Tänud osalejatele ja abilistele! Oli tore võistlus! Väike vabandus ka esimese katse alguse venimise pärast
Neile, kes said ümbrikukese, juhin tähelepanu, et kinkekaardid on kehtivad kuni 31.12.2011 ja enne kauplusesse minemist oleks hea, kui helistate kaardilolevale numbrile ette!
Äitähhh korraldajatele,kõik oli super .Ainuke nurin esimese katse kohta,seda võiks teha ühe kindla rallikrossi autoga,või peaks 2 pütti samuka mootorile juurde installima Ja kes tunneb inimest ,kelle hoovi meie esimene ratas veeres,teda ka,kuna ei tulnud õiendama mis te me hoovis teete
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
srock kirjutas:Äitähhh korraldajatele,kõik oli super .Ainuke nurin esimese katse kohta,seda võiks teha ühe kindla rallikrossi autoga,või peaks 2 pütti samuka mootorile juurde installima Ja kes tunneb inimest ,kelle hoovi meie esimene ratas veeres,teda ka,kuna ei tulnud õiendama mis te me hoovis teete
Kas siis soo katset peaks ka kõik ühe kindla masinaga võtma. Sest G kõige raskem seal
Tänud ka meie meeskonna poolt korraldajatele, oli vahva sõit. Kahjuks läks meil teine katse(meie jaoks oli "liini")täielikult aia taha, aeg 8,5h. Saime seal vintsi laiali võtta, läksime põhja alt põlema, kuna käigukastitoru O rõngas hakkas lekkima, tegime sillatuulutus torust uue , sõitsime ennem katse finishit ühte auku külili ja ootasime pikalt mõnda tulijat, kes ankruks oleks, kuna mitte kuhugi enam vintsida polnud(siinkohal special thanks PALMSILE) ja katse lõpetanuna avastasime, et esimese gardaani ümber on meeletult jäme tross kerinud ja kuna muud varjanti enam polnud, siis võtsime gardaani alt ja saime niimodi trossi sealt kätte. Kuid kokkuvõttes oli äge sõit.
Rajad olid igate hääd - ülesõidud oleks võinud olla vähe lühemad
Erineva punktisummaga punktide erinevaks värvimine oli korraldajate poolt igati tänuväärt algatus - võiks ka teised korraldajad üle võtta
Keelatud alad oleks võinud kah märkida ära arvuti kaardil - ma väga karmilt kohut ei mõistaks kui keegi kogematta eksis - nõnda ei olnud hea seda paberil jälgida.
Ühineme ka kiitjate hordidega, tänud kõigile, kes selle ürituse elluviimisega ametis onud. Rajad head ja need, kelle jaoks mõned punktid võetamatuna tundusid on nõrgad. Meie siis viimaste ridades aga eks areneme veel. Ülesõidud võiksid küll lühemad olla ja materjalides (nt. keelatud alade kaardil) võiks olla tegutsevate tanklate asukohad. Ülesõite aitaks optimeerida ka sundpausi liigutamise võimalus, e. võiks olla lihtsalt orienteerumiskatsete (vabalt valitud) vahel. Tund (võrreldes varasema kahetunnisega) iseenesest väga hea aeg, jõuab täpselt süüa, tankida, riideid vahetada ja kiire pilgu autole visata. Kiiruskatsed ühe võistluselemendina- miks mitte.
Sookonn, saba ja sarvedega.
Tänud korraldajatele laheda raja eest ja hirmsasti mulle hakkas meeldima kestvussõit .Samuti täname naiskond Fionat kes olid nõus meile ankruks olema, kuna polnud enam kuhugi vintsida.Ja eriline tänu Eesti Politseile mõistva suhtumise eest.
Kawasaki 750 nr"11"KOSE ORT 2011. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse 1. koht
Kukepea 2011-ga jäi rahule ka võistkond AURORA. Seniks, kuni meie sõidu lõpetas raiesmikul purunenud roolikarp, oli väga vahva! Rallikross oli lahe, samuti need punktid, mis me ära võtta jõudsime. Raiesmik pimedal ajal kiskus vähe karmiks meile, aga üldiselt oli hea sõit, seniks kuniks lõpp saabus meie jaoks. Kahju, et laupäevast krossi sõita ei saanud, tundus meile, et oli ka mõnus lõpetus võistlusele. Meeldiv tõdeda, et korraldaja on võtnud suuna sellele, et TR1 klassile on hakatud mõistlikke ja valdavas osas sõidetavaid radu tegema. Tänaks siis kogu korraldusmeeskonda toreda nädalavahetuse ning meile osutatud abi eest. Harvesterimeest täname ka, kes laupäeval meie auto metsast tsivilisatsioonini tagasi tõi. Sellega seoses ekstra aitäh ka Raitz'ile. Ilma nendeta oleks auto endiselt metsas.
Kohtumiseni juba järgmisel Kukepeal!
Erik Bambus
Team AURORA TR-1 nr. 118
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Tänan US-PARTSu teami poolt rajameistrit. See oli just see mis TR1 peab olema.
Kahjuks meie lömptsik otsustas karjääri viimases punktis hambaid näidata ja purtsatas põlema.
Sellega meie etteaste seekord lõpes.
Team Palms tänab ka sügava kummardusega korraldajaid
Ütlemata mõnus nädalavahetus oli , sai sõita , sai vintsida ja sai ka ujuda
Erilist tänu sooviks avaldada rajameistritele. Navigeerimisel oli väga suureks plussiks see et punkt(waypoint) asus seal kus ta pidi asuma, mitte ei pidanud mööda metsa taga otsima(nagu vahest juhtub ). Sellist täpsust kohtab ikka haruharva .
inseneer kirjutas:Imemeeste team tänab samuti korraldajaid, normaalse võistluse eest.
Siin ka väike stiilinäide ATV krossirajalt: http://www.youtube.com/watch?v=E0C3eToFBB4
Midagi sellist võiks Klaperjaht olla... arvan mina. Võib olla mõni maasikas lisaks ja oleks väga luks.