rommi kirjutas:Stupiduser kirjutas:Justnimelt: tõste jagu puhvrit allapoole.
Kesse viitsib peale AINULT kiigede vahetamist puhvrit allapoole tuua? Hr Page pole sellest küll juttu teinud....
Herr Page küsiski nõu ja seda saab lihtsamalt ka öelda et piirdepuksi on vaja allapoole tuua... ja miks mitte viitsida siis, mis seal keerulist? Nagunii tuleb ka amordikinnitusi allapoole tuua. Huvi on miks mitte...
Mu loogika läheb järjest mädamaks
Miks silla küljes olevaid amordikinnitusi allapoole tuleb tuua? Pigem tiba pikema käiguga amort vaadata.
Btw, puhvri allapoole toomine on võrreldes kiigede vahetamisega ikka keerulisem küll
Mis puutub etteheitesse, et kohe piirdepuhvrist juttu ei teinud siis otsest vajadust selleks ei tekkinud, kuna herr Page jäi rahule <30 tollise rehviga. Sellisel juhul pole ju mingit mõtet sillakäiku puksiga vähendada.
Stupiduser kirjutas:
Mõte selles, et sillakäiku tuleb ülevalt piirata, et suurem ratas koopasse kinni ei jookseks. Või on mu loogika mäda???
Su loogika on jah veits mäda.
1) Kogu sillakäik liigub pikemate kiigede tõttu allapoole, mitte ei vähene. Ja ei suurene ka. (sillakäigu suurendamine on üleüldse kulukam protseduur. Pikemad amordid, high-travel vedrud jnejne.)
2) Saab kasutada suuremat kummi.
3) LISAKS võib pikem kiige anda vedrulehele rohkem flexi, kuna lubab vedrusilmadel üksteisele lähemale liikuda. See viimane kehtib muidugi pehmemate ja hästipainduvate vedrude puhul. High-travel vedrude puhul on pikk kiige lausa möödapääsmatu - kuna vedru pikkus muutub vetrudes nii palju, et stock kiik ei "kiigu" piisavalt

4) kõik see kokku parandab läbivust, mitte ainult visuaalne effekt.
Igatahes, Hiluxil vahetasin tagumised lehtvedrud uute vastu ja panin pikemad kiiged. Midagi ei käinud koopasse ja kõik sai väga OK võrreldes vanade vedrude ja lühemate kiigedega. Piirajaks sai kiige- ja raamiotsa vahele kett.
1) Kuidas see sillakäik allapoole liigub? Kui amort lubab siis suureneb natuke, kui ülevalt uue puhvriga ei piira... (vt oma 4. väidet)
2) Kui ülevalt uue puhvriga ei piira siis ei saa kasutada suuremat rehvi, efekt visuaalne.
3) Täiesti nõus!!!
4) Ei paranda läbivust (pane oma Sukile ja proovi)! Suki tagavedru puhul ei vähendaks läbivust, JR-i fullsize BA puhul kah mitte (sellel kiiged teisel pool). Hmm, kui nüüd meenutama hakata siis oli see läbivuse vähenemine võib-olla tõepoolest ülimalt empiiriline...
No offence, tahaks ise kah targaks saada ja rehvivalik meilgi käsil
