Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Moderaatorid: jr, Moderators
Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Nimelt probleem hakkas ligi 2 kuud tagasi. Auto töötas ebaühtlaselt ja seisma jäädes suri auto välja, mootori veakoodi tuluke põles.
Käisime Rakvere Hat autos ning ka Jõhvis olevates teenindustes ning tuli siis välja, et 1 pihusti on läbi.
Sai siis ostetud 400 euro eest uus pihusti ning peale pandud. Kirjas oli ka, et arvatavasti peab pihusti ID ECUsse lisama. Jõhvis seda tehtud ei saadud
Nüüd kui uus pihusti peale pandud on probleem selles, et umbes 70ne pealt lükkab mootori veakoodi põlema. Ning auto edasi enam ei liigu normaalselt. Maximum 90km/h venitab välja. Ning kui isegi tühikäigul gaasi anda siis ei tule musta tossu tagant.
Nii kui mootor taaskäivitada on veakood kadunud ja ka tossab ilusti, kuni jälle ligikaudu sama kiiruse saavutab.
Käisime siis peale pikka oote järjekorda Hat autos jälle ning öeldi nüüd, et ECU ei lase arvutit ligi.
Ise kahjuks kohal ei olnud ja täpselt ei tea mis räägiti (selgub homme), kuid sain niipalju jutust aru, et arvuti ligi ei lasknud.
Kas keegi oskab soovitada mingeid pädevamaid töökodasid või mingit ideed/varianti/võimalust kuidas auto korda saada??
Ette tänades,
Johannes
Käisime Rakvere Hat autos ning ka Jõhvis olevates teenindustes ning tuli siis välja, et 1 pihusti on läbi.
Sai siis ostetud 400 euro eest uus pihusti ning peale pandud. Kirjas oli ka, et arvatavasti peab pihusti ID ECUsse lisama. Jõhvis seda tehtud ei saadud
Nüüd kui uus pihusti peale pandud on probleem selles, et umbes 70ne pealt lükkab mootori veakoodi põlema. Ning auto edasi enam ei liigu normaalselt. Maximum 90km/h venitab välja. Ning kui isegi tühikäigul gaasi anda siis ei tule musta tossu tagant.
Nii kui mootor taaskäivitada on veakood kadunud ja ka tossab ilusti, kuni jälle ligikaudu sama kiiruse saavutab.
Käisime siis peale pikka oote järjekorda Hat autos jälle ning öeldi nüüd, et ECU ei lase arvutit ligi.
Ise kahjuks kohal ei olnud ja täpselt ei tea mis räägiti (selgub homme), kuid sain niipalju jutust aru, et arvuti ligi ei lasknud.
Kas keegi oskab soovitada mingeid pädevamaid töökodasid või mingit ideed/varianti/võimalust kuidas auto korda saada??
Ette tänades,
Johannes
Mänguasjad:
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Minu omal loopis mootrituld koos jõuetusega ja suri ka paar korda välja ... arvuti näitas EGR-i viga. Lasin EGR-i ära puhastada, nüüd mootor tiba erksam ja mootoripöörded ei uju ka enam...siiani aju vigadest tühi 
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
No oota see homne ära.
Kaheldav ,et toyo süteemis diagnostikud saamatud oleksid.
ECU jonn arvutiga suhelda viitab probleemile temas endas.
Uputanud olete seda autot? ehk oksiid trükkplaadil või pistikus ?
Kaheldav ,et toyo süteemis diagnostikud saamatud oleksid.
ECU jonn arvutiga suhelda viitab probleemile temas endas.
Uputanud olete seda autot? ehk oksiid trükkplaadil või pistikus ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Nii sain siis vähekene selgust. Pmst oli auto olnud 2.5h esinduses. Ja küsiti selle eest 16 euri.
Öeldi, et viga on mingi elektriline, sest nemad ei saa kuskile ligi.
Autot uputanud ei ole.
Öeldi, et jätke auto paariks päevaks sinna ja siis vaatavad.
Huvitav on see, et peale pihusti vahetust hakkas auto safe mode-i ennast viskama ja nüüd ei saa ECU-t programmeerida. Tehnikuga, kes autot tegi, ei saanud ka otseselt rääkida, niiet ei tea mida nad seal täpselt huiasid..
Ilmselgelt, kui auto oli 2.5h tegemises ja küsiti 16euri, siis peale arvuti taha ühendamist nad muud teha ei viitsinudki..
Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi olnud?
Öeldi, et viga on mingi elektriline, sest nemad ei saa kuskile ligi.
Autot uputanud ei ole.
Öeldi, et jätke auto paariks päevaks sinna ja siis vaatavad.
Huvitav on see, et peale pihusti vahetust hakkas auto safe mode-i ennast viskama ja nüüd ei saa ECU-t programmeerida. Tehnikuga, kes autot tegi, ei saanud ka otseselt rääkida, niiet ei tea mida nad seal täpselt huiasid..
Ilmselgelt, kui auto oli 2.5h tegemises ja küsiti 16euri, siis peale arvuti taha ühendamist nad muud teha ei viitsinudki..
Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi olnud?
Mänguasjad:
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Ja siis ?, selle teadmisega/mitteteadmisega auto ei parane.jusspb kirjutas:Ilmselgelt, kui auto oli 2.5h tegemises ja küsiti 16euri, siis peale arvuti taha ühendamist nad muud teha ei viitsinudki..
Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi olnud?
No siis järgmine väljund nt tallinna amserv, või elke ,või mustakivi auto.
Meil on küllaltki pädev diagnostik ,ehk saan abiks olla, küll aga kui klient tahab töömehega dialoogi astuda ,peab kannatust olema
Helar
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Rakvere Jaama tänavale poistele diagnoosi.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Julgen sellise probleemiga soovitada http://www.jassiauto.eejusspb kirjutas: Kas keegi oskab soovitada mingeid pädevamaid töökodasid või mingit ideed/varianti/võimalust kuidas auto korda saada??
Ette tänades,
Johannes
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Nii probleem lõpuks lahendatud. Viidi teisip. Karla autosse Tallinnas ning kolmap. enne lõunat sai kätte. Probleem oli siis EGR klapis mis oli tahma täis, ning oli mingise torugi veel umbe löönud. Pandi uus klapp ning kogu krempli eest küsiti 132 euri ning korras ta oligi.
Imelik on see, et selle uue pihusti koodi ajju ei pandudki ja toimib ilusti..
Probleem tekkis siis halvast küttest..mis lõpuks läks maksma kõvasti närve+532 euri ning kütust ligi 70liitrit...
Imelik on see, et selle uue pihusti koodi ajju ei pandudki ja toimib ilusti..
Probleem tekkis siis halvast küttest..mis lõpuks läks maksma kõvasti närve+532 euri ning kütust ligi 70liitrit...
Mänguasjad:
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Pagana odav sul siis see uus EGR-i klapp...minu omale pakkus Amserv 614.-€ ja b-osana seda junni ei pakutavatjusspb kirjutas:Nii probleem lõpuks lahendatud. Viidi teisip. Karla autosse Tallinnas ning kolmap. enne lõunat sai kätte. Probleem oli siis EGR klapis mis oli tahma täis, ning oli mingise torugi veel umbe löönud. Pandi uus klapp ning kogu krempli eest küsiti 132 euri ning korras ta oligi.
Imelik on see, et selle uue pihusti koodi ajju ei pandudki ja toimib ilusti..
Probleem tekkis siis halvast küttest..mis lõpuks läks maksma kõvasti närve+532 euri ning kütust ligi 70liitrit...
Re: Probleem Toyota Hilux 2004 2.5TD. Diagnostika.
Sinu klapi hinda vaadates vedas tõesti. Kõigepealt oli seda puhastatud ja siis veits hääled muutusid aga hiljem pandi uus ja tehti sealt mingisugune toru ka puhtaks ja nüüd on parem, kui siis kui me auto kasutatuna ostsime (80 000km oli ls )TiitR kirjutas:Pagana odav sul siis see uus EGR-i klapp...minu omale pakkus Amserv 614.-€ ja b-osana seda junni ei pakutavatjusspb kirjutas:Nii probleem lõpuks lahendatud. Viidi teisip. Karla autosse Tallinnas ning kolmap. enne lõunat sai kätte. Probleem oli siis EGR klapis mis oli tahma täis, ning oli mingise torugi veel umbe löönud. Pandi uus klapp ning kogu krempli eest küsiti 132 euri ning korras ta oligi.
Imelik on see, et selle uue pihusti koodi ajju ei pandudki ja toimib ilusti..
Probleem tekkis siis halvast küttest..mis lõpuks läks maksma kõvasti närve+532 euri ning kütust ligi 70liitrit...
Mänguasjad:
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66
Seat Leon 2005
Toyota Hilux 2004
Uaz 469 2.5d 19**
GAZ 66