Tere
Tekkis sõidukil sellist laadi arusaamatu probleem. Auto kolmanda silindi pihusti lõpetas suve alguses koostöö mille tulemusena sai see remonditud. Peale pikaajalist seismist ilmnes aga asjaolu,et remonditud pihusti siiski ei funka. Sai otsustatud uue pihusti kasuks. kuid oh seda üllatust, kui varajasemad pihustite vahetused on olnud väga lihtsad ning kiired osutus selle pihusti vahetus võimatuks missiooniks. Nimelt kui eemaldada pihustit kinni hoidvad elemendid ei ünnestu pihustit ka siis kätte saada. Oletan,et puhusti on kinni põlenud kuna esimesel paigaldamisel ei olnud pihusti piisavalt kõvasti kinni keeratud ning paari sõiduga võis sinna jäänud õli ja muud heitgaaside kogum kinni põleda..., Igal juhul mitte mingi inimliku jõuga seda kätte ei saa. Kas on soovitada mõnd ettevõtet lisaks Silbverautole kes sarnase tööga ennegi kokku puutunud.... ?
Või ehk on siin mõni remondimees kes pakub oma teenust?
Mootor siis 2,7 CRDi. (mersu oma) 5 silidnrit 120 kw.
Ootaks infot ja soovitusi
Lugupidamisega A.K
Jeep GC 2002 . 2,7 CRDI pihusti põles kinni
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Jeep GC 2002 . 2,7 CRDI pihusti põles kinni
2.2 CDI del igatahes käib pihusti spets keraamilise määrde ja kindlasti uues seibiga tagasi. Mersudel küll nähtud neid koonerdamisi kus õigel ajal seibide vahtamata jätmine on lõpuks plokikaane remoga lõppenud kuna inimlikult neid kätte ei saagi enam.
Millegipärast eeldan, et 2.7 sel sama temaatika.
Millegipärast eeldan, et 2.7 sel sama temaatika.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Jeep GC 2002 . 2,7 CRDI pihusti põles kinni
Need varasemad lõdva randmega pihustite eemaldamised on erandid, mis kinnitavad reeglit, et üldiselt on pihustid rõvedalt kinni kaane küljes.Akuusik kirjutas:Tere
Tekkis sõidukil sellist laadi arusaamatu probleem. Auto kolmanda silindi pihusti lõpetas suve alguses koostöö mille tulemusena sai see remonditud. Peale pikaajalist seismist ilmnes aga asjaolu,et remonditud pihusti siiski ei funka. Sai otsustatud uue pihusti kasuks. kuid oh seda üllatust, kui varajasemad pihustite vahetused on olnud väga lihtsad ning kiired osutus selle pihusti vahetus võimatuks missiooniks. Nimelt kui eemaldada pihustit kinni hoidvad elemendid ei ünnestu pihustit ka siis kätte saada. Oletan,et puhusti on kinni põlenud kuna esimesel paigaldamisel ei olnud pihusti piisavalt kõvasti kinni keeratud ning paari sõiduga võis sinna jäänud õli ja muud heitgaaside kogum kinni põleda..., Igal juhul mitte mingi inimliku jõuga seda kätte ei saa. Kas on soovitada mõnd ettevõtet lisaks Silbverautole kes sarnase tööga ennegi kokku puutunud.... ?
Või ehk on siin mõni remondimees kes pakub oma teenust?
Mootor siis 2,7 CRDi. (mersu oma) 5 silidnrit 120 kw.
Ootaks infot ja soovitusi
Lugupidamisega A.K

PS. Kirikusse osta lühter või vähemalt mõned isasemad küünlad. Tänamaks, et viies pihusti kinni ei ole kärsanud.

Re: Jeep GC 2002 . 2,7 CRDI pihusti põles kinni
Tänud... nõuanded..soovitused on ühest küljest päris julgustav ad..teisest küljest jääb mulje,et aitab tõesti see kui kirkusse korralik LED valgustite süsteem vise sättida, muidu jääbki neljarattaline metsaloom oma kurba saatust aiaäärde ootama.
Ühesõnaga tark on seada siiski sammud SA-sse.
Lugupidamisega'
A.K
Ühesõnaga tark on seada siiski sammud SA-sse.
Lugupidamisega'
A.K
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Jeep GC 2002 . 2,7 CRDI pihusti põles kinni
Eee, mina sinna ei läheks, vabatahtlikult vähemalt mitte. Küsi TestRemist: http://www.testrem.ee/index.php?option= ... &Itemid=62 Või räägi Vahuriga: http://www.leia.ee/et/70653?pid=332Akuusik kirjutas:Tänud... nõuanded..soovitused on ühest küljest päris julgustav ad..teisest küljest jääb mulje,et aitab tõesti see kui kirkusse korralik LED valgustite süsteem vise sättida, muidu jääbki neljarattaline metsaloom oma kurba saatust aiaäärde ootama.
Ühesõnaga tark on seada siiski sammud SA-sse.
Lugupidamisega'
A.K
Mihkel