mis mõõdus rehvid samuraile ?
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
mis mõõdus rehvid samuraile ?
kellel on kogemusi, et mis max. mõõdus rehv sobib stock samuraile. Vedrud sirged nagu ikka. Vedru kiiged panen pikemad(3,5 cm tõste).
Seoses kiigede vahetusega vahetaks mõned kummipuksid ka. Kus kohast neid kiirem-odavam on osta ?
Andres
Seoses kiigede vahetusega vahetaks mõned kummipuksid ka. Kus kohast neid kiirem-odavam on osta ?
Andres
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Meie kogemuse põhjal 30/9,5...
Aga on ka 32 alla pandud. Väidetavalt probleemideta.
Kummipukse saad näiteks Offroadservicest. Tõsi küll, mitte kummist
PS kiigedest tõstmine on minu arvates suht kahtlase väärtusega tegevus.
Vedru esiotsad liiguvad ebameeldivalt madalale ja hakkavad piisavalt reljeefse maastiku korral pinnast sonkima.
Aga on ka 32 alla pandud. Väidetavalt probleemideta.

Kummipukse saad näiteks Offroadservicest. Tõsi küll, mitte kummist

PS kiigedest tõstmine on minu arvates suht kahtlase väärtusega tegevus.
Vedru esiotsad liiguvad ebameeldivalt madalale ja hakkavad piisavalt reljeefse maastiku korral pinnast sonkima.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Originaalveljel näevad 30 rehvid nii ehk naa naljakad välja. Laiemad veljed võib sama offsetiga osta. Natuke võib vedru vastu käia. Koopas tao kuvaldaga segavad plekiservad tasaseks.
Odavaid pukse saad näiteks kauplus "Volgast" (asub endisel Videviku tänaval litsimaja vastas). Kui ma õieti mäletan siis UAZi puks maksis 9 krooni tükk.
Lased treipingi peal parajaks ja vahetad poldid suuremate vastu (viimane tähendab seda, et normaalseid pukse enam kasutada ei saa).
Meie kogemus ütleb, et peale eelviimase puksi mõõtulaskmist tuli pähe ootamatu mõte, et tulemus tuleb ikkagi liiga porno ja tellisime ikkagi EMU omad
Odavaid pukse saad näiteks kauplus "Volgast" (asub endisel Videviku tänaval litsimaja vastas). Kui ma õieti mäletan siis UAZi puks maksis 9 krooni tükk.
Lased treipingi peal parajaks ja vahetad poldid suuremate vastu (viimane tähendab seda, et normaalseid pukse enam kasutada ei saa).
Meie kogemus ütleb, et peale eelviimase puksi mõõtulaskmist tuli pähe ootamatu mõte, et tulemus tuleb ikkagi liiga porno ja tellisime ikkagi EMU omad

Ok jätame selle 30 rehvi praegu kõrvale, siis 215R15 peaks alla küll mahtuma ilma liigse kärata. Kas alla läheb ka 235/70 R15 rehv(näiteks see mida inseneer müüb) kuigi mõõdult peaks kõrgus olema 1cm vähem kui 215R15.
Ühel müügisoleval TR1 samurail on kirjade järgi küll all 235/70R15 aga tundub, et seal on midagi lisatud, muudetud(vedrud on kuidagi kikkis).
Niiet puksid Offroadservicest ? Vanale junnile liiga hea, aga mis teha.
Kiige on 3,5 cm ainult pikemad, loodan, et kompenseerivad vedrude vajumise. Kui 4x4 asju netis uurida siis tundub päris levinud variant olema, kuigi jah, sillapeale tõstetud vedrud näevad palju paremad välja.
Seda varianti uurin järgmine aasta, see aasta jääb kiigede variant.

