Et siis sellele küsimusele pole vastust? Oleksin nõus mõne õlle eest katkised klapid soetama, et nende järgi lasta uued teha.orejaP kirjutas:Siinkohal küsiks, ega kellelgi pole neid katkiseid külma/sooja klappe? Laseksin meistrimeestel alumiiniumist uued teha aga mõõte ei tea.
Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel.....
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Kui keegi enda autol armatuuri maha lõhub, tuleks hea meelega oma silmaga kaema, kuda see asi seestpoolt välja näeb. Samas, kui ise esimesena laiali lõhun, võivad huvilised "õpituppa" tulla.orejaP kirjutas:Et siis sellele küsimusele pole vastust? Oleksin nõus mõne õlle eest katkised klapid soetama, et nende järgi lasta uued teha.orejaP kirjutas:Siinkohal küsiks, ega kellelgi pole neid katkiseid külma/sooja klappe? Laseksin meistrimeestel alumiiniumist uued teha aga mõõte ei tea.

Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Klapid on remonditavad.
Ise tegin nii:
Klapi võlli ümber keerasin õhukese aukliku metall-lehe, tõmbeneediga lapatsi külge kinni ja liimi vahele. Ilmselt oleks ka ainult liim hoidnud, kui piiraja sai korralik. Või sinna ka augud ja tihvt läbi võlli klapi lapatsisse...
See valge plastist otsapuks, kus on imepisikesed plast piirajad, mis alla annavad- sellest puurisin augu läbi ja panin torutihvti sisse.
Ise tegin nii:
Klapi võlli ümber keerasin õhukese aukliku metall-lehe, tõmbeneediga lapatsi külge kinni ja liimi vahele. Ilmselt oleks ka ainult liim hoidnud, kui piiraja sai korralik. Või sinna ka augud ja tihvt läbi võlli klapi lapatsisse...
See valge plastist otsapuks, kus on imepisikesed plast piirajad, mis alla annavad- sellest puurisin augu läbi ja panin torutihvti sisse.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Seestpoolt vaatamine ei aita.On vaja algusest peale juures olla ja oi kui palju õlut kulub selle asja juurde.kadjakas2000 kirjutas: Kui keegi enda autol armatuuri maha lõhub, tuleks hea meelega oma silmaga kaema, kuda see asi seestpoolt välja näeb. Samas, kui ise esimesena laiali lõhun, võivad huvilised "õpituppa" tulla.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Kui minna seda porno teed,siis ei tea kustkohast sellist head teipi osta,millega hiljem asi kokku tõmmata?Paistab,et klapid laguneva kippuvad vidinad ja iga kord ei tahaks küll armatuuri lahti kangutada...Auto pole ka ju teab mis uus:)
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Iga järgmise korraga väheneb lammutamise ja koostamise aeg tundides, mutrid käivad lobedamalt ja sõrmed vilunumalt:)
Ainuke miinus, et kliima läheb igakord tühjaks
Ainuke miinus, et kliima läheb igakord tühjaks

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Enne laske süsteem tühjaks tõmmata.Ainuke miinus, et kliima läheb igakord tühjaks
Peale remonti jälle samas kohas täita.
Milleks ligi 800 gr vastu taevast lasta ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Läksin kah siis eile seda "Porr" teed mööda, kuna juhi klapp katki oli.
Esiteks, klapp läheb reeglina katki siis, kui valgel jublakal, mis ühendab mootorit ja klappi - piiraja katki läheb. See tegelikult tundub, et ongi kogu kurja juur.
Teiseks, Nii suurt auku ei ole vaja lõigata. 2cm kitsamast (kondiradika servast) on ka maa ja ilm. Lisaks puudub oht et lõikad radikasse sisse.
Kolmandaks, aega läks uskumatud 62 min koos augu tegemisega, klapi parandamisega ja kokku panekuga. Teibina kasutasin venttorude ühenduskohtade lappimiseks mõeldud fooliumteipi.
Neljandaks, auto on samal jala pidevalt kaustuskõlblik, et vajadusel "õlle" järele sõita.
Viiendaks, kõrvalistuja probleemi lahendamisel jääb suureks küsimuseks see, et see piirajaga jublakas jääb endiselt katki. Kui aga klapp vahetada mingi kõvema klapi vastu (alumiinium näiteks) siis saab sama moodi Porr meetodit kasutada.
Nüüd on äial hää lämmi sõita. Mõtlen tõsiselt, et enda oma tuleks samamoodi teha
Esiteks, klapp läheb reeglina katki siis, kui valgel jublakal, mis ühendab mootorit ja klappi - piiraja katki läheb. See tegelikult tundub, et ongi kogu kurja juur.
Teiseks, Nii suurt auku ei ole vaja lõigata. 2cm kitsamast (kondiradika servast) on ka maa ja ilm. Lisaks puudub oht et lõikad radikasse sisse.
Kolmandaks, aega läks uskumatud 62 min koos augu tegemisega, klapi parandamisega ja kokku panekuga. Teibina kasutasin venttorude ühenduskohtade lappimiseks mõeldud fooliumteipi.
Neljandaks, auto on samal jala pidevalt kaustuskõlblik, et vajadusel "õlle" järele sõita.
Viiendaks, kõrvalistuja probleemi lahendamisel jääb suureks küsimuseks see, et see piirajaga jublakas jääb endiselt katki. Kui aga klapp vahetada mingi kõvema klapi vastu (alumiinium näiteks) siis saab sama moodi Porr meetodit kasutada.
Nüüd on äial hää lämmi sõita. Mõtlen tõsiselt, et enda oma tuleks samamoodi teha

GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Millega ava sisse nüsisid?
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Sihukese
http://www.favmet.ee/loikeriistad/freesid.html
kolme hambaga 4mm vidina ostsin. Lasin 4mm augu ette ja siis sealt edasi akutrelli ja freesiga lähenesin kunstiliselt.
Proovisin kuumutatatud vaibanoaga ka aga küünla peal
tehes tuli peavalu. Gaasilampi pole aga raatsinud soetada.
http://www.favmet.ee/loikeriistad/freesid.html
kolme hambaga 4mm vidina ostsin. Lasin 4mm augu ette ja siis sealt edasi akutrelli ja freesiga lähenesin kunstiliselt.
Proovisin kuumutatatud vaibanoaga ka aga küünla peal

GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Hmm, jama ikka endine, aegajalt kaob soe õhk ära. Mõlemalt poolt. Kui rubilnikud korraks LO peale ja siis tagasi soovitud temp.ile keerata, on kõik jälle hästi. Kuni järgmise korrani. Otsustasin täna laiali lõhkuda armatuuri. A enne seda tegin nn selfdiagnostika. Tulemus- 0 viga. WTF?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Kakkusin kindalaeka maha ja võtsin klapimootori võlli otsast ära. Klapp on terve, vähemasti ei suuda mina seda võlli klapis üle keerata. Hea foorumlase soovitusel võtsin akujuhtme maha veerand tunniks ja proovin uuesti veateateid lugeda.
EDIT: Tehtud. Ikka 0 viga.
Veelkord EDIT: Pm on see võllikeeramise jutt ju jama... Jublakas käib liigutades piirajasse lihtsalt, mis kastis sees toimub ei tea. Kuigi hääle järgi liigub võlli keerates ka klapp. Kuna mootor käib ettenähtud piires (piiraja on ju terve) ei tule ka mingit veateadet. Tegin pildil kujutatud harapi, märkisin HI ja LO asendid ära. Nüüd õhtul uhan ringi soojendus põhjas. Kui miski aeg külma hakkab puhuma, tsekkan kindalaekasse. Variandid:
1. mootor on ikka asendis SOE- klapp on katki.
2. mootor on keeranud külma poole- miski elektrooniline kanitell.
Loogiline?
Üks variant on veel, jama võib ka kadunud olla- nimelt tegin igaks petteks ka selle kalibreerimis-triki ära, millest Wjjeepsis juttu on.
A arvata võib, et variant kaks, soe kadus alati mõlemalt poolt korraga. Vaevalt, et mõlemad klapid ühtviisi võlli peal lahti on ja alati samal ajal alla potsatavad.
EDIT: Tehtud. Ikka 0 viga.
Veelkord EDIT: Pm on see võllikeeramise jutt ju jama... Jublakas käib liigutades piirajasse lihtsalt, mis kastis sees toimub ei tea. Kuigi hääle järgi liigub võlli keerates ka klapp. Kuna mootor käib ettenähtud piires (piiraja on ju terve) ei tule ka mingit veateadet. Tegin pildil kujutatud harapi, märkisin HI ja LO asendid ära. Nüüd õhtul uhan ringi soojendus põhjas. Kui miski aeg külma hakkab puhuma, tsekkan kindalaekasse. Variandid:
1. mootor on ikka asendis SOE- klapp on katki.
2. mootor on keeranud külma poole- miski elektrooniline kanitell.
Loogiline?
Üks variant on veel, jama võib ka kadunud olla- nimelt tegin igaks petteks ka selle kalibreerimis-triki ära, millest Wjjeepsis juttu on.
A arvata võib, et variant kaks, soe kadus alati mõlemalt poolt korraga. Vaevalt, et mõlemad klapid ühtviisi võlli peal lahti on ja alati samal ajal alla potsatavad.
- Manused
-
- DSC_0419.JPG (98.91 KiB) Vaadatud 3298 korda
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Mul 98 a ZJ - l sama kanitell. Ehk siis kui korra low peale ja siis soovitud kohta tagasi keerad siis toimetab normaalselt. Soojahäda, ehk siis külma puhub ainult peale käivitamist ja sellejärgsel 5 min jooksul.....pärastpoole isetegevust ei tee. Pole peale diag viitsind midagi teha, kuid kardan et kliima kiiruste jms plokk õhtumaadele minemas. JR siin võttis ühe silberist ligi, peab vist külje alla minema hõõruma et kah hääd hinda saada.
Virgo
Virgo
Mudas alates 2003.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Nii, proovisõidud tehtud. Klapid on korras. Tulemus on midagi variantide 2 ja 3 vahepealset. Lambist järsku enam külmaks ei lähe, a etteantud temperatuuri kipub kaotama. Kui soojendus põhja keerata, jääb toimina. Vabandage lollakat küsimust, aga mis ja kus temperatuuri mõõdab? Mille järgi see kliima toimetab? Kas võib olla, et kliimaplokk saab valeinffi temperatuuri kohta ja vastavalt sellele keerab klappe külma poole?
Re: Soovin abi Jeep GC 2,7CRD 03a.armatuuri lammutamisel....
Siin on midagi süsteemi tööloogika kohta: http://www.wjjeeps.com/climate.htm