Lumeketid
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Lumeketid
Kuna talv on tulekul ja lubati palju lund siis oleks huvi lumekettide järele, kes pakub korralike ja vastupidavaid kette, kaubanduses pakutavad tunduvad kuidagi nõrgad.
Rehvi mõõt on 245-75-16
Rehvi mõõt on 245-75-16
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Re: Lumeketid
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lumeketid
Natuke teemasse - tekkis mõte teha 38,5" boggerile ise lumeketid, kuna valmistoodang on nii suurele rattale reeglina üsna kallis.
Kas on väga loll mõte, kui kasutada nn tavalist ehituspoe tsingitud ketti ja mitte punuda väga tihedat võrku, et oleks lihtsam valmistada? Kasutatav kett peaks ilmselt olema suhteliselt suure silmaga ja jämedast materjalist. Kujutan ette, et ca 6 mm näiteks.
Või kui kellelgi on pakkuda hea hinnaga valmislahendust, siis kuulaks huviga
Edit: katusekruvisid rehvi sisse kruvida (ja kevadel uuesti välja) ei viitsi, kuigi tean, et see meetod töötab.
Kas on väga loll mõte, kui kasutada nn tavalist ehituspoe tsingitud ketti ja mitte punuda väga tihedat võrku, et oleks lihtsam valmistada? Kasutatav kett peaks ilmselt olema suhteliselt suure silmaga ja jämedast materjalist. Kujutan ette, et ca 6 mm näiteks.
Või kui kellelgi on pakkuda hea hinnaga valmislahendust, siis kuulaks huviga

Edit: katusekruvisid rehvi sisse kruvida (ja kevadel uuesti välja) ei viitsi, kuigi tean, et see meetod töötab.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Lumeketid
Tervist!
Soovitan pöörduda sõjaväelaste poole-"Laplanderi" ketid peaks sulle kakrass sobima.Saab ka väiksemaks-suuremaks teha.Originaalis olid vist 39'' ,endale tegin 33''-se ratta jaoks.Kett on jäme ja tugev,haakumine hea-soovitan soojalt!
Päikest!
Soovitan pöörduda sõjaväelaste poole-"Laplanderi" ketid peaks sulle kakrass sobima.Saab ka väiksemaks-suuremaks teha.Originaalis olid vist 39'' ,endale tegin 33''-se ratta jaoks.Kett on jäme ja tugev,haakumine hea-soovitan soojalt!
Päikest!
Ilma vintsita mutta....
Re: Lumeketid
Mina sain kettide mure puhul abi kasutaja "MM" käest,
pöördu tema poole
pöördu tema poole

Re: Lumeketid
Militaar.net-i foorumis ja ka siin aegajalt pakutakse Rootsi armee vanakraami, suurele rattale liikus eelmine talv korralikke kette üsna konkurentsivõimelise hinnaga.
Re: Lumeketid
Uusi on pakkuda.
Veoka põhimõõdud pidevalt laos (neist võite soovikorral suurematele maasturiratastele teha parajaid).
Kes ehitada ja meisterdada ei viitsi sellele teevad tootjad juba valmis asju. Pakkuda tootjatelt RUD; Pewag; Maggi ja ühe norra tootja (nn norra jääpiikidega ketid) toodangut.
Edu ketistamisel.
Veoka põhimõõdud pidevalt laos (neist võite soovikorral suurematele maasturiratastele teha parajaid).
Kes ehitada ja meisterdada ei viitsi sellele teevad tootjad juba valmis asju. Pakkuda tootjatelt RUD; Pewag; Maggi ja ühe norra tootja (nn norra jääpiikidega ketid) toodangut.
Edu ketistamisel.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Lumeketid
Mees ei suutnud sobilikke kette netist leida ja ei viitsinud ka autovaruosaärisid kammida. Jättis rauakauba meeletoojale nii umbes 30 e-rubla ning tegeles värkstoas õhtupooliku ketifetišiga. Aga ärge teie seda järele tehke. Sest paras porno tuli välja. Värk sai praktiliselt kokku, aga muuta tuleb lülide ühendamise viisi. Seeklid toorelt ei sobi, tuleb need pisut ümber painutada. Või keevitada ühenduslüli kokku (-rooste läheb ju). (Või teha traatpunutis.)
Postituse üle on lubat avalikult naerda. Võib ka IC. Aga ehk on siiski poris-lumes abiks. Moraalselt vähemasti. "Ketid" mitte edasi liikumiseks, vaid tagasi tulemise üritamiseks. Usun et on parem kui sületäis kuuseoksi mida on tüütu kaasas vedada...


Postituse üle on lubat avalikult naerda. Võib ka IC. Aga ehk on siiski poris-lumes abiks. Moraalselt vähemasti. "Ketid" mitte edasi liikumiseks, vaid tagasi tulemise üritamiseks. Usun et on parem kui sületäis kuuseoksi mida on tüütu kaasas vedada...


2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lumeketid
Võiksid mudas proovida kas kestavad ka, oleks huvitav teada 
Mis läbimõõduga ketti kasutasid?
Kas see pingutuslüli tundus, et on tingimata vajalik või võiks ilma saada? Ning kas see on mõlemalpool rehvi või ainult väljas?

Mis läbimõõduga ketti kasutasid?
Kas see pingutuslüli tundus, et on tingimata vajalik või võiks ilma saada? Ning kas see on mõlemalpool rehvi või ainult väljas?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Lumeketid
Veeretasin näpu vahel 5 ja 6 mm. lühikese lüliga ketti viis minti. Lõpuks valisin 5-se keti (silm 7×21 mm. 2-le rehvile 215/75-15 kulub 11 m.). Vandipingutid hetkel mõlemal pool, sisemise pikkus küll paika seatud, nii et kinnikruvimine ainult välimisest pingutist. Sissepoole poleks vandipingutit tegelt tarvis, piisab kui leiaks haakimiseks töökindla ja kiiresti ühendatava lüli, ntx midagi vandipinguti konksu sarnast. Päris ilms pingutita vist ei õnnestu. Vabrikukettidel ju ka erinevaid pingutuslahendusi. Tugevuses kahtlen pisut isegi, et kui poris puujuurika taha õnnestub haakida siis mis??? Aga vaevalt siis ka 6-ne kett parem on. Tagavara ristketid ja ühendused igaks petteks pagasnikus. (Ja 15 euri eest võib ju ka terve varuketi punuda!)tarmo kirjutas:Võiksid mudas proovida kas kestavad ka, oleks huvitav teada
Mis läbimõõduga ketti kasutasid? Kas see pingutuslüli tundus, et on tingimata vajalik või võiks ilma saada? Ning kas see on mõlemalpool rehvi või ainult väljas?
Võimalik, et korra põllu peal isegi proovin ja annan siis asjast teada. Idee tekkis aastaid tagasi kui žigulliga sügisest kevadeni tihti kinni istusin ja pidin proua cheroga linnast järele hõikama. Kui nüüd cheroga peaks kinni jääma, siis suuremat masinat pole... Lume-jää peal olen siiani vajadusel tõmmatud võrgu ribasid kasutanud, aga mudas see eriti ei aita. Ning kui paks lumikate tuleb jälle külmumata pori-savi peale, siis on mul künkliku põllutee peal ohvrõudi rohkem kui rubla eest!
EDIT:
Vahepeal saunalaval tuli mõte, et kui peaksin mutta minema, siis teeks küll number jämmemast ketist ja paneks riste kaks korda tihedamini (ntx 16). Algselt mõtlesin siiski rohkem lumes vaja minevat. Teemat huviga algusest jälginud ning lootsin salamisi, et keski ise-ehitaja lahkelt knõu-haud jagab... Mina ju kõikse offrõudi kaugem kodanik...
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- Soolapuhuja
- Rock Crawler
- Postitusi: 561
- Liitunud: R Sept 18, 2009 8:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-road klubi
Re: Lumeketid
Tere . Mina sain eelmine talv samasuguse porriga hakkamakalleo kirjutas:Mees ei suutnud sobilikke kette netist leida ja ei viitsinud ka autovaruosaärisid kammida. Jättis rauakauba meeletoojale nii umbes 30 e-rubla ning tegeles värkstoas õhtupooliku ketifetišiga. Aga ärge teie seda järele tehke. Sest paras porno tuli välja. Värk sai praktiliselt kokku, aga muuta tuleb lülide ühendamise viisi. Seeklid toorelt ei sobi, tuleb need pisut ümber painutada. Või keevitada ühenduslüli kokku (-rooste läheb ju). (Või teha traatpunutis.)
Postituse üle on lubat avalikult naerda. Võib ka IC. Aga ehk on siiski poris-lumes abiks. Moraalselt vähemasti. "Ketid" mitte edasi liikumiseks, vaid tagasi tulemise üritamiseks. Usun et on parem kui sületäis kuuseoksi mida on tüütu kaasas vedada...


Tanki grjazi ne bojatso !
GSM: 55544641
GSM: 55544641
Re: Lumeketid
Tundub täiesti toimetav ja kestev lahendus olema.
Pingutuse jaoks soovitaks natukese paksemast materjalist nn Norra keti pingutaja teha. hetkel pilti ei leidnud, aga kui soovi võin homme ise mõne pildi teha. kinnitus kiire lihtne ja kestev.
veel üks pisiasi, mis teeb sõidu ja pidamise natukene mõnusamaks ja väidetavalt ei lõhu kette: pane ristilülid vähe poolviltu, üks ühte, teine teistpidi.
edu.
a.
Pingutuse jaoks soovitaks natukese paksemast materjalist nn Norra keti pingutaja teha. hetkel pilti ei leidnud, aga kui soovi võin homme ise mõne pildi teha. kinnitus kiire lihtne ja kestev.
veel üks pisiasi, mis teeb sõidu ja pidamise natukene mõnusamaks ja väidetavalt ei lõhu kette: pane ristilülid vähe poolviltu, üks ühte, teine teistpidi.
edu.
a.
Re: Lumeketid
Lihtsalt võrdlusmomendiks, valmis kmpl. Itaalia kette sellele mõõdule maksab 60.- EUR-i
PILT
PILT
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Lumeketid
Komplekt on 2 või 4 tk?MM kirjutas:Lihtsalt võrdlusmomendiks, valmis kmpl. Itaalia kette sellele mõõdule maksab 60.- EUR-i
PILT
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Lumeketid
Kes see palju lund lubas?410 kirjutas:Kuna talv on tulekul ja lubati palju lund siis oleks huvi lumekettide järele, kes pakub korralike ja vastupidavaid kette, kaubanduses pakutavad tunduvad kuidagi nõrgad.
Rehvi mõõt on 245-75-16