Niiet puksid Offroadservicest ? Vanale junnile liiga hea, aga mis teha.
Kiige on 3,5 cm ainult pikemad, loodan, et kompenseerivad vedrude vajumise. Kui 4x4 asju netis uurida siis tundub päris levinud variant olema, kuigi jah, sillapeale tõstetud vedrud näevad palju paremad välja.
Seda varianti uurin järgmine aasta, see aasta jääb kiigede variant.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Pukse võid ju Topautost kah küsida aga miskipärast arvan, et ega seal eriti odavam pole kui Marekil.
PS jään oma arvamuse juurde, et pikemad kiiged on saatanast. Võid proovida mind ümber veenda ja mulle selgitada, kuidas nad läbivust parandavad
edit: enne pimesi tellimist tee endale selgeks kas EMU puksid ültse tavavedrule sobivad või on mõeldud EMU vedrule
PS jään oma arvamuse juurde, et pikemad kiiged on saatanast. Võid proovida mind ümber veenda ja mulle selgitada, kuidas nad läbivust parandavad
edit: enne pimesi tellimist tee endale selgeks kas EMU puksid ültse tavavedrule sobivad või on mõeldud EMU vedrule

Su jutt käib minu müügis olevast autost. Sa võidki neid kiikesid pikemaks ajama jääda, aga kui sul on vedrud tagurpidi paindega (surnud,vanad läbi ja peatselt pooleks) siis peale esimest korraliku metsaskäiku lähed ja tellid endale UUED vedrud enivei ja paned köhimata alla selle 235/70/15 või suuremad ja viskad need porneeritud pikad kiiged minema. Tule Klaperjahile ja püherda meie autode all - saad küsimata palju vastuseid. Muidugi küsida võid ju kapage kirjutas:Ok jätame selle 30 rehvi praegu kõrvale, siis 215R15 peaks alla küll mahtuma ilma liigse kärata. Kas alla läheb ka 235/70 R15 rehv(näiteks see mida inseneer müüb) kuigi mõõdult peaks kõrgus olema 1cm vähem kui 215R15.Ühel müügisoleval TR1 samurail on kirjade järgi küll all 235/70R15 aga tundub, et seal on midagi lisatud, muudetud(vedrud on kuidagi kikkis).
Niiet puksid Offroadservicest ? Vanale junnile liiga hea, aga mis teha.
Kiige on 3,5 cm ainult pikemad, loodan, et kompenseerivad vedrude vajumise. Kui 4x4 asju netis uurida siis tundub päris levinud variant olema, kuigi jah, sillapeale tõstetud vedrud näevad palju paremad välja.
Seda varianti uurin järgmine aasta, see aasta jääb kiigede variant.



Puksi asja uurin siis edasi.
Olgu need kiiged saatanast või jumalast natuke tõstet annavad ikka.
Kiiged on mul lihtsalt olemas, niiet raha ei kulu.
Rehvidega selline lugu, et arvestades auto sidurit, sildasid ja mootorit siis suuremat kuni 30" pole mõttes allapanna olnudki.
Kuna tahaks natuke autoga jännata siis mõtlesin alustada rehvidest(kiige peaks andma natuke tõstet saab kohe osta suurema kummi) siis vaataks edasi- uued vedrud(muide mis komplekt maksab?) või vedru sillapeale. Aega vähe ju, kõike korraga ei jõua.
Klaperjahile tulen kindlasti, käidud juba mitu aastat.

Olgu need kiiged saatanast või jumalast natuke tõstet annavad ikka.
Kiiged on mul lihtsalt olemas, niiet raha ei kulu.

Rehvidega selline lugu, et arvestades auto sidurit, sildasid ja mootorit siis suuremat kuni 30" pole mõttes allapanna olnudki.

Kuna tahaks natuke autoga jännata siis mõtlesin alustada rehvidest(kiige peaks andma natuke tõstet saab kohe osta suurema kummi) siis vaataks edasi- uued vedrud(muide mis komplekt maksab?) või vedru sillapeale. Aega vähe ju, kõike korraga ei jõua.
Klaperjahile tulen kindlasti, käidud juba mitu aastat.

