Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Moderaator: Moderators
Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Soov osta uuem terrano aastast 2000 kuni 2004. Aga ei tea millist valida. Kumb on parem kas 2.7 või 3.0 diisel mootoriga ja kas manuaal või automaat, kuidas terrano automaat kannatab haagise vedamist jne? Kuskilt kuulsin et 2.7 mootoril oli tihti mingi pumbaviga, on tõsi? Ja kumb ökonoomsem on? Jagage palun arvamusi, aitäh!
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
2.7 peale 2000 a pump on parema konstruktsiooniga ja varasemaid rikkeid enam ei esinenud. 3.0 mootor on hüüdnimega "käsigranaat" ehk kui lagunema hakkab siis on kohe mõistlik uut mootorit otsima hakata
. Ma olen omanud mõlemat ja Terranole sobivad nad mõlemad väga hästi. Kütusekulus olulist vahet pole- mõlemad linnas natuke üle 10-11l sajale... maanteel alla 10 natuke. 2,5 t paadikäru vedamiseks sobis Terrano väga hästi.

Hyundai Terracan
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Aga mis siis on mõistlikum mitte üle maksta ja vaadata 2.7 mootoriga umbes 2001 või 2002 aasta? Ja selle kere peaks olema juba tervenisti tsingitud olema, et ei tohiks nii roostetada nagu varasemad. Aga ikkagi kas automaat või manuaal?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
- Asukoht: Sweden - Pärnu
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
sõitsin 2000a 2,7 automaadiga 2,5 aastat. Läbisõit oli 400k millegagi. kuni selle kevadeni töötas laitmatult, kui siis lendas mingi laager käimaris, mis viis väga kalli remondini(täpselt ei mäleta peast, aga ikka sadades, sadades eurodes)Hydroid kirjutas:Aga mis siis on mõistlikum mitte üle maksta ja vaadata 2.7 mootoriga umbes 2001 või 2002 aasta? Ja selle kere peaks olema juba tervenisti tsingitud olema, et ei tohiks nii roostetada nagu varasemad. Aga ikkagi kas automaat või manuaal?
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Minu manuaalkastiga Terranol täitub kohe 600 tuhat ilma käigukasti remondita.Hydroid kirjutas:Aga mis siis on mõistlikum mitte üle maksta ja vaadata 2.7 mootoriga umbes 2001 või 2002 aasta? Ja selle kere peaks olema juba tervenisti tsingitud olema, et ei tohiks nii roostetada nagu varasemad. Aga ikkagi kas automaat või manuaal?
Vähemalt 2000 aasta auto roostetab ikka veel usinasti:uksepostid,küljekarbid,tagauks,esitiivad.
Kõik see on muidugi remonditav.Raamil õnneks tõsine rooste puudub.
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
2,7 manuaal oleks minu eelistus. Tõsine tööloom, mis sai ka pereauto funktsiooniga ilusti hakkama.
Hyundai Terracan
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Aga kuda käigud sisse läksid, kas vabalt ja ilusti ?
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Käigud peavad vabalt sisse minema,vastasel juhul vajab siduri peapump,töösilinder või siduriketas(-komplekt) vahetust.Hydroid kirjutas:Aga kuda käigud sisse läksid, kas vabalt ja ilusti ?
Väikese takistuse korral võib aidata ka pumba varda reguleerimine või isetehtud pikem varras töösilindrile.
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
MInul aitas näiteks vedeliku vahetus, enne oli väike takistus, nüüd on korras.
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Aga miks neid 3.0 ikkagi nii alahinnatakse, et kui lagunema hakkab siis mõtekas uus mootor otsida. Mis seal siis esimesena katki läheb? Kas mingi pump või turbo, või teised asjad?
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Ega selle 3.0 mootoriga võib kõik ka õnneks minna... Minu oma oli sõitnud ligi 200k kui maha müüsin ja minu teada sõidab ta viimased 3 aastat Mauritaanias ilusasti edasi.
Samas olen näinud 3.0 mootorit, millel tõenäoliselt kolvirõnga purunemisest alguse saanud sündmusteahel viis uue mootoribloki, uue kolvigrupi ja uue väntvõllini. Olen kuulnud legende ka 500k läbisõitnud 3.0-dest... eks ta ikka natuke sõltub ka sellest milline on auto ajalugu.
Samas olen näinud 3.0 mootorit, millel tõenäoliselt kolvirõnga purunemisest alguse saanud sündmusteahel viis uue mootoribloki, uue kolvigrupi ja uue väntvõllini. Olen kuulnud legende ka 500k läbisõitnud 3.0-dest... eks ta ikka natuke sõltub ka sellest milline on auto ajalugu.
Hyundai Terracan
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
Põhiline vahe ongi selles,et 3,0 võib kesta,aga 2,7 kestab alati
.
Diiselmootorite kolm põhilist(ülikalli remondini viivat) vaenlast on kehv kütus,ülekuumenemine ja hammasrihma purunemine.
2,7 mootor halba kütet ei karda(no kui just vett või tõrva paaki ei vala),mõned korrad keemist elab edukalt üle ja hammasrihma pole sellel mootoril olemaski.
1997 -1999 aasta masinatel ei rikne ka mitte pump ise,vaid pumba sees asuv elektriline kütusekoguse dosaator,see on isegi varuosana saadaval,aga maksab veerand auto hinda.
P.S.Kui ostma hakkad,siis Terrano peab iga ilmaga poolest pöördest käivituma,muidu ära osta.

Diiselmootorite kolm põhilist(ülikalli remondini viivat) vaenlast on kehv kütus,ülekuumenemine ja hammasrihma purunemine.
2,7 mootor halba kütet ei karda(no kui just vett või tõrva paaki ei vala),mõned korrad keemist elab edukalt üle ja hammasrihma pole sellel mootoril olemaski.
1997 -1999 aasta masinatel ei rikne ka mitte pump ise,vaid pumba sees asuv elektriline kütusekoguse dosaator,see on isegi varuosana saadaval,aga maksab veerand auto hinda.
P.S.Kui ostma hakkad,siis Terrano peab iga ilmaga poolest pöördest käivituma,muidu ära osta.
Re: Nissan Terrano 2.7 või 3.0 ?
A no selge, peab siis talvel ostma ja proovima külmaga käivitama, siis suurema tõenäosusega läheb ka sooja ilmaga käima. MInu valik on siis tehtud. 2.7 ja 2001 pluss aasta. Tänud mehed!