Samuti suured tänud korraldajatele meeldiva päeva eest, parimad piiripealsed tingimused mida olen kogenud

kogu aeg oli tegemist, isegi rooli taga olles viskas ikka istmelt lahti, tagapingi tegelased olid pidevalt istme ja lae vahel lennus

mõnusalt parasjagu mudast pinnast kus pidi kiireid otsuseid vastu võtma suuna muutmisel, üllatavaid tupikuid ja samas korralikke teid mida kaardi peal polnud, situatsioone mis panid kukalt kratsima ja imestama oli mitmeid

Ning Landy oli seal kuhu ta oli määratud kus ta pidigi olema ja loomulikult oleks olnud lubamatu kui Turist võistlusmasinale risti vastu sõidab...

aga peale ümbersuunamist üle raudtee läksid kaart ja maastik eriti räigelt vastuollu ning avastasime end jõletult suurest august millel ei olnudki rohkem väljapääse kui see mis Landy juurde tagasi läks

kus selgus et samas suunas kollidega ikka võib sõita, kuna GPS otsustas et talle aitab ja ei liigu kaardi peal enam millimeetritki siis haakisime ühele Pajerole sappa ja kulgesime finisini...
Ka tehnika pakkus natuke närvikõdi, peale starti kadus sigaretisüütajast elekter mis toitis läbi muunduri läpakat, kuna katkist kaitset ei tuvastanud sai mujalt juhtmetest särts sebitud, käigukasti jahutus jäi puudulikuks ning genekas hakkas millegipärast vähem laadima kui oleks pidanud(kaugtulede sisse lülides hakkas muundur inisema),aga jõudsime ilma jamadeta ikka Tallinna tagasi
Igatahes väga kordaläinud päev, jääme samasuguseid üritusi ootama

!!!
Kaupo, Jeepivennad piloot