totu kirjutas:
TR-3 l need tingimused võrdsed ei olnud ja kordusstardiga ei saanud neid enam mingil moel võrdsustada, seega ei saaks ka tulemusi arvestada (sõitu vaadanuna ja lugedes teemat, ei saa aru, mida siin üldse arutada on ja kuskohast on üldse võetud idee et see sõit võiks aastaarvestusse minna).
PS. Hardo ja teised vihased 3 sõitjad, ärge kogu struktuuri maha tallake ja kõiki korraldajaid ära hirmutage, kõik ülejäänud võistlused on ju normaalsed ja Alamkomiteel ei ole ju ka nii palju neid apsakaid. Tõsi, lõunanaabritel näeb asi veel parem välja.
Alates offroadi algusaegadest on ära tehtud suur töö, on saadud EAL liikmeks, tänu millele on paremal või halvemal moel saanud legaalseks autode ümberehitamine, on välja ehitatud struktuur, on üritatud areneda edasi jne. Seda kõike tänu kogukonnale mida on hilisematel aegadel juhtinud 4x4 alakomitee, mille liikmed teevad seda oma vabast ajast ja mille eest isiklikult olen neile siiralt tänulik. See aga ei tähenda, et peaksin silma kinni pigistama kui leian, et midagi on tehtud valesti või võiks olla teisiti.
Seepärast saigi tehtud ühine avaldus alakomiteele mille tulemusena võeti, läbi hääletamise, vastu otsus. Kõik hääletajad, peale kahe leidsid et, see mis ja kuidas toimus klaperil oli igati korrektne ja vastavalt juhenditele läbi viidud. Aga võibolla oli ainult korrektne ja juhendid mida välja antakse, kaasaarvatud EAL-i omad, ei olegi täitmiseks. Või siiski on juhendid täitmiseks aga on ka erandeid.
Kuna seda, kes, kuidas ja
miks alakomitees nii või naa hääletas, me teada ei saa siis teame ainult seda, et kõik oli õige.
Isiklikult pole sellega nõus sest ajamõõtmine ja ringide lugemine pole kõrgemmatemaatika ja kokkuvõtete tegemine ei peaks aega võtma nädalaid. Ja kui võtab siis sooviks teada miks? Pole vist palju soovitud.
Kui see oli sellest, et puudus dubleeriv ajavõtmine ja ringide lugemine siis võiks ju keegi selja sirgeks ajada ja öelda, seekord läks nii ja järgmine kord üritame teisiti või mis iganes põhjustel kõik see nii läks.
Kuna seda pole keegi teinud siis järeldan, et läheb vana rada edasi ja märke sellest on juba ka postitustest leida.
pakane kirjutas:
... EM ja EK võistlustel peab ajavõtt olema dubleeritud ! ...
Klapperil oleks dubleeritud ajavõtt ilmselt võimalik, aga muudel võistlustel tähendaks see siis kahte kiipi autos või kahte jaama stardis/finishis... Hea plaan mu meelest
Võin ka eksida ja viimases lauses polegi irooniat.
(C/P läks tiba nihu, postitaja oli "ormti")
Iseenesest kui kasutatakse kiipe siis ongi süsteem dubleeritud, seda juhul kui mõlemaid on paaritatud. Aga finiši jaama purunemine või kadumine võistluste keskel tooks kaasa katse või võistluse tühistamise. Aga mine tea, täna on ilmsel kõik võimalik kui arusaamisi ei muudeta.
Mingil juhul ei ole huvitatud süsteemi lammutamisest aga hetkel tundub, et süsteem ei toimi nii nagu võiks.
Eero