Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Tere.Mure selline,et sai vahetatud käimakast ja turbiin.Sai kõik kokku pandud aga peale seda toimib ainult parking aga teisi käike sisse ei lülita.Milles asi võib olla.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Sa ikka trossi panid lülitus hoova külge `? Kasti küljes ma mõtlen?
Erko
Erko
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Trossid ja anduri juhtmed kõik on küljes.Kas võib olla,et turbiin sai kuidagi viga?
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Kui kasti otsa panid , kas turbiin jäi vabalt liikuma ikka hooratta suhtes?
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Kasti otsa panemisega oli tükk tegemist kuna ta ei tahtnud hästi turbiini nuuti minna.Kui kast otsa sai lükatud siis ta täitsa vastu mootorit ei läinud ja algul jäi mootori ja kasti vahele umbes 6-7mm vahe sisse sai poltidega vastu tõmmatud.Järsku kasti peenem nuudi võll ei läinud hästi turbiini sisse.Hooratas liikus küll aga tundus,et nati tungamalt kui ennem.Võbolla oli töö järjestus vale.Kuidas oleks õigem turbiini vahetus.Kas kast koos turbiiniga maha võtta või eraldi?Asi selles kaa,et maasturite remondiga pole palju kokku puutunud aga sooviks ikka oma jõududega hakkama saada.
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Kui sa panid kasti külge nii et turbiin jäi hooratta külge siis...
Automaatkasti puhul on turbiini ja hooratta ühendamine viimaseid asju.
Aga arvan et õli pump ja võib olla ka turbiin puru.
Jõud ei aita alati
Automaatkasti puhul on turbiini ja hooratta ühendamine viimaseid asju.
Aga arvan et õli pump ja võib olla ka turbiin puru.

Jõud ei aita alati
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
Tervist,
vabandust, et teise mehe teemat kasutan, kuid probleem on samast valdkonnast.
Masinaks 2005 a. 3,7 Grand Cherokee Laredo, ls 250000 km. Probleem seisneb selles, et käigud ei vahetu normaalselt - nagu vahetaks üles ja siis kohe alla tagasi, selline nõksutamine. Eriti teravalt annab see tunda kiirusel ca 60km/h. Esiti oli probleem külma mootoriga sõitma hakates, aga mootori soojenedes see kadus. Paraku eile kestis see pull suhteliselt kaua ja lisaks lõi armatuuris kõik märgulambid põlema hetkeks.
Tõenäoliselt pole õli kastis väga kaua vahetatud, kas viga võib omadused kaotanud õlis olla või peab valmistuma suuremat väljaminekut nõudvaks remondiks? Kas diagnostikas saaks veale jälile?
Kas võib pikemaid sõite ette võtta veel?
Võib-olla on keegi millegi analoogsega kokkupuutunud ja oskab head nõu anda.
vabandust, et teise mehe teemat kasutan, kuid probleem on samast valdkonnast.
Masinaks 2005 a. 3,7 Grand Cherokee Laredo, ls 250000 km. Probleem seisneb selles, et käigud ei vahetu normaalselt - nagu vahetaks üles ja siis kohe alla tagasi, selline nõksutamine. Eriti teravalt annab see tunda kiirusel ca 60km/h. Esiti oli probleem külma mootoriga sõitma hakates, aga mootori soojenedes see kadus. Paraku eile kestis see pull suhteliselt kaua ja lisaks lõi armatuuris kõik märgulambid põlema hetkeks.
Tõenäoliselt pole õli kastis väga kaua vahetatud, kas viga võib omadused kaotanud õlis olla või peab valmistuma suuremat väljaminekut nõudvaks remondiks? Kas diagnostikas saaks veale jälile?
Kas võib pikemaid sõite ette võtta veel?
Võib-olla on keegi millegi analoogsega kokkupuutunud ja oskab head nõu anda.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Jeep Grand Cherokee 4.0 135kW automaatkäigukast.
lisaks veel, et kui turbiin on maha käinud, tuleks ka kasti otsasimmer vahetada. Letikaup ja mõni euro.
Ehk siis turbiin ennem kastile otsa ja kõik koos mootori otsa.
Ehk siis turbiin ennem kastile otsa ja kõik koos mootori otsa.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.