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Justnimelt!
Samuti jääb see vahe samaks kui uued vedrud paned!!!
Vahe ei jää samaks kui paned suuremad piirajad (noh need kummijunnid, mis ei lase sillal vastu raami lajatada, mul ei tule õige nimi meelde hoobilt) või tõstad kere või tõstad vedrud silla peale (koos piirdepukside suurendamisega).
edit: nende kiigede vahetamine võtab Sul maks tund aega nii, et vahetada võid muidugi (silmale pärast ilusam vaadata) aga ära looda, et sellest suurem rehv alla mahub
Samuti jääb see vahe samaks kui uued vedrud paned!!!
Vahe ei jää samaks kui paned suuremad piirajad (noh need kummijunnid, mis ei lase sillal vastu raami lajatada, mul ei tule õige nimi meelde hoobilt) või tõstad kere või tõstad vedrud silla peale (koos piirdepukside suurendamisega).
edit: nende kiigede vahetamine võtab Sul maks tund aega nii, et vahetada võid muidugi (silmale pärast ilusam vaadata) aga ära looda, et sellest suurem rehv alla mahub
Tot-tot mis nüid siis
Siiani olen menetlenud just ainult seda teed, et värske vedru ja suurem ratas. Miks ta ei peaks lisaruumi andma? Muidugi annab. See silla tala peal(või oli ta raami küljes) asuv kummijunn ehk silla käigu piiraja, vahetades suurema vastu nüüd küll suuremat ratast alla ei aita
Võin puust ja punaselt tõestada ( mul just vedeleb üks lääbakas suki), et sinna alla ei topi mingi valemiga originaalist suuremat ratast.


Krt, seda ma arvasin, et uuele kaagile siin foorumis tahetakse kohe ära tehaStupiduser kirjutas:Justnimelt!
Samuti jääb see vahe samaks kui uued vedrud paned!!!
Vahe ei jää samaks kui paned suuremad piirajad (noh need kummijunnid, mis ei lase sillal vastu raami lajatada, mul ei tule õige nimi meelde hoobilt) või tõstad kere või tõstad vedrud silla peale (koos piirdepukside suurendamisega).
edit: nende kiigede vahetamine võtab Sul maks tund aega nii, et vahetada võid muidugi (silmale pärast ilusam vaadata) aga ära looda, et sellest suurem rehv alla mahub

Need pikemad kiiged(eriti pikad ja punaseks värvitud, kusagil netis nägin) pole kes teab mis norm lahendus aga selleks talveks jääb nii.
Kahju, et pukside kohta infi ei saanud.
Tore oli suhelda

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
30" originaalis tundub juba veidi kahtlane.
Kui natuke keevitada viitsid, siis vedrud silla peale tuua on päris lihtne ja tegelikult annab ikka päris kõvasti juurde. Raiesmikul sõit on pärast sellist muudatust lemmik
Aga jah, üle 31-32" rehvi ei soovitaks panna alla iseäranis jõu kahanemise tõttu. Seda muidugi eriti 1 liitrise mootori puhul, aga ilmselt pole suurem asi minek ka 1.3-sel siis.
Kui pildimaterjal sind aitab, siis vedrude silla peale viimisest on minu auto pildiseeria siin: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine
Kui natuke keevitada viitsid, siis vedrud silla peale tuua on päris lihtne ja tegelikult annab ikka päris kõvasti juurde. Raiesmikul sõit on pärast sellist muudatust lemmik

Aga jah, üle 31-32" rehvi ei soovitaks panna alla iseäranis jõu kahanemise tõttu. Seda muidugi eriti 1 liitrise mootori puhul, aga ilmselt pole suurem asi minek ka 1.3-sel siis.
Kui pildimaterjal sind aitab, siis vedrude silla peale viimisest on minu auto pildiseeria siin: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine