K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
sellest
- Manused
-
- sellest
- ärasõit 001.JPG (147.14 KiB) Vaadatud 5323 korda
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Vahepeal tekkis veel mõtteid.
Fordi Cosworth 2,9 V6 24v 152 kw aut.kastiga.
Kättesaadava info kohaselt peaks see mootor olema oluliselt kergem,mistahes V8 st.
Nädalavahetusel Lätis käies ütles üks V8-t kasutav TR 3 sõitja,et järgmisele autole paneks tema just selle mootori peale.Kaalunud ei olnud,kuid arvas,et sinna 120-130 kg kanti võiks jääda.Lisaboonusena lühike mootor,mis laseb nina oluliselt lühema teha.Kõigest 3 silindrit reas.
On kellegil kogemusi sellise mootoriga sõiduka peal ? Mis see üldse endast kujutab ? V6-l võiks juba mingi arvestatav kogus väänet olla käes madalatel pööretel.
Fordi Cosworth 2,9 V6 24v 152 kw aut.kastiga.
Kättesaadava info kohaselt peaks see mootor olema oluliselt kergem,mistahes V8 st.
Nädalavahetusel Lätis käies ütles üks V8-t kasutav TR 3 sõitja,et järgmisele autole paneks tema just selle mootori peale.Kaalunud ei olnud,kuid arvas,et sinna 120-130 kg kanti võiks jääda.Lisaboonusena lühike mootor,mis laseb nina oluliselt lühema teha.Kõigest 3 silindrit reas.
On kellegil kogemusi sellise mootoriga sõiduka peal ? Mis see üldse endast kujutab ? V6-l võiks juba mingi arvestatav kogus väänet olla käes madalatel pööretel.
HM Racing Team
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Lätlaste Sebra team sõitis Fordi V6 mootoriga aga neil oli tavaline 2.9 Skorpa mootor koos käsi kastiga.Täitsa liikus ja võitsid ka.Aga kas neil ei ole kõigil mitte malm plokk?Seda nüüd küll,et silindrite vahe on 60 kraadi seega päris kokku surutud.Kopaktne mootor igal juhul.
Edu
Veiko
Edu
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Cosworthil peaks piltide järgi olema alu plokk.
HM Racing Team
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
http://carrating.org/car.php?16578
Selline masin liigub antud mootoriga ja sama mootor oli ka ühel teisel taunusel peal.
Taga aknal olevad kirjad annavad vihjeid, kust võib infi küsida.
Selline masin liigub antud mootoriga ja sama mootor oli ka ühel teisel taunusel peal.
Taga aknal olevad kirjad annavad vihjeid, kust võib infi küsida.
Katkestanud Alansi Kapp-il
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Üks uazik liigub ka sama mootoriga ,kuid vist uazi käigukastigaPatermaa kirjutas:http://carrating.org/car.php?16578
Selline masin liigub antud mootoriga ja sama mootor oli ka ühel teisel taunusel peal.
Taga aknal olevad kirjad annavad vihjeid, kust võib infi küsida.
http://www.youtube.com/watch?v=4byohn-3h9g
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Originaalkast on küll natuke tugevam kui tavaline a4ld, aga mitte midagi pommikindlat. 3 cossu scorpat, millega olen kokku puutunud, on kõik olnud mingitpidi poolpiduse kastiga. Suht lihtsalt saab asendada mt75 manuaalkasti ja transiti siduriga, aga suuremaid probleeme tekitab mootorijuhtimine, kus on automaatkast ja kõik muu omavahel kokku ehitatud. Te tahtsite nagunii automaatkasti, niiet mt75 pole lahendus. Minu teada on mootoriplokk ikkagi malm. Enamikel seisma jäänud mootoritel on vaja vahetada kett. Ketivahetuse jupid on suht kallid nagu ikka. Mootor pole ka kõige lihtsam oma muutuva pikkusega sisselaske jms tõttu, aga vähemalt sõiduautol oli väga meeldiv sõita- minek oli parem kui numbrite järgi võiks algul arvata. Tõmbab suhteliselt ühtlaselt ja jaksab lõpuni välja käia. Totaalselt erinev tavalisest fordi 2.9 v6 mootorist, mis veab alumisest otsast nagu traktor ja 5500 pöörde peal piirajasse jookseb.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
On mul hetkel selline Scorpio Cosworth hoovis, aga veidi avariiline (taguots),Movistar kirjutas:Vahepeal tekkis veel mõtteid.
Fordi Cosworth 2,9 V6 24v 152 kw aut.kastiga.
....
On kellegil kogemusi sellise mootoriga sõiduka peal ? Mis see üldse endast kujutab ? V6-l võiks juba mingi arvestatav kogus väänet olla käes madalatel pööretel.
muidu oleks lasknud sul mootori jõudlust per*edünoga testida!
Hea on see mootor siis, kui kõik ilusti töötab, aga kui on miskit tehnikal "üle t*ra" tehtud,
siis maksab see ikka valusalt kätte! Nõrgad kohad on ketid, ketitallad, idiootlik termostaat
ja loomulikult müstiliselt lagunev juhtmete isolatsioon (mootori ja käigukasti).
Kui selline mootor mingi võõra kere peale pookida, siis tuleb ju niivõinaa ka kõik juhtmestik
endale sobivaks teha ja parem oleks kui vana järgi uus meisterdada!
Kui on soov sellist mootorit ja kasti omada, siis võin ka müügile (ainult terve auto) mõelda.
Lisainfo PS.
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Minu antud lingil olevale autole vist kodanikud ehitasid shortshifteri peale, kas nad sinna jätsid originaal kasti ma ei tea, aga selle mootri jõudu ta kinni hoiab vähemalt.
Katkestanud Alansi Kapp-il
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Cosworth on ikkagi malmplokiga ja seega ei sobi .
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Alfa 3-liitrine V6 164 või 166 vahelt, väga hea mootor ja jupid pole ka kallid. Käib kõrgele, on jõudu ja momenti. On nii manuaale kui automaate aga pikiasetuseks tuleb kastile ise vaheflants teha, kui just tõesti kogemata kusagilt GTV katel+automaat välja ei kaeva. Spordivahendile tuleb mootor ikka sealt valida, kes sportmootoreid ehitada oskavad. Igasugune ford/oopel ja pilukad unusta eos ära
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Pilukad oskavad ju hästi sportmootoreid toota
Tekkis veel selline uitmõte nagu Lexus GS300. Mootor ka V6,automaat kohe otsas.(sama kast mis kuni 1994 a. 4.0 V8 vahel)
KW ka 156 ainult momenti on 285 nm.See tundub kuidagi vähevõitu.Samas toorikuna odav osta.
Vastupidavuse kohapealt,tühi maa.
Tekkis veel selline uitmõte nagu Lexus GS300. Mootor ka V6,automaat kohe otsas.(sama kast mis kuni 1994 a. 4.0 V8 vahel)
KW ka 156 ainult momenti on 285 nm.See tundub kuidagi vähevõitu.Samas toorikuna odav osta.
Vastupidavuse kohapealt,tühi maa.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
GS 300 on kuuene rida, vähemalt esimene ja teine põlvkond.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Meil on 4Runneri V6 (3.0). On hea väike küll, aga ütlen ausalt, et volvo kõige kiirema ülekandega jääb jõudu mõnikord natuke väheks. Tõenäoliselt aeglase ülekandega ei oleks probleemi. Võimsust on tal originaalis 110 kW.
See on malm-plokiga mootor ja kaalub nõks alla 200 kg (koos agregaatidega).
See on malm-plokiga mootor ja kaalub nõks alla 200 kg (koos agregaatidega).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Meil on 4Runneri V6 (3.0). On hea väike küll, aga ütlen ausalt, et volvo kõige kiirema ülekandega jääb jõudu mõnikord natuke väheks. Tõenäoliselt aeglase ülekandega ei oleks probleemi. Võimsust on tal originaalis 110 kW.
See on malm-plokiga mootor ja kaalub nõks alla 200 kg (koos agregaatidega).
_________________
Tarmo Toom, Mainor Team piloot, TR3 (324), offroader alates 2003a, http://offroad.mk.ee/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mu nelijooksikul on sama kone ja 105 kw!
See on malm-plokiga mootor ja kaalub nõks alla 200 kg (koos agregaatidega).
_________________
Tarmo Toom, Mainor Team piloot, TR3 (324), offroader alates 2003a, http://offroad.mk.ee/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mu nelijooksikul on sama kone ja 105 kw!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834