näha seda ark meest kes valede kojameestega või mis iganes huumoriga selle pilli arvele võtab.
Räägin,et erinevused algavad käändmikuga ja lõppevad suuna kangiga,isegi soendus ja kojameeste mootor on erinevad,rääkimatta kõigest muust,igast kinnitused jne on peegel pildis.
Madis kirjutas:Mõned erisused jäävad. kojamehed käivad "valetpidi" ja el.akende puhul saab kunde sinu akent reguleerida. Ja tankimisava luuk ning kapott avaneb ka paremalt poolt. rohkem nagu ei meenu. Küsi ka kasutaja Neuser käest.
On ka seeriatootmises autosid, kus kapotia avamise kangid on premas pardas (Suzukid, Land Rover , jne.) Paljudel autodel on kojameeste varte augud keres dubleeritud.
Madis kirjutas:Mõned erisused jäävad. kojamehed käivad "valetpidi" ja el.akende puhul saab kunde sinu akent reguleerida. Ja tankimisava luuk ning kapott avaneb ka paremalt poolt. rohkem nagu ei meenu. Küsi ka kasutaja Neuser käest.
On ka seeriatootmises autosid, kus kapotia avamise kangid on premas pardas (Suzukid, Land Rover , jne.) Paljudel autodel on kojameeste varte augud keres dubleeritud.
Tekkis Küsimus Range Roveri kohta, Et kas kellelgi on kogemusi selle ringi ehitamisega? Toorik on olemas ja eesti registris 1996a 2,5diisel. Parempoolne on v8 bensukas. Vasakpoolsel on kere mäda. Asi siis selles, et kas pääseks ainult kere ringi tegemisega või on raamidel kah mingeid suuremaid erinevusi mida silmas pidada?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Diisel ja bensukas on paljuksi erinevad. Kogu elektri ja elektroonika saad kindlasti ümber lapata. Sõltub ka sellest mis aasta masin doonor on.
Parem-ja vasakpoolse kere erinevustest teab Inseneer paremini rääkida. ta neid masinaid praktikas palju rappinud.
Landy kirjutas:Diisel ja bensukas on paljuksi erinevad. Kogu elektri ja elektroonika saad kindlasti ümber lapata. Sõltub ka sellest mis aasta masin doonor on.
Parem-ja vasakpoolse kere erinevustest teab Inseneer paremini rääkida. ta neid masinaid praktikas palju rappinud.
Nu jah. täitsa usun. Selle inglasest bensumootoriga doonorkere aastat ei tea veel. Teema oli täna ainult jutu tasandil. Kui homme olen masinad üle vaatanud siis tean täpsemalt. Siiani terve tänase õhtu land roveri eesti klubi kodulehte lugenud ja süveneda üritanud, kuid midagi väga erku selleteemalist kahjuks ei leidnud.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Landy kirjutas: Siiani terve tänase õhtu land roveri eesti klubi kodulehte lugenud ja süveneda üritanud, kuid midagi väga erku selleteemalist kahjuks ei leidnud.
Peab tunnistama, et selle teemalisi mõttearendusi pole seal ja väga olnud.
Lisaks on P38 ka mudel, mis reeglina oma eluaea romulas lõpetab enne kere vahetust. Turuväärtus liiga madal taastamiseks